.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lip.2025 22:24:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2009 07:00:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2008 11:43:34
Posty: 175
Lokalizacja: Katowice
Więc tak...

..Wczoraj odebrałem samochodzik od mechanika którego poprosiłem zeby przy okazji sprawdził mi alternator... Sprawdził i był na tyle dobry że zawiózł go odrazu do elektryka... Jednak z alternatorem nie było do końca tak jak powinno być co teraz z resztą widać... Zostały wymienione szczotki i coś tam jeszcze... Teraz nawet po oświetleniu kabiny widać że alternator chodzi na 120% :D

Jeszcze w niedługim czasie przejade się do elektryka żeby sprawdził czy alternator ładuje akum bo podobno coś jeszcze jest odpowiedzialne za jego ładowanie ale od wczoraj widać poprawę...

Co do samych xenonów się nie wypowiadam na razie... na ten temat wypowiem się za jakiś czas aby nie zapeszać po raz kolejny.

_________________
Audi A8 D2 ABZ 220KW Quattro, 4.2L 1995r
"The Cross Burns Black"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2009 09:01:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.mar.2006 20:21:19
Posty: 740
Lokalizacja: Legnica
Auto: AEL
Witaj,

podepnij zwykły miernik, do instalacji i na zgaszonym aucie powinno być w zależności od kondycji aku ponad 11V do 12... nawet 12,8V,
odpal auto zobaczysz spadek o około 2V chwile potem gdy załapie ładowanie i powinno być max 14,4V jeśli tak jest to wszystko OK,

Żarówki mają to do siebie że są bardzo wrażliwe na napiecie i moment gdy alternator zaczyna ładować po odpaleniu łatwo zaobserwować właśnie na przykładzie oświetlenia w podsufitce,

Pozdrawiam

_________________
ALH & VIRUS "To JA !"
AEL & VIRUS "To JA !"
MS XVS 1300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2009 09:06:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2008 11:43:34
Posty: 175
Lokalizacja: Katowice
tqmeh napisał(a):
Witaj,

podepnij zwykły miernik, do instalacji i na zgaszonym aucie powinno być w zależności od kondycji aku ponad 11V do 12... nawet 12,8V,
odpal auto zobaczysz spadek o około 2V chwile potem gdy załapie ładowanie i powinno być max 14,4V jeśli tak jest to wszystko OK,

Żarówki mają to do siebie że są bardzo wrażliwe na napiecie i moment gdy alternator zaczyna ładować po odpaleniu łatwo zaobserwować właśnie na przykładzie oświetlenia w podsufitce,

Pozdrawiam


Ale rozumiem że mam to sprawdzać na klemach z aku tak ?

_________________
Audi A8 D2 ABZ 220KW Quattro, 4.2L 1995r
"The Cross Burns Black"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2009 09:11:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.mar.2006 20:21:19
Posty: 740
Lokalizacja: Legnica
Auto: AEL
Witam

najlepiej na klemach, ale jak to bedzie gniazdo zapalniczki to też bedzie OK, dla takich pomiarów różnica błedu nie ma znaczenia, ważne zeby nie tracić napiecia w miejscach podpięcia miernika

pozdr

_________________
ALH & VIRUS "To JA !"
AEL & VIRUS "To JA !"
MS XVS 1300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2009 09:25:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2008 11:43:34
Posty: 175
Lokalizacja: Katowice
tqmeh napisał(a):
Witam

najlepiej na klemach, ale jak to bedzie gniazdo zapalniczki to też bedzie OK, dla takich pomiarów różnica błedu nie ma znaczenia, ważne zeby nie tracić napiecia w miejscach podpięcia miernika

pozdr


OK... Dzięki... Posprawdzam na klemach... i jak coś to dam znać... :)

_________________
Audi A8 D2 ABZ 220KW Quattro, 4.2L 1995r
"The Cross Burns Black"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2009 07:48:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
tqmeh napisał(a):

podepnij zwykły miernik, do instalacji i na zgaszonym aucie powinno być w zależności od kondycji aku ponad 11V do 12... nawet 12,8V,
odpal auto zobaczysz spadek o około 2V chwile potem gdy załapie ładowanie i powinno być max 14,4V jeśli tak jest to wszystko OK,

Żarówki mają to do siebie że są bardzo wrażliwe na napiecie i moment gdy alternator zaczyna ładować po odpaleniu łatwo zaobserwować właśnie na przykładzie oświetlenia w podsufitce,

Pozdrawiam


nie wiem czy to ma cos wspolnego z odpalaniem ksenonow, ale ja po przekreceniu kluczyka mam 12,2 podczas gdy rozrusznik kreci spada gdzies do 11,4 a jak alternator zacznie ladowac jest juz 14,1.

sa to wartosci mysle bardzo w normie a jednak ksenonek mruga zarowno jak wlaczony jest tylko zaplot (12,2) jak i na ladowaniu (14,1)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: