rodzynek napisał(a):
mroova81 napisał(a):
mroova81 napisał(a):
Zdemontuj dywaniki. Na wierzchu mogą być suche, ale nie znaczy to, że warstwa wygłuszająca będzie sucha.
po raz drugi....
Podtrzymuję - połóż się na dywaniku przed kierowcą i pasażerem i sprawdź czy nie ma mokrych śladów na najniższych elementach nagrzewnicy, pomacaj palcem otwory nawiewu powietrza na nogi. No i sprawdź te dywaniki.
Twoje objawy wybitnie wskazują na nieszczelną nagrzewnicę, płyn w postaci pary jest niesiony przez powietrze i osadza się na szybach, dodatkowo część płyny spływa po obudowie nagrzewnicy i zbiera sie z przodu pod nogami (pod dywanikami).
Właśnie przed 2 tygodniami robiłem to u siebie...
Miałem na myśli deszczówkę. Strzelona nagrzewnica, to szyby zaparowane, ale też i tłuste i taki słodki zapach w ustach, po nagrzaniu auta, znaczne ubytki w jego stanie, przekraczanie 100stC ze względu na brak ciśnienia w układzie, etc. Za to kanały do odprowadzania wody z szybra/podszybia są skonstruowane tak, że czasami same z siebie zaczynają puszczać wodę do kabiny. Zdemontować nakładkę na próg (na pierwszy ogień proponuje stronę pasażera), woda będzie w miejscu na nogi z przodu i/lub w najniższym punkcie czyli miejscu na nogi z tyłu. Będzie tam też w podłodze korek spustowy (uch chyba nasie kochani inżynierowie przewidzieli wszyściuchno
