.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 21:37:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b3/b4] podświetlenie dodatkowych zegarów
PostNapisane: 03.sty.2009 13:15:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12014
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
mam zagwozdkę - oryginalnie mam w 7A/B3 dodatkowe zegary i jak go kupiłem to nie dziala mi podświetlenie. Na początku myślałem, że po prostu żarówki się przepaliły, więc rozebrałem i wymieniłem żaróweczki.... i nic. Inne podświetlenie (nawiewy, radio, zapalniczka a nawet popielniczka) działa bez zająknięcia, tylko te 3 dodatkowe zegary, a raczej ich podświetlenie nie chce. No więc poszedłem po żaróweczkę i heja - i okazało się ,że na obu kabelkach żaróweczek jest masa, nie ma plusa. No więc się pytam - O CO BIEGA ? Co sprawdzić ? bo ja nie mam pomysłu - pomóżcie. Kabelki które idą do podświetlenia zegarów to brązowy i biało=czerowny. Na które powinien iść plus ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2009 13:21:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Brazowy to masa. moze kabel jest gdzies przerwany lub niepodlaczony

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2009 13:26:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Masz rzeźbiony samochód.. to nie ma prawa działać :!!: Ehehehehe :):

Weź miernik i szukaj prądu ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2009 14:18:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12014
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hmm, wiem, ze nie ma prawa działać - instalacja jest oryginalna , nic nie tykane. Podejrzewam smieszny przekaźnik - o numerze 893919080 - on daje napięcie na te żaróweczki...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2009 16:13:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Mozesz sprobowac rozebrac ten przekaznik i sprawdzic luty. Moze ktorys pekl i nie laczy. Sprawdz czy dochodzi do niego napiecie.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2009 16:36:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12014
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
poszedłem na łatwiznę. Podpiąłem żaróweczki pod inną część wiązki. latem wrócę do tematu.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2009 18:01:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2008 11:14:03
Posty: 42
Lokalizacja: Łodź
witam
u mnie jest podobny problem ale żeby dowiedzieć się co jest, to muszę się do tego dostać , a nie wiem jak !!!
Jak wyjąc dodatkowe zegary w coupe ??
pozdrawiam !!

_________________
Audi 100 c3 2,3 E- jest
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 30c2c.html
Audi V8-jest
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b0d8a.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2009 18:17:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12014
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
normalnie, wyjmujesz tylną popielniczkę, odkręcasz śrubki, zaciągasz MOCNO ręczny, zdejmujesz zaślepkę w miejscu gdzie chwytasz za ręczny, odkręćasz śruppkę, wyjmujesz tunel, poprzez ręczny (uważać, żeby nie porysować!) wypinasz jak masz zapalniczkę i wyciągasz przełącznik blokady dyfra, wyjmujesz mieszek, uprzednio odkręcając gałkę, i eewentualne śruppki ;) no i wypinasz tunel z zegarami... chbya tam już nie ma śrubek.

tak przynajmniej jest w b3/b4... a nie wiem jak w v8

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2009 18:55:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2008 11:14:03
Posty: 42
Lokalizacja: Łodź
dzięki
to sobie w wolnym czasie powalczę z tym.
Pozdrawiam

_________________
Audi 100 c3 2,3 E- jest
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 30c2c.html
Audi V8-jest
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b0d8a.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: