.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lip.2025 14:57:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3] Problem z ogrzewaniem
PostNapisane: 30.gru.2009 16:17:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 14:25:43
Posty: 194
Lokalizacja: Wrocław
Mam problem w swoim audi 80 B3. Gdy pokrętło od prędkości jest na zaro to nic nie wieje ale jak tylko lekko je ruszę(może o 2mm) to zaczyna mi grzać jak conajmniej na 3 a do tego od razu pochłania paliwo. Silnik jest nagrzany do 90 stopni i gdy wskazówka paliwa jest tuż przed czerwonym polem to po włączeniu nawiewu momentalnie spada do literki R i w powietrzu z kratek da się wyczuć paliwo.

_________________
Było Audi 80 B3 1.8 1989 2001-2006
Było Audi 80 B4 2.8 V6 1994 2006-2009
Było Audi 80 B3 1.8 113KM 1988 2009-2013
Jest Skoda Octavia 1.8 1997 2009-
oraz
Matiz, Mondeo TDDi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 20:27:39 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
heh :d dziwny objaw, niemniej jednak podejzewam ze cos jest nietak podlaczone do regulatora obrotow dmuchawy.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 20:52:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 14:25:43
Posty: 194
Lokalizacja: Wrocław
A co może być powodem nagłego ubytku paliwa? Zastanawiałem się czy w w samym panelu nawiewu coś może być nie tak.

_________________
Było Audi 80 B3 1.8 1989 2001-2006
Było Audi 80 B4 2.8 V6 1994 2006-2009
Było Audi 80 B3 1.8 113KM 1988 2009-2013
Jest Skoda Octavia 1.8 1997 2009-
oraz
Matiz, Mondeo TDDi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 08:32:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2009 19:55:30
Posty: 262
Lokalizacja: Biała Podlaska
Z tą regulacją prędkości nawiewu to możliwe że kostka się rozleciał tą którą wpinasz w panel nawiewu tam są blaszki i jak ta kostka nie jest dokładnie "ściśnięta" dzieją się takie rzeczy. Ale z wskaźnikiem paliwa i zapachem benzyny to nie mam pojęcia :|

_________________
Passat B3 1.6 TDI - Było
Passat B4 1.9 TDI - było
Audi B4 1.9 TDI - było
Audi A4 2.8 Quattro - było
2xAudi A6 2.5 TDI Quattro - było
Audi A4 1.9 TDI Quattro - jest
Audi B4 1.9 TDI - jest (mój rodzynek)
Audi A8 2.5 TDI Quattro - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 11:50:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Na pewno silnik dmuchawy nie pobiera benzyny :)
Rozlecony selektor obrotów wiatraka powoduje, że wiatrak, albo nie działa, albo działa na max, przez co w całej instalacji mamy wahnięcie napięcia, możliwe dodatkowo, że poszedł jakiś regulator napięcia, w zegarach, bądź też brak gdzieś masy, przez co wydaje Ci się, że wskazówka od paliwa opada.
Jeżeli masz niewielki wyciek paliwa gdzieś pod maską, to normalne, że zapach dostaje się do kanałów ze świeżym powietrzem.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: