.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.lip.2025 23:33:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3] Problem z zegarem pomiaru paliwa.
PostNapisane: 14.kwi.2010 09:20:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2010 13:35:27
Posty: 21
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Witam, mam następujący problem, posiadam Audi 100 c3 ze zbiornikiem paliwa 80L, rezerwa na zegarze mieści ok.8L, wlewając 20L paliwa wskaźnik podnosi się odrobinę powyżej rezerwy a powinien wskoczyć na kreskę wskazującą ćwierć baku, czy to może być wina zegarów czy może miernika paliwa przy baku, proszę o jakiekolwiek wskazówki.

edit by Buba : poprawnie tytułuj wątki !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2010 09:23:54 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
w C3 w wersji "przed liftem" było pokrętło do kalibracji wskaźnika w zegarach.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2010 09:37:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2010 13:35:27
Posty: 21
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
W mojej wersji są trzy pokrętła przy zegarach, pierwsze od econ, drugie od nastawiania zegarka i trzecie od ustawiania podświetlenia zegarów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2010 09:42:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
nie widzę innego wyjścia jeśli Ci to przeszkadza jak wyjęcie zegarów i zmiana położenia wskazówki

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2010 09:43:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Jeżeli to jest ten sam typ wskaźnika co w B3, to pozostaje Ci tylko pogodzenie się z faktem. Wyciągnij sobie zegary, (chwila roboty), zobaczysz jak zrobiony jest mechanizm, to sam zrozumiesz, że wszelkie próby kalibracji na nic się zdadzą, a mogą znacznie pogorszyć.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2010 10:21:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
W każdym typie zegarów w C3 jest możliwość ręcznej zmiany ustawień wskaźnika poziomu paliwa. Tu autor wątku nawet się nie pokwapił napisać, jaki ma model.

W starych zegarach jest widoczny otworek, w nowych znajduje się pod listwą zasłaniającą śruby mocujące zegary. Otworek jest pod wskaźnikiem - wkładamy w niego cieniutki, precyzyjny śrubokręt i obracamy zębatkę dźwigając wskazówkę.

Jeżeli tak się nie uda, to zawsze można to zrobić na wyciągniętych zegarach.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2010 10:59:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2010 13:35:27
Posty: 21
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
rodzynek napisał(a):
W każdym typie zegarów w C3 jest możliwość ręcznej zmiany ustawień wskaźnika poziomu paliwa. Tu autor wątku nawet się nie pokwapił napisać, jaki ma model.

W starych zegarach jest widoczny otworek, w nowych znajduje się pod listwą zasłaniającą śruby mocujące zegary. Otworek jest pod wskaźnikiem - wkładamy w niego cieniutki, precyzyjny śrubokręt i obracamy zębatkę dźwigając wskazówkę.

Jeżeli tak się nie uda, to zawsze można to zrobić na wyciągniętych zegarach.


Przepraszam, mój błąd to Audi 100 c3 86r. oraz mój drugi błąd-owszem pod zegarem poziomu paliwa był regulator lecz poprzedniemu właścicielowi chyba przeszkadzał i sobie go wyrwał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2010 11:20:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Gutti220 napisał(a):
rodzynek napisał(a):
W starych zegarach jest widoczny otworek (...). Otworek jest pod wskaźnikiem - wkładamy w niego cieniutki, precyzyjny śrubokręt i obracamy zębatkę dźwigając wskazówkę.


owszem pod zegarem poziomu paliwa był regulator lecz poprzedniemu właścicielowi chyba przeszkadzał i sobie go wyrwał.


Przecież napisałem, że jest otworek i że trzeba w niego coś włożyć, żeby regulować...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: