.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lip.2025 10:11:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [c4 2,3] problem z czujnikiem temperatury
PostNapisane: 28.lip.2009 11:27:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2009 13:26:39
Posty: 6
Lokalizacja: ostrow maz.
witam mam pytanko ? Posiadam audi c4 100 2.3 i mam z nią problem ;( . wracając do pytani ,który czujnik temperatury odpowiada za prace silnika lub ma na to wpływ i gdzie się on znajduj ? Bo prawdopodobnie mi jeden z nich padł i strasznie mi pali i jak się rozgrzeje to kopci czarnym dymem ! Z góry dziękuje za podpowiedzi i pomoc POZDRAWIAM

_________________
tomek250708


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 20:13:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.wrz.2005 00:45:05
Posty: 177
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... sc&start=0
Przeczytaj ładnie cały wątek a znajdziesz odpowiedź ;)

_________________
___________B2 rocznik '81__________
___________C4 2.3E LPG automatic transmission___________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 20:29:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 14:50:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
a jak ci się nie chce to odepnij wtyczke z dolnego czujnika dwupinowego na krućcu wody przy głowicy bo to on odpowiada za dodatkowy wtryskiwacz :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [c4 2,3] problem z czujnikiem temperatury
PostNapisane: 29.lip.2009 22:23:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
tomek 250708 napisał(a):
strasznie mi pali i jak się rozgrzeje to kopci czarnym dymem !

Co znaczy strasznie? Duzo? Czy problemy z odpaleniem?
Jak odpala z trudem na zimnym i sie dlawi przy wcisnieciu pedalu gazu lub gdy przy rozgrzanym silniku problem z zapaleniem to warto zaczac od czujnika temperatuery cieczy. 2-pinowy, czarny, dolny przy wyjsciu z glowicy.
A jezeli pali jak smok to szukaj: sonda lambda, cieknacy rozdzielacz, wtryski ................uzyj szukaczki :peace:

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2009 19:08:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2009 13:26:39
Posty: 6
Lokalizacja: ostrow maz.
ten czujnik od dodtkowego wtrysku rozruchu to juz odloczylem bo mi tak zalewalo ze az paliwo szlo do oleju dzieki za info

_________________
tomek250708


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [c4 2,3] problem z czujnikiem temperatury
PostNapisane: 07.sie.2009 18:07:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.wrz.2005 00:45:05
Posty: 177
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
opperator napisał(a):
Jak odpala z trudem na zimnym i sie dlawi przy wcisnieciu pedalu gazu lub gdy przy rozgrzanym silniku problem z zapaleniem to warto zaczac od czujnika temperatuery cieczy. 2-pinowy, czarny, dolny przy wyjsciu z glowicy.

Mój przypadek:
Odpala z trudem na zimnym - TAK (Odpali i od razu gaśnie)
Dławi się - TAK (czasem jak stanę na jałowych to spadają do 200 i nie da rady pompując gazem nawet podnieść)
Rozgrzany ma problem z zapalaniem - TAK (kręci, kręci... zwykle pompowanie gazu delikatnie pomaga)
Jakieś zmiany po wymianie czujnika 2-pinowego - NIE
:/
Jeszcze nie doszedłem co jest, ale zacznę teraz od szukania nieszczelności.

_________________
___________B2 rocznik '81__________
___________C4 2.3E LPG automatic transmission___________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [c4 2,3] problem z czujnikiem temperatury
PostNapisane: 07.sie.2009 22:06:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
snaffie napisał(a):
Mój przypadek:
Odpala z trudem na zimnym - TAK (Odpali i od razu gaśnie)
Dławi się - TAK (czasem jak stanę na jałowych to spadają do 200 i nie da rady pompując gazem nawet podnieść)
Rozgrzany ma problem z zapalaniem - TAK (kręci, kręci... zwykle pompowanie gazu delikatnie pomaga)
Jakieś zmiany po wymianie czujnika 2-pinowego - NIE
:/
Jeszcze nie doszedłem co jest, ale zacznę teraz od szukania nieszczelności.

Czujnik posiada tez obwod, ktory moze rowniez ulec uszkodzeniu.
Czujnik informuje ECU o temperaturze a UCU daje odpowiedni prad do nastawnika cisnienia ktory odpowiada za stan mieszanki, i jezeli ten jest skopany to objawy moga byc identyczne jak przy uszkodzonym czujniku, no nie?

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: