.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lip.2025 20:03:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: napięcie na lini K A6 C4
PostNapisane: 29.lis.2009 11:30:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.mar.2007 12:02:04
Posty: 99
Lokalizacja: wolbórz pow. piotrków tryb
witam. już pisałem podobny temat ale nikt mi nie pomógł.
Proszę powiedzcie mi w końcu jakie to napięcie bo przeszukałem całe forum i jedni piszą że 2v mniejsze niż akumulatora więc jak na odpalonym silniku jest 14.2 to 12v byłoby dobrze, inni że około 10v na forum passata znalazłem że od 8-10v.
u mnie jest 12V pali mi się kabel od viakena, już 3 razy się spalił i przy okazji 2 gniazda USB w laptopie. proszę pomóżcie mi co gdzie mam szukać i co to może być?
instalacje radiową mam zwykłą bez żadnych wzmacniaczy, zresztą radio odłączam przy pomiarach.mam jakiś alarm dokładany ale przez serwis bo naklejki są.

poradźcie coś bo muszę silniczek z logować bo rzuca go na wolnych jakby gubił cykle jak stara 2 cylindrowa jawa
mój interface to
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76

_________________
A6 C4 AEL-2,5tdi 140KM


Ostatnio edytowano 29.lis.2009 17:14:03 przez dylon_2222, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2009 13:36:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
To zmierz jeszcze czy nie masz zwarcia do +12V.
Bo wtedy będziesz palił wszystko.
I sprawdź jeszcze, czy ktoś biegunów zasilania w gnieździe nie pozamieniał.
Napięcie ma być około 1V mniejsze niż napięcie zasilania.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2009 14:12:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.mar.2007 12:02:04
Posty: 99
Lokalizacja: wolbórz pow. piotrków tryb
do linii K przychodzi 5 przewodów i na każdym jest inne napięcie:
zielony z czerwonym - 8,3V
zielony z brązowym -12,5V
zielony z czarnym -11V
zielony z niebieskim -12,6V
zielony z fioletowym -11,9V

a do linii L nie przychodzi żaden przewód

który z kolorów jest od silnika??
a i jeszcze dodam że zanim się pali interface to jakiś czas działa i normalnie się łączy z silnikiem czy abs i klimą. tylko po jakimś czasie wyłącza się lap pewnie dlatego że napięcie na USB pójdzie za duże i po ponownym podłączenie kabel już jest uwalony

_________________
A6 C4 AEL-2,5tdi 140KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2009 17:20:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.mar.2007 12:02:04
Posty: 99
Lokalizacja: wolbórz pow. piotrków tryb
proszę pomóżcie mi!!!

niech posiadacze ael skoczą z miernikiem do garażu i zmierżę u siebie napięcie na linii K i zobaczą czy do linii L przychodzą jakieś przewody, może w ael nie można używać kabla kkl usb?
chociaż spróbujcie mi pomóc.

a może ktoś mieszka w pobliżu Piotrkowa Tryb?

_________________
A6 C4 AEL-2,5tdi 140KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2009 19:55:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.mar.2007 12:02:04
Posty: 99
Lokalizacja: wolbórz pow. piotrków tryb
powiedzcie mi czy napięcie na lini k ma naprawde takie znaczenie? czy np.8v czy 11v ma jakiś wpływ? bo z mojego tygodniowego przeszukiwania innych forów dochodzę do wniosku że nie napięcie się tam liczy tylko natężenie produ.
wiem że marudze ale chciałbym mieć już tą wiedze w głowie bo nie daje mi spokoju czemu pali mi się cały czas interface, nie mam żadnego przebicia z 12V na linie diagnostyczną K bo nie ma tam nigdzie takiego prądu zeby zaświeciła się żarówka.
w mojej c4 nie ma lini L jest poprostu miejsce ale nie dochodzxi tam żaden przewód.

http://www.carcode.pl/diagnostyka-samoc ... a6-c4.html
na tym forum dostałem trochę po dupie ale chociaż dowiedziałem się ze sprawdza się żarówką bo tu nikt mi tego nie pisał.

jeszcze pytanie czy od strony laptopa może przyjsć jakiś dziwny prąd żeby spalił interface?
pozdrawiam

_________________
A6 C4 AEL-2,5tdi 140KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 22:13:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
z tego co pamiętam, powiedzieli mi w viakenie że chyba minimum ma być 12,3V inaczej nie pójdzie, nie pamiętam na 100%

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: