witam
Mam maly problem z ladowanie,nie ma go.Kiedy auto pracuje na wolny obrotach,pali sie ladowanie,kiedy jade na wyzszych gasnie.Gdy zwalniam lub trzymam jednakowa predkosc znow sie pali.Od kilku dni auto nie chce jezdzic.Pracuje tylko na gazie i bez pradu nie jedzie.Szczotki byly wymienione z 3mc temu.Auto przez ten czas zrobilo moze z 1000km.CZy jest mozliwe by szczotki juz padly?Jesli tak to czy alternator juz jest do niczego?Jutro wykrece szczotki i sprawdze co i jak.Nie wiem jaka decyzje podjac co lepsze czy wyminic znow,czy moze alternaor zmienic?Mam mozliwosc zalatwienia od b3 1.8 podejdzie?Jak to naprawic? ps.Dwa dni temu zapalilem na pych,auto ruszylo,przjechalem 200m i zdechlo.Caly czas sie kontrolka swiecila ładowania.POzniej juz nie udalo mi sie odpalic.Własnie ładuje akumulator i jutro go zakladam.
_________________ THA REAL HUNDRET DONT DIE
BYLO 100C2 1MILOSC 1.6 LPG BYLO 100C3 1.8 (2004-2007) BYLO KRÓTKO COUPE 2.3 Bylo 100C3 2.3LPG (2006-2010) Bylo COUPE B3 2.3E (2006-2012) BYLO 100 C3 1.9 5R,TYLKO POL ROKU BYŁO IVECO DAILY 2.8 BYŁA SKODA FELICIA 1.9D JEDZIE SIE TANIO BYŁO C4 2.5 TDI AAT AUTOMAT(2012-2016) JEST SPRINTER 2.3D MALY DZIELNY OSIOŁEK DO PRACY JEST A6 C5 02R 1.9 TDI AWX AVANT
MOGŁOBY BYC COS INNEGO GDYBY BYLO WIĘCEJ TEGO $$$$
|