.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 13:25:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z pracą silnika 2.3 w C4
PostNapisane: 15.maja.2005 10:15:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2005 10:19:45
Posty: 67
Witam. Mam proble. Podczas ruszania strzelił gaz. Silnik zgasł. Jak odpalam na benzynie to zaraz gaśnie, jak na gazie to dziwnie pracuje. Jak by nie na wszyskich cylindrach. Bardzo ciężko wchodzi na obroty i jest bardzo słaby. Jak wykręciłem świece to są czarne zamiast złote. Sprawdzałem przepływomież, ale się nie pokrzywił, porusza sie prawidłowo. Jest to przepływomież z odejściem kabli elektrycznych. Słyszałem kilka opini że przyczyną jest uszkodzony przepływomież, ale każdy rozkłada ręce bo jest nie pokrzywiony. Będę wdzięczny za opinie i podpowieć o możliwych przyczynach.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2005 11:16:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
nie wiem co ten wysztrzal ci mogl pokielbasic ale jak bys dbal o swiece kable i filtr powietrza to bys nie mial wytrzalow jak te 3 elementy bedziesz mial zawsze w porzadku to nie powinienies miec wytrzalow. zobacz sobie jak wyglada filtr powietrza pewnie tak samo tragicznie jak twoje swiece.

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2005 12:03:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
-sprawdz szczelnosc dolotu
-sprawdz czy w reduktorze nie jest uszkodzona membrana
-wymieni swiece,sprawdz kable, sprawdz kopulke i palec rozdzielacza
-pojedz na regulacje gazu

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2005 17:58:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
sprawdź czy nie uszkodziło tależyka w przepływomierzu :/

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 07:53:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2005 10:19:45
Posty: 67
Więc tak. Odpowiem na wszyskie zażuty i pytania na raz,
Filtr powietrza mam nówkę bo z miesiąc temu zmieniałem, świece są trój elektrodowe i sprawne (czarne to sie zrobiły teraz jak jechałem na uszkodzonym, prawdopodobnie zła jest teraz mieszanka) można zażucić co nieco kablom, ale po wymianie jest to samo. Co do tależyka to może delikatnie się nagioł, ale nie więcej niż 0,5 mm i już go wyprostowałem. Cała dzwignia pracuje bez zażutu. Mój przepływomież ma odejście kabli elektrycznych, prawdopodobnie do komputera. Czy ten wyszczał mugł uszkodzić ten element elektryczny ?
Czy można się jakoś dobrać do tego, bo jak rozebrałem to zabardzo nie ma jakiś śróbek żeby to odkręcić.
Palec i aparat zapłonowy też jest w pożądku (są nowe).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 07:20:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2005 10:19:45
Posty: 67
Jak by kogoś to interesowałeo to dało się naprawić przepływomież. Okazało się że jest to coś na zasadzie potencjiometru i wystarszyło nieco ułożyś suwaki.
Wystrzał też spowodował, ża wyleciał wtryskiwasz dlatego silnik kulał. Po włożeniu na miejsce praca silnika wróciła do nrmy :)
pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 07:49:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
JarekMr napisał:
Cytuj:
Wystrzał też spowodował, ża wyleciał wtryskiwasz dlatego silnik kulał

To nieźle ci jebło.

Przy takich instalacjach niestety strzały sie zdarzają, nawet jak układ zapłonowy jest nówka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 17:48:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
wowo napisał(a):
JarekMr napisał:
Cytuj:
Wystrzał też spowodował, ża wyleciał wtryskiwasz dlatego silnik kulał

To nieźle ci jebło.

Przy takich instalacjach niestety strzały sie zdarzają, nawet jak układ zapłonowy jest nówka.


Ja zrobiłem 50 tys. i ani jednego strzału :)

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2005 07:49:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przypadki sie zdarzają. B3 śmiagam już 6 lat i jest spoko.
V6 zrobiłem własnie około 30tys i zaczęły sie problemy, więc LPG poszedł do kosza.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: