.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lip.2025 22:59:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 TDI] Naprawa fabrycznego immobilizera
PostNapisane: 21.sie.2009 16:09:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Witam

Audi A6 C4 TDI

Czy da się wyłączyć immobilizer fabryczny w jakiś względnie prosty sposób ?? Ostatnio coraz częściej "nie łapie" i miga lampka od immo i nie można uruchomić auta.... a na dorabianie nowego na ten moment siostra nie ma pieniędzy więc rozwiązaniem na jakiś czas było by wyłączenie immo...

Z góry dzięki za pomoc :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Ostatnio edytowano 30.sie.2009 12:45:36 przez piotr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2009 19:14:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Wyłączyć? Koszt ok 200 w górę. Naprawić taniej i bezpieczniej. Poszukaj na forum było już na ten temat kilkanaście postów. Pozdrawiam

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2009 19:26:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
dlatego pytam czy da się w prosty sposób wyłączyć żeby auta póki co uzywać... nei bardzo mogę je odstawić teraz nawet na dzień żeby się tym zająć :) ale pewnie będzie trzeba bo loteria pod tytułem: pojadę dzisiaj czy już niekoniecznie nie jest dobrym pomysłem :) póki co udaje się jakoś odpalać....

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2009 15:00:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Nie da się w domowy prosty sposób wyłączyć. Napraw, tak wyjdzie najtaniej.
Trzeba poczyścić kostki przy puszce, w tym aucie nie ma kostki przy cewce, cewka jest zintegrowana z kablem, więc odpada ci jedno miejsce do sprawdzenia.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2009 20:24:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
szogun0 napisał(a):
Nie da się w domowy prosty sposób wyłączyć. Napraw, tak wyjdzie najtaniej.
Trzeba poczyścić kostki przy puszce, w tym aucie nie ma kostki przy cewce, cewka jest zintegrowana z kablem, więc odpada ci jedno miejsce do sprawdzenia.


I o taką rzeczową informację mi chodziło... podejrzewam że gdzieś nie ma styku muszę poszukać tylko gdzie.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 12:48:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Ponieważ wyłączyć się nie da i będzie trzeba naprawić to wrócę do tematu - podpowie ktoś gdzie może byc problem ze stykiem, ewentualnie z jakimś przekaźnikiem (jak sie kilka razy wyłączy/włączy stacyjkę to za którymś razem immo sie odblokowuje) - nie bardzo chce mi się na ślepo rozgrzebywać wszystko a może ktoś przerabiał temat... jak i gdzie ułożona jest pętla indukcyjna, gdzie ma jakieś kostki po drodze, przekaźnik itp... będę wdzięczny za pomoc - w końcu muszę to zrobić.....

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 13:31:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
W c4 kostki nie masz przy cewce. Kostka powinna by za licznikiem, a druga częśc kostki prowadzi do puszki immo. Możesz polutowac i popodginac piny ale w c4 podejrzewam że siadła ci właśnie ta puszka. Ale spróbuj najpierw oczyścic i polutowac styki. No i pasowało by podpiąc vaga aby sprawdzic błędy.

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 16:20:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Jeżeli najczęściej działa ale lubi robić "psikusy" to prawie na pewno tylko styki do wyczyszczenia, można troszkę popodginać i dodatkowo spryskać jakimś kontaktem w spray'u. U mnie pomogło a było strasznie uciążliwe szczególnie przy większych wilgotnościach powietrza.
Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 18:31:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Ja tak robiłem w kilku i często pomagało popodginałem polutowałem wszystkie piny dopasowanie ecu. Ale w kilku przypadkach wraz się zacinał rzadziej ale się przycinał. Wtedy druga pucha i spokój.

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 18:40:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
No też tak myślę że tylko styki bo jak się kilka razy wyłączy-włączy stacyjkę to w końcu załapie, czasem jest tak że cały dzień za pierwszym razem załapuje ok.....

A możecie mi podpowiedzieć gdzie puszka immobilizera jest w A6 C4 umiejscowiona ?? Ew gdzie są inne kostki umiejscowione które warto sprawdzić ?? Cobym pół auta nie rozkopał... VAG'a przed rozgrzebaniem oczywiście podepnę.....

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 19:33:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Za licznikiem. Najwygodniej wyjmij licznik. Zobaczysz taką białą puszkę na jedna kostkę, jest przykręcona na nakrętkę 5(kluczyk nasadowy lub oczkowy 8).

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 19:47:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 14:37:55
Posty: 176
Lokalizacja: Drawsko Pom
Da sie immo wylaczyc w prosty sposob

_________________
Audi B4 1.9 TD
Audi B4 2.0 ABT
Audi B4 1.9tdi
Audi B4 1.9tdi
Audi A4 2.5tdi AFB
Audi A4 1.9tdi AFN
Audi A6 C5 1.9tdi
Audi A4 B8 2.0tdi_cr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 19:49:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
igendek napisał(a):
Da sie immo wylaczyc w prosty sposob


Hmmm.... możesz coś więcej powiedzieć ??

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 20:42:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
No i ja też jestem bardzo ciekawy.

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 21:49:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
igendek napisał(a):
Da sie immo wylaczyc w prosty sposob

Taaa zakładając emulator. :P
Innej opcji na proste wyłączenie nie ma.
I nie proponuj rozwalania zaworka.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 18:32:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 14:37:55
Posty: 176
Lokalizacja: Drawsko Pom
Zgadza sie. Emulatorek i po sprawie

_________________
Audi B4 1.9 TD
Audi B4 2.0 ABT
Audi B4 1.9tdi
Audi B4 1.9tdi
Audi A4 2.5tdi AFB
Audi A4 1.9tdi AFN
Audi A6 C5 1.9tdi
Audi A4 B8 2.0tdi_cr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2009 22:06:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
z tego co poczytałem to zakładanie emulatorka moze jakoś specjalnie skomplikowane nie jest ale "prostym wyłączeniem" bym tego też nie nazwał :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: