.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.lip.2025 00:43:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3, C4, D11] fabryczny alarm - jak się uzbraja?
PostNapisane: 23.lut.2010 15:55:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Bogatsze C3 i starsze D11 mają alarmy fabryczne. Czy ich uruchomienie (uzbrojenie) następuje tylko przez przekręcenie kluczyka w drzwiach?

Nowsze D11 i C4 mają sensor podczerwieni na słupku (ja też mam, ale chcę to obejść) - czy inaczej niż pilotem (kluczem?) można uzbroić alarm?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C3, C4, D11] fabryczny alarm - jak się uzbraja?
PostNapisane: 23.lut.2010 17:17:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
rodzynek napisał(a):
Bogatsze C3 i starsze D11 mają alarmy fabryczne. Czy ich uruchomienie (uzbrojenie) następuje tylko przez przekręcenie kluczyka w drzwiach?

Nowsze D11 i C4 mają sensor podczerwieni na słupku (ja też mam, ale chcę to obejść) - czy inaczej niż pilotem (kluczem?) można uzbroić alarm?


nie koniecznie. w mojej C4 zamontowany mam fabryczny alarm, a uzbraja się z kluczyka...
możesz sprawdzić to w prosty sposób(czy uzbraja kluczykiem): opuść szybę i zamknij drzwi kluczykiem po kilku-kilkunastu minutach, odrygluj ręcznie zamek "od środka" i otwórz drzwi-alarm się załączy albo i nie... ;)

_________________
`09 MB W209 320 CDI
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 18:42:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Przekręcenie kluczyka w zamku także powoduje uzbrojenie alarmu, co objawia się sławnym "pierdnięciem" z nadkola lewego tylnego.
Nie da się alarmu uzbroić inaczej niż pilotem, albo kluczem - zresztą jak byś chciał to robić?? Karmiąc go marchwią?? :peace:

Ps. Możesz sobie założyć jakiś włącznik na końcu przewodów alarmu i tak go uzbrajać, ale nie widzę sensu tego rozwiązania ;)

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 18:54:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
To się podłącze, jak kluczyk dostroić do alarmu, po wymianie baterii (tego na podczerwień)?

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 19:00:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Włóż jeden w zapłon, przekręć, wysiądź z samochodu, drugim kluczem (mechanicznie) zamknij drzwi, a potem wyjmij z zamka i naciśnij guzik na pilocie. Alarm wyda swoje "pierdnięcie" i masz zakodowany kluczyk. Poczekaj 20sek i powinno wszystko działać...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 19:41:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Heveliusz napisał(a):
Przekręcenie kluczyka w zamku także powoduje uzbrojenie alarmu, co objawia się sławnym "pierdnięciem" z nadkola lewego tylnego.
Nie da się alarmu uzbroić inaczej niż pilotem, albo kluczem - zresztą jak byś chciał to robić?? Karmiąc go marchwią?? :peace:

Ps. Możesz sobie założyć jakiś włącznik na końcu przewodów alarmu i tak go uzbrajać, ale nie widzę sensu tego rozwiązania ;)


Sprawdziłem, uzbraja się z kluczyka. A pytam, bo chcę zastąpić oryginalny kluczyk z guzikiem do sensora podczerwieni scyzorykiem sterującym innym alarmem. A dodatkowo chciałbym mieć fabryczny z opcją domykania "otworów".
Skoro przy zamku jest jakiś stycznik do or alarmu, to na niego podam impuls z dokładanego alarmu sterującego w normalnej opcji centralem. Zadziała to tak, jak sobie wymyśliłem?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 19:47:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Heveliusz napisał(a):
Włóż jeden w zapłon, przekręć, wysiądź z samochodu, drugim kluczem (mechanicznie) zamknij drzwi, a potem wyjmij z zamka i naciśnij guzik na pilocie. Alarm wyda swoje "pierdnięcie" i masz zakodowany kluczyk. Poczekaj 20sek i powinno wszystko działać...

Tenk Ju.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 09:09:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2010 16:18:40
Posty: 139
U mnie alarm uzbraja się z kluczyka poprzez zamek, poprzez podczerwień i poprzez zamknięcie rygla od środka :)

A co do pierdnięcia to nie mogłem już go zdzierżyć i wymieniłem klaxon na normalny :)

Co do dostrojenia kluczyka to po wymianie baterii lub akumulatora w samochodzie otwieram zamek, kieruję pilota na czujnik w słupku i załączam, później zamykam i znowu tak samo - pilot zestrojony z centralnym i alarmem :)

Czy klapa tylna powinna się zamykać i otwierać razem z centralnym?

Położenie pionowe zamyka na stałe a poziome otwiera u mnie na stałe - usterka centralnego?

_________________
Audi V8 1991r 4.2 ABH od 2010 roku

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 09:55:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 22:33:57
Posty: 431
Lokalizacja: Dolny Śląsk DZA
Przy położeniu poziomym centralny powinien otwierać i zamykać.

_________________
80 quattro 4.2 V8 ABZ BiTurbo 6 gang '92
S8 quattro 4.2 AHC manual '97
V8 quattro 4.2 ABH automat '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 11:20:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2010 16:18:40
Posty: 139
Uwielbiam to forum - siedzę i czasem sobie poczytam posty i przyjdzie mi do głowy pomysł - "zobaczę jak to jest u mnie" no i się zaczyna grzebanie.

Okazało się że serwo pneumatyczne u mnie było zepsute - stąd brak możliwości zamykania klapy - naprawiłem serwo i w położeniu poziomym centralny zamyka i otwiera, w położeniu pionowym nic nie robi - tak jak było :)

_________________
Audi V8 1991r 4.2 ABH od 2010 roku

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: