.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lip.2025 04:22:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6] parowanie szyb help help
PostNapisane: 27.gru.2009 19:30:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2009 21:35:05
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce - Uk
Witam!
Mam maly problemik w moim aucie strasznie paruja szyby. W srode wymienilem filtr kabinowy ale to nie pomoglo, wiec w czwartek zostawilem wlaczony silnik na kilka godzin. Uchylilem troche okna by ewentualnie pozbyc sie wody. Temperatura byla wysoka ale to nie pomoglo no i nie znalazlem szczegolnie mokrych miejsc a auto jak parowalo tak paruje.


Dzieki za ewentualna pomoc
czolo

_________________
ihhhhhaaaaaaaaa...........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 20:04:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
może niedrożna jest wentylacja wywiewna?
nie wiem gdzie kratki wylotowe znajdują się u Ciebie, ale często bywają z tyłu - widoczne po zdemontowaniu tylnego zderzaka.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 21:12:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Płynu chłodniczego Ci nie ubywa ? Moze masz nieszczelną nagrzewnicę ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: teoretycznie...
PostNapisane: 27.gru.2009 22:10:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2009 21:35:05
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce - Uk
Teoretycznie to testuje to auto, o ile mozna tak nazwac przyjazd nim do Polski (bez niespodzianek) tylko ta jedna - szyby. Wczesniej kilka godzin ogladal i sprawdzal go moj kolega w uk ktory zmienial rozrzad. Nawiasem poprzedni wlasciciel nie wymienial rozrzadu od nowosci to nic, ze auto nie ma jeszcze 100 000 km ale ma 8 lat!!! :) ale moze co kraj to obyczaj :)
Powracajac do tematu plynu to zrobilem juz nim ponad 2500 km i jakos stan jest, wiec chyba ta ewentualnosc odpada (mam nadzieje) Myslisz, ze moze to byc jakis mikro wyciek?
Musze sprawdzic gdzie w tym modelu znajduja sie odpowietrzniki o ktorych wspominal Twoj poprzednik...

dzieki Cooledzy

_________________
ihhhhhaaaaaaaaa...........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 22:11:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Może filtr odwrotnie założony, znam parę takich osób którym po wymianie filtra jeszcze bardziej parowały szyby. Filtr powinien być założony strzałkami w stronę zaciąganego powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ??? :(
PostNapisane: 27.gru.2009 22:31:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2009 21:35:05
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce - Uk
Filtr wymienil dobry mechanik wiec to chyba odpada. Teraz wlasnie sie zastanawiam bo gdy wlacze cieple powietrze auto zaczyna parowac najszybciej paruja tylne szyby pozniej w przednich drzwiach no i na koncu przednia czolowa, ktora zaczyna od smiesznych trzech punkow na dole, ratuje sie wiec otwierajac troche szyby w drzwiach przednich i powoli odpuszczaja.

czolo

_________________
ihhhhhaaaaaaaaa...........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 23:32:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Zdemontuj dywaniki. Na wierzchu mogą być suche, ale nie znaczy to, że warstwa wygłuszająca będzie sucha.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 10:19:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2009 21:35:05
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce - Uk
jutro kontrola u mechanika, ma juz pewna hipoteze mam nadzieje, ze sie sprawdzi!
:)
czolo

_________________
ihhhhhaaaaaaaaa...........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: no i lipa
PostNapisane: 30.gru.2009 20:44:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2009 21:35:05
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce - Uk
Wiec Cooledzy!
- Nagrzewica ok problem odpada (huura podobno dostac sie do niej to nie lada wyczyn)
- Filtr kabinowy prawidlowo zalozony

To co mechanik zmienil to guma pod akumulatorem ktora stanowlia przeszkode dla wody ktorej powinno tam nie byc a jednak. Podobno kiedys mial kobitke ktora miala full wody w tej komorze.
Ale do rzeczy ..... auto jak parowalo tak paruje
Wie ktos moze wie gdzie znajduja sie te owiane tajemnica magiczne klapki, ktore odpowiadaja za wydostawanie sie powietrza z auta. Bo wyglada to tak jak gdyby powietrze ktore wpada nie wydostawalo sie na zewnatrz. To auto jest strasznie szczelne.

Pozdrawiam i DoSIEgo ROCKU!!!!

_________________
ihhhhhaaaaaaaaa...........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2009 12:29:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
mroova81 napisał(a):
Zdemontuj dywaniki. Na wierzchu mogą być suche, ale nie znaczy to, że warstwa wygłuszająca będzie sucha.

po raz drugi....

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2009 13:05:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
mroova81 napisał(a):
mroova81 napisał(a):
Zdemontuj dywaniki. Na wierzchu mogą być suche, ale nie znaczy to, że warstwa wygłuszająca będzie sucha.

po raz drugi....


Sprawdź też czy nie masz przypadkiem włączonego lub gdzieś przyblokowanego zamkniętego obiegu powietrza

_________________
Toczydełko dla starszych :)

A100 C4 Q AVANT
2.8 AAH automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2009 13:18:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
mroova81 napisał(a):
mroova81 napisał(a):
Zdemontuj dywaniki. Na wierzchu mogą być suche, ale nie znaczy to, że warstwa wygłuszająca będzie sucha.

po raz drugi....


Podtrzymuję - połóż się na dywaniku przed kierowcą i pasażerem i sprawdź czy nie ma mokrych śladów na najniższych elementach nagrzewnicy, pomacaj palcem otwory nawiewu powietrza na nogi. No i sprawdź te dywaniki.

Twoje objawy wybitnie wskazują na nieszczelną nagrzewnicę, płyn w postaci pary jest niesiony przez powietrze i osadza się na szybach, dodatkowo część płyny spływa po obudowie nagrzewnicy i zbiera sie z przodu pod nogami (pod dywanikami).

Właśnie przed 2 tygodniami robiłem to u siebie...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2009 14:34:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
rodzynek napisał(a):
mroova81 napisał(a):
mroova81 napisał(a):
Zdemontuj dywaniki. Na wierzchu mogą być suche, ale nie znaczy to, że warstwa wygłuszająca będzie sucha.

po raz drugi....


Podtrzymuję - połóż się na dywaniku przed kierowcą i pasażerem i sprawdź czy nie ma mokrych śladów na najniższych elementach nagrzewnicy, pomacaj palcem otwory nawiewu powietrza na nogi. No i sprawdź te dywaniki.

Twoje objawy wybitnie wskazują na nieszczelną nagrzewnicę, płyn w postaci pary jest niesiony przez powietrze i osadza się na szybach, dodatkowo część płyny spływa po obudowie nagrzewnicy i zbiera sie z przodu pod nogami (pod dywanikami).

Właśnie przed 2 tygodniami robiłem to u siebie...

Miałem na myśli deszczówkę. Strzelona nagrzewnica, to szyby zaparowane, ale też i tłuste i taki słodki zapach w ustach, po nagrzaniu auta, znaczne ubytki w jego stanie, przekraczanie 100stC ze względu na brak ciśnienia w układzie, etc. Za to kanały do odprowadzania wody z szybra/podszybia są skonstruowane tak, że czasami same z siebie zaczynają puszczać wodę do kabiny. Zdemontować nakładkę na próg (na pierwszy ogień proponuje stronę pasażera), woda będzie w miejscu na nogi z przodu i/lub w najniższym punkcie czyli miejscu na nogi z tyłu. Będzie tam też w podłodze korek spustowy (uch chyba nasie kochani inżynierowie przewidzieli wszyściuchno :)

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ok ok
PostNapisane: 31.gru.2009 14:52:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2009 21:35:05
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce - Uk
ale to juz zrobie po tamtej stronie kanalu :) bedzie cieplej
Pozdrawiam

_________________
ihhhhhaaaaaaaaa...........


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: