.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 13:44:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 02.mar.2009 23:29:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Witam w Audi A6 C4 2,0 Avant Quattro zaswieciła mi się inspekcja i nie moge jej skasować Vagiem gdyż lta opcja jest nieaktywna w programie- w silnik poduszki abs itp moge wchodzic i diagnozowac ale inspekcja w programie nieaktywna. Jak skasować?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 00:16:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Używaj opcji SZUKAJ wszytko było opisane już na forum.

Wchodzisz w
[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
1995-1997 (i część 1998):
kanał 05 – dystans do zmiany oleju – w tysiącach kilometrów. (15 000 km)
kanał 06 – dystans do “In-1 Service” – jednostka: 1000 km (standardowo 24)
kanał 07 – czas do “In-1 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 36)
“In-1 Service” pojawia się po przebyciu odpowiedniej odległości lub po czasie w zależności co upłynie pierwsze.
Kanał 08 – czas do “In-2 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 72 – czyli 720 dni = 2 lata)

A potem albo przed tym poczytaj to:
http://www.vag-com.pl/procedury.htm

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2009 19:17:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
ok a moge prosić o podpowieź jak to zrobic w Polski Vag 2,5 lub 4,9 bo Vag com nie chce wykryć mojego kabelka a na Polskim Vagu jest ok
Tylko że na polskim vagu nie moge wejsc w tym modelu auta w licznik- w silnik, poduszki, abs moge wejsc ale w nic wiecej. Interfejs jaki posiadam to dokładnie taki: http://www.allegro.pl/item564418662_pol ... t_f_v.html i do tego mam przejsciowke na OBD1, bo w moim audi jest jeszcze złacze starego typu. Jak podłanczałem passata '98 na złączu obd2 to szło wejsc w licznik a u mnie niestety w C4 nie chce się połączyć i dlatego zadałem to pytanie na forum bo nigdzie nie znalazłem na to odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2009 22:26:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
Nie wiem ja Polskim Vagiem ale Vag312 dziala na bank - dzis dokladnie to robilem i wylaczylem te inspekcje w VW T4 i u siebie w A6 C4. Napisz na GG to Ci to dokladnie wytlumacze. Pozdrawiam. Piotrek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2009 19:15:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Ok udało się skasować inspekcje dzieki waszej pomocy tak jak dokładnie tu było opisane zrobiłem programem VAG-COM Release 311-2.
Jeszcze raz dziękuje


Temat do zamkniecia gdyż problem został rozwiązany


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: