.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.lip.2025 14:44:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.8 AAH] Stacyjka zwariowała
PostNapisane: 21.kwi.2010 19:05:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2010 19:15:39
Posty: 12
Rozpocznę od tego że mam problem z rozrusznikiem i mam w tej sprawie założony inny temat w odpowiednim dziale. Gdzieś w internecie wyczytałem że aby wyeliminować to że stacyjka jest zepsuta wystarczy zewrzeć ze sobą kable na kostce która jest włożona do stacyjki. Jak napisali tak zrobiłem i wg wszystkiego stacyjka jest dobra jednak po podłączeniu z powrotem kostki do stacyjki okazało się ze mimo wyciągniętego kluczyka samochód odpala (teoretycznie bo rozrusznik jest zepsuty) i przekręcenie kluczyka na inna pozycję nic nie daje, cały czas pozostaje to samo.

Poczytałem trochę i możliwe że narobiłem jakiś błędów czy coś takiego. Jak można to naprawić? Jak przywrócić moją stacyjkę do pierwotnego stanu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2010 20:18:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Zależy co ze sobą zwarłeś - napisz coś więcej, jakie kolory przewodów. Co teraz się dzieje z autem? Mogłeś coś spalić...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2010 21:53:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2010 19:15:39
Posty: 12
Wyczytałem że trzeba było ze sobą zewrzeć kabel czerwonoczarny z czerwonym ale czerwonych miałem kilka więc próbowałem z każdym aż wkońcu się udało i reakcja była taka jak po przekręceniu kluczyka w celu zapalenia. Teraz jak podłącze kostkę do stacyjki to jest tak jakbym miał kluczyk przekręcony w pozycji żeby włączyć silnik. Żadne wyciąganie klucza czy przekręcanie nic nie daje. Auto odpala "na popych" ale żeby wyłączyć trzeba wyjąć kostkę ze stacyjki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 13:33:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Poszukaj schematu do swojej AUDI i zobacz co pozwierałeś dokładnie - jakie obwody. To Ci wyjaśni obecne zachowanie auta.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 14:47:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2010 19:15:39
Posty: 12
Potrzebuję szybko auto więc zawiozłem je do mechanika żeby wszystko było jak najprędzej gotowe. Jutro będę wiedział więcej. Dzięki za wszelką pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2010 11:25:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
pull napisał(a):
Potrzebuję szybko auto więc zawiozłem je do mechanika żeby wszystko było jak najprędzej gotowe. Jutro będę wiedział więcej. Dzięki za wszelką pomoc


Napisz co wyszło z tej Twojej dłubaniny... Tak dla potomnych.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: