.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lip.2025 17:22:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A100 C4 2.8Q] Po wybuchu gazu nierówno pracuje
PostNapisane: 17.kwi.2009 20:31:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2005 21:45:23
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztyn
Panowie, proszę o podpowiedź. Po wybuchu gazu silnik nierówno pracuje i pali o wiele więcej niż normalnie. Posprawdzałem wszystko co było możliwe, VAG wykazuje błąd potencjometru przepustnicy, błąd zaworu węgla aktywnego (przy czym ten błąd był wcześniej). Ja podejrzewam uszkodzony miernik masy powietrza. Podpowiedzcie co jeszcze może być. Czy mogą być uszkodzone czujniki spalania stukowego??

Proszę o podpowiedzi.
Pozdro

_________________
Pozdrawiam

www.autobramy.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 12:30:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2005 21:45:23
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztyn
Rozumiem, że nikt nie umie mi pomóc. Wielka szkoda, bo myślałem, że są ludzie, którzy są mądrzy w takich kwestiach i mogą pomóc. Nie ubliżając oczywiście nikomu.

_________________
Pozdrawiam

www.autobramy.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 12:35:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
Skoro VAG coś pokazuje to wypada to sprawdzić, przepływomierz też przy strzale mógł się uszkodzić.... natomiast czujniki spalania stukowego nie mają nic do rzeczy i od strzału na pewno się nie uszkodziły.
Wypada też sprawdzić silnik krokowy. Pomijam oczywiście sprawdzenie załego dolotu (szczelność)

_________________
Toczydełko dla starszych :)

A100 C4 Q AVANT
2.8 AAH automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 13:31:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Zajrzyj do przepustnicy, wyczyść ją zobacz czy się nie pogięła, zrób jej adaptację na nowo, mechaniczną. Zobacz czy coś nie stało się ze skracaniem dolotu, i przepływkę też rozbierz i zobacz czy nie ma czegoś podejrzanego.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 17:43:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
założe się że wskazania sond też świrują :d
kup cały używany kolektor wraz z przepustnic bo obawiam sie że mozesz sie z tym bawić do usranej.. po za tym załóż sobie normalną dla tego silnika instalke.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 19:19:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 16:13:52
Posty: 143
Lokalizacja: Ruda Śląska
A ze sie wtrace :)
jaka to jest "normalna dla tego silnika instalka." ?

_________________
Audi 100 C3 2.0 TD '86 <-- było :(
Audi 100 C4 2.8 V6 AAH QUATTRO '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 20:18:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
[quote="hdc"]A ze sie wtrace :)
jaka to jest "normalna dla tego silnika instalka." ?[/qu

sekwencyjna...muchozol musi być podawany bezpośrednio przed cylinder w ten sposób unikniemy zbędnych wystrzałów, straszenia przechodniów i niszczenia osprzętu silnika.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 20:26:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 16:13:52
Posty: 143
Lokalizacja: Ruda Śląska
[na glos do siebie: Wiedzialem zeby zapytac od razu o firme ;) ]

Jaka firme zalecasz?

_________________
Audi 100 C3 2.0 TD '86 <-- było :(
Audi 100 C4 2.8 V6 AAH QUATTRO '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 20:54:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
mam sterownik i reduktor zavoli, listwy matrixy xj i jestem zadowolony, ale teraz już są inne i na pewno lepsze instalacje...tutaj kornel jest magikiem w tych sprawach co jest dobre do tego silnika

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 21:02:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
hdc napisał(a):
[na glos do siebie: Wiedzialem zeby zapytac od razu o firme ;) ]

Jaka firme zalecasz?


Jakie podzespoły instalacji czy firmę która ci to założy :?:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 21:22:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 16:13:52
Posty: 143
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podzespoły instalacji. Teraz mam BRC JUST HEAVY - wtrysk ciagły. Nie za bardzo mi to odpowiada. Spiewaja mi za zmiane przodu instalacji (butla zostaje) 2000 zł - zapomniałem juz jakiej firmy.

