
... ja CI proponuje uzbroic sie w cierpliwosc i wszystkie tematy o 2.2T 10V na tym forum przeczytrac ze zrozumieniem , z tego co widze masz blade pojecie o tych silnikach albo i tego nie masz ....
w wolnossacym jezeli masz nieszczelnosci to bedziesz mial niestabilne wolne obroty i w zaleznosci od rodzaju sterowania czy z przeplywka czy nie to bedzie auto zwawsze lub nie ... poza tym bedzie sie nerwowo zachopwywalo
natomiast w silniku z turbina dochodzi zjawisko nadcisnienia w kolektorze i w tym momencie auto zaczyna zamiast jechac , szarpac jezeli ma nieszczelnosc. w silnikach z turbo uklad dolotowy musi byc baaardzo szczelny i baaaardzo wytrzymaly ze wzgledu na cisnienie panujace wewnatrz. tymbardziej w starych autach gdzie gumy juz sa popekane od starosci , intercooler od temperatury i jakichs perypetii ze stluckami moze tez juz byc watly , wszelkie zaworki ktore juz nie dzialaja jak nowe i czsami potrafia sie przycinac , wastgate ktory moze byc non stop otwarty w czesci lub w calosci co spowoduje ze turbina bedzie pompowala tylko czesc cisnienia bo spaliny ktore ja powinny napedzac ida bokiem ....
no kupe tego jest o 2.2T nie bede Ci tu wszystkiego od nowa przepisywal wez sobie uzyj funkcji szukaj i czytaj , duuuzo czytaj , bedziesz madrzejszy
