.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 23:36:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 - twardy hamulec
PostNapisane: 09.maja.2005 09:17:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:22:47
Posty: 287
Lokalizacja: Wrocław, Auto: A6 Avant 1,9 TDI
Wydaje mi się, że w moim samochodzie pedał hamulca jest zbyt twardy, w porównianiu z innymi autami. Żeby zahamować ostro muszę go dosyć mocno wcisnąć. Podobnie jest przy zwykłym hamowaniu, tak jakby hamulce reagowały dopiero, gdy porządnie przycisnę pedał.

Czy to może być uszkodzony układ wspomagający? A może B4 tak po prostu mają?

_________________
http://wozik.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2005 11:32:28 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
W porównaniu do renówki ojca w B4 jest twardy pedał, trzeba go zdecydowanie mocniej depnąć żeby dobrze zachamować. Osobiście przyzwyczaiłem się do tego i nie przeszkadza mi to wogóle.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2005 13:48:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2005 21:55:05
Posty: 236
Lokalizacja: Mrągowo
jeżeli masz problem z zablokowaniem kól to nic innego jak servo od hamulców, masz nieszczelne.......najłatwiej sprawdzic servo przed uruchomieniem silnika,wcisnij i trzymaj pedał hamulca i odpal motor jeżeli pedał pozostanie w tej samej pozycji to masz walniete servo ......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2005 14:11:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:22:47
Posty: 287
Lokalizacja: Wrocław, Auto: A6 Avant 1,9 TDI
syncro 2.2 napisał(a):
jeżeli masz problem z zablokowaniem kól to nic innego jak servo od hamulców, masz nieszczelne.......najłatwiej sprawdzic servo przed uruchomieniem silnika,wcisnij i trzymaj pedał hamulca i odpal motor jeżeli pedał pozostanie w tej samej pozycji to masz walniete servo ......


Bez włączonego silnika praktycznie nie da się wcisnąć hamulca. Jest twardy jak cholera.

_________________
http://wozik.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2005 14:37:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2005 11:36:31
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A4 B6 1.9 TDI Avant
Hej!
U mnie też jet podobnie.
Także mam porównanie do Megana moich rodziców i faktycznie u nich wystarczy lekko dotknąć pedału hamulca żeby auto stało jak wryte.

Na początku też mi troszkę przeszkadzało - ale jak koledzy wcześniej wspomnieli wszystko jest kwestią przyzwyczajeń


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2005 15:01:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:22:47
Posty: 287
Lokalizacja: Wrocław, Auto: A6 Avant 1,9 TDI
OK, czyli wszystko w porządku.

Cały weekend jeździłem Toyotą porsto z fabryki, w której wszystko działa na dotyk. Dlatego trudno mi było przestawić się z powrotem i stąd wątpliwości :)

_________________
http://wozik.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2005 17:43:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ja proponuje zwrócic uwage na waku pompe , przerabiałem to w nissanie patrolu , z czasem na biezni wucieraja sie rysy i waku nie dale odpowiedniego ciśnienia przes co hamulec robi sie twardy . Zdejmij przewód z cerwa i na odpalonym silniku zatkaj go palcem powinno bardzo mocno ssac a palec i aby go oderwać trzeba użyc siły , jeżeli ssa lekko waku raczej do wymiany.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2005 19:49:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> szukacie dziury w calym i zaraz posypia sie teorie o wymianie polowy samochodu...jak nie uruchomisz samochodu to bedzie ciezko chodzil pedal a jak zalaczysz to leekko ale bedzie uczucie hydraulicznego oporu...w nowych samochodach jest to juz inaczej rozwiazane i przy lekkim wciskaniu, heble lapia jak cholera...czasami smigam seatem cordoba z 2001 i nie podoba mi sie takie dzialanie hamulcow.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: