hans napisał(a):
hahaha alternatory sie naprawia a jak bedziecie handlowali uzywkami to tak jakbyscie kupowali uzywane opony.
alternator sklada sie z wirnika , uzwojenia wirnika , uzwojenia stojana , biezni , szczotek , prostownika i stabilizatora napieciai łozysk oraz kolka pasowego. caly alternator wymienia sie tylko wtedy jak obudowa jest uszkodzona, cala reszte dostaniesz czesci w kazdym porzadnym sklepie z elektromechanika pojazdowa.
p.s.
jak juz chcecie oddawac na zlom te alternatory to ja bardzo chetnie je przyjme , nawet moge jakas kase za nie odpalic

Zgodzę się z Tobą że się naprawia. Bardzo często naprawiam alternatory czy to Valeo czy Bosch(lepszy i tańszy w naprawie) i wiesz że Bosch:
1. Jest mniej awaryjny(nie mówię o nowym boschu z wadliwymi regulatorami)
2. Tańsze i dostępne części
3. W większości przypadków lepiej ładuje pod obciążeniem
Nie mam nic do marki Valeo, ale alternatory robią kiepskie. Wymień pierścień ślizgowy w Valeo a zrób to samo w Boschu. Pozdrawiam