_________________
Audi 100 C3 2.0 TD '86 <-- było :(
Audi 100 C4 2.8 V6 AAH QUATTRO '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 21:28:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
hdc napisał(a):
Podzespoły instalacji. Teraz mam BRC JUST HEAVY - wtrysk ciagły. Nie za bardzo mi to odpowiada. Spiewaja mi za zmiane przodu instalacji (butla zostaje) 2000 zł - zapomniałem juz jakiej firmy.

III generacja szybko z rybku zniknęła, "taki wypadek przy pracy" przy wtrysku mechanicznym można to założyć bo tam jest wtrysk ciągły ale do 2.8 to niezbyt trafiona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 21:37:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2005 21:45:23
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztyn
Ta instalacja została mi jeszcze po SeroC4, ale zamierzam zmienić na sekwencję BRC, tą ulepszoną trochę, na lepszych podzespołach. Przepływkę wymieniam na nową. A kto podpowie jak zrobić tą mechaniczną adaptację przepustnicy w tym silniku, bo miałem jakąś instrukcję, ale coś mi nie wychodziło. Może dlatego też mi strzelał na LPG, że nie była dobrze zrobiona adaptacja przepustnicy. Teraz też mi strzela na LPG i nie chodzi równo na benzynie. Morze przyczyną jest właśnie ta adaptacja przepustnicy. Odnośnie krótkiego dolotu, to zamierzam wyrzucić klapy od otwierania krótkiego dolotu. Co wy o tym sądzicie. Serdeczne dzięki z góry za pomoc.

_________________
Pozdrawiam

www.autobramy.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2009 21:46:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
elektrostar napisał(a):
Ta instalacja została mi jeszcze po SeroC4, ale zamierzam zmienić na sekwencję BRC, tą ulepszoną trochę, na lepszych podzespołach. Przepływkę wymieniam na nową. A kto podpowie jak zrobić tą mechaniczną adaptację przepustnicy w tym silniku, bo miałem jakąś instrukcję, ale coś mi nie wychodziło. Może dlatego też mi strzelał na LPG, że nie była dobrze zrobiona adaptacja przepustnicy. Teraz też mi strzela na LPG i nie chodzi równo na benzynie. Morze przyczyną jest właśnie ta adaptacja przepustnicy. Odnośnie krótkiego dolotu, to zamierzam wyrzucić klapy od otwierania krótkiego dolotu. Co wy o tym sądzicie. Serdeczne dzięki z góry za pomoc.


nie poprawiaj inżynierów z Ingolstadt

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... otu#162254


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2009 07:02:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 16:13:52
Posty: 143
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiec co polecacie w tej sekwencji? Jaka firma?

_________________
Audi 100 C3 2.0 TD '86 <-- było :(
Audi 100 C4 2.8 V6 AAH QUATTRO '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2009 15:29:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Ja do starego grata :D nie zakładałbym sekwencji tylko wkładał blosa. Po co komplikować sobie zycie skoro mozna je uprościc.
Ale zrobisz jak chcesz.
Podjedz na Towarową 14, tam jest chłopak ktory montuje instalacje gazowe ( montował mi gaz. Trzy lata na nim jezdze i 0 problemow z instalacją ) jego mogę polecic, coś Ci doradzi.
Ps. Na blosach tez się zna :peace:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2009 20:34:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 16:13:52
Posty: 143
Lokalizacja: Ruda Śląska
grrrr :P
chodzi mi o firme instalacji :P

_________________
Audi 100 C3 2.0 TD '86 <-- było :(
Audi 100 C4 2.8 V6 AAH QUATTRO '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2009 22:20:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Tak na szybko, EuropeGas 200, Matrix HD 344, 2 sztukii sterownik Stag- 300, lub Stag- 300 Plus. Butla zostaje.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: