.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 16:15:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 C4 - zamiana deski z licznikami.
PostNapisane: 28.wrz.2009 10:23:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Witam,
czy szeroka deska od S6 (c4) z komputerem i elektronicznym licznikiem przejechanych km, będzie pasowała zamiast szerokiej deski ale ze zwyklym (mechanicznym) licznikiem przejechanych km ?
Bo nie wiem nawet czy u mnie jest linka czy moze już czujnik prędkości ?

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 11:27:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
czujnik żadna linka, wiekszośc rzeczy bedzie pasować
ale konieczne jest małe lutowanko i przepięcie niektórych
pinów - generalnie posiadówka ze schematami i miernikiem + wizyta
u gościa z lutownicą

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 11:31:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
maciu, a dokonywałeś kiedyś takiej zamiany i wiesz konkretnie co i gdzie ?
Jeżeli chodzi o lutowanie to sam sobie powinienem poradzić.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 11:54:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
Klax napisał(a):
maciu, a dokonywałeś kiedyś takiej zamiany i wiesz konkretnie co i gdzie ?
Jeżeli chodzi o lutowanie to sam sobie powinienem poradzić.


Przede wszystkim inaczej jest zrobiony ABS, nie dość że jest podpięty na inny pin (A100 - pin13, A6 - pin 19 czerwonej kostki ) to wydaje mi się że gasi się ją niskim stanem a nie jak w A100 wysokim.

Jest jeszcze problem ciśnienia oleju na autocheck ale nie wiem jak to obejść.

_________________
Toczydełko dla starszych :)

A100 C4 Q AVANT
2.8 AAH automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 11:59:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
OK. Wstępnie zależałoby mi na tym aby uruchomić wszystkie zegary i kontrolki. Komputer byłby do uruchomienia za jakiś czas jeżeli jest taka opcja. Czyli podsumujmy, poza pinem z ABS który należy przepiąć, coś jeszcze trza zrobić ?

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 12:05:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
Zegary działają bez przeróbek. Niestety dopóki nie doprowadzisz kontrolek do ładu będzie ciągle piszczał (zgłaszał błąd)

_________________
Toczydełko dla starszych :)

A100 C4 Q AVANT
2.8 AAH automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 13:00:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Flasher napisał(a):
Zegary działają bez przeróbek.


po co piszesz bzdury?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 13:11:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
maciu napisał(a):
Flasher napisał(a):
Zegary działają bez przeróbek.


po co piszesz bzdury?


W którym momencie napisałem bzdury. Pytanie padło czy same zegary pomijając resztę typu abs, a/c, b/c będzie działało. Mam zegary od A6 zakładałem i działają pomijając błąd abs i ciśnienia oleju.

_________________
Toczydełko dla starszych :)

A100 C4 Q AVANT
2.8 AAH automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 22:56:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
no to ja sie podepne pod temat... bo chyba dotyczy rowniez i mnie.
Mam A6 c4, Grudzien 94 i byly 4 zegary a teraz jest szeroka decha z 7 i wszystko dziala ale po przekreceniu zaplonu ostatnio czesciej niz zaraz po zamianie piszczy mi 3 razy dlugo, nieraz dopiero po przejechaniu jakiegos dystansu i czesto na wertepach...(jest gleba) z tego co zauwazylem w starym liczniku w gornym rzedzie 6 kontrolek po srodku byla kontrolka swiec zarowych, w obecnym liczniku mam kontrolke CAT, czyli cos jest nie tak, co nalezy zrobic aby nie piszczalo ?

oczywiscie potrafie poslugiwac sie lutownica wiec jesli dostane jakies konkretniejsze podpowiedzi od kogos kto sie juz czyms takim zajmowal te rezne to migiem bo to piszczenie zaczyna mnie juz denerwowac ...

myslalem ze jedyna przerobka jaka mnie czeka to dopropwadzenie kabelka do wskaznika temp. oleju, kabel juz jest na miejscu a z mojej c4ki ktora rozbieram na czesci juz wykrecilem czujnik temp oleju ktory znajduje sie w przedniej czesci korpusu silnika, kolo miski olejowej kolo poduszki stabilizacyjnej ( ze tak ja nazwe) silnika.

oczywiscie zostanie mi podpiecie AC i mini check ale to juz odrebna sprawa i wiem juz jak to reznac wiec niebawem bede dzialal...

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2009 15:44:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
juz wytropilem blad z 3 krotnym piszczeniem licznika, byl zasniedzialy styk na kostce od klocka hamulcowego, poczyscilem, prysnalem konektorem do stykow i nic mi juz nie piszczy, jak dobrze wjechac na kanal :)

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: