.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lip.2025 18:39:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 C4 -Wskazuje niskie ciśnienie oleju na AC pow. 2 tyś obr
PostNapisane: 11.sty.2010 09:04:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Po założeniu licznika z AC zauważyłem że zaczyna mi wskazywać niskie ciśnienie oleju w ok. 2 rpm, lub ok. 50 km\h. Zapiszczy 3 razy, wyświetli kilka razy konewkę z olejem, i wraca wszystko do normy. O co chodzi ?

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 10:55:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Miałem tak w B4 jak przestawiłem nastawy licznika.
Skoro przed zmianą licznika wszystko było OK prawdopodobnie błędnie jest ustawiony licznik.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 11:43:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
14 pin (biały przewód) z zielonej kostki na 12 pin 14-sto pinowej czarnej kostki

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 15:00:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
GP Jumbo napisał(a):
14 pin (biały przewód) z zielonej kostki na 12 pin 14-sto pinowej czarnej kostki


Dzięki za odpowiedź :)
Sprawdzę niedługo i dam znać co i jak.

Czy ten pin mam wypiąć z zielonej kostki i podłączyć do czarnej ?
Czy ma być w zielonej i czarnej ?

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 15:19:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Wypnij(utnij przy zielonej kostce-z zapasem-jak wolisz) i biały z wiązki do czarnej kostki
http://www.24max.de/audi-documents/ki_b ... /C4-KI.htm
Innych błędów Ci nie wyświetla?

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 21:38:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Wyświetla mi jeszcze Brems Licht i taki przekreślony granat czyli uszkodzone światła przednie lub tylne.
Narazie tylko założyłem licznik od innej C4 z AC bo mój tego nie posiadał. Nie podłączałem jeszcze żadnych dodatkowych funkcji do czarnej kostki 14 pin. W wolnych chwilach będę chciał uruchomić kilka dodatkowych funkcji :)
Wracając do ciśnienia, to rozumiem że sposób przez Ciebie opisany nie jest żadnym "zmasowaniem" kontrolki oleju "na krótko", tylko ciśnienie powinno być prawidłowo wskazywane ? Bo nie bardzo rozumiem dlaczego tak się dzieje wogóle z tym wyświetlaniem ciśnienia. Jakbyś był miły i rozjaśnił co nieco :)


EDIT:

doczytałem już i chodzi o to że kabelek ten odpowiada za wskazywanie ciśnienia oleju na kontrolce. W związku z tym że kontrolki już nie mam, to rolę tę przejmuje AC. I to do niego trza podłączyć ów sygnał :)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 05:55:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Co do kontrolki oleju-tak jak piszesz.Trzeba podłączyć sygnał.
Natomiast jeśli chodzi o wyświetlanie innych błędów-podaj masę na 1 i 2 pin tej samej czarnej,14-to pinowej kostki.Możesz również zmienić sobie wyświetlanie języków AC żeby np nie wyświetlało ci Brems Licht tylko znaczek żarówki w otoczce jakby znaczka hamulców.Czwarta pozycja na 6-cio pozycyjnym przełączniku odpowiada za język "europa" dla benzyny,pierwsza dla diesla

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: