.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 13:16:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.8 AAH porwał sie pasek klinowy,samochód zgasl i nie odpala
PostNapisane: 31.maja.2005 20:44:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Witam ,jest taka sprawa, koledze w 2.8 AAH porwał sie pasek klinowy,samochód zgasl i nie odpala,w ogolle slychac tylko rozrusznik i nic wiecj, szczatki paska klinowego byly tez pod oslonami od rozrzadu, razrzad sie przestawil ale nei bylo zadnych halasow, tak jakby zero cisnienia bylo gdziekolwiek,co robic i ile moze to kosztowac? pasek rozrzadu jest caly, co moze byc do wymiany? czy kots mial jzu taka sytuacje?wiem ze byly juz podobne tematy ale nic konkretnego nie znalalzlem

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 21:11:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Według mnie to rozrząd się przestawił i może być wielki pech... czapki w górę i robimy głowice... ale nie chciałbym być czarnowidzem :/ - niemniej tak to wygląda... trzeba jednak sprawdzić czy faktycznie rozrząd przestawiony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 21:14:44 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
skoro jest rzozrzad przestawiony to moze warto sprawdzic czy jest wasciwie ustawiony , tlumacaenie ze o 1 zabek to takie troche usprawiedliwianie samego siebie :P ... bez sensu ... auto z tyego powodu nie odpali ...a poza tym az dziw mnie bierze jakiego zaniedbania trzeba bylo sie dopuscic zeby pasek , nie jak piszesz klinowy a wielorowkowy , rozerwalo na strzepy :galy:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 21:18:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Sorx, ale co ma pasek klinowy do rozrządu? Jak strzeli klinowy to nie masz ładowania i paru innych dupereli ale żeby rozrząd się przestawił, to chyba jakaś lipa.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 21:23:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Czasem się wkręca... słyszałem o takich przypadkach... ale jak ktoś ma wszystkie osłony to chyba raczej niemożliwe... ale mogę się mylić :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 21:25:14 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak juz sie czepiamy piwrdol Magster to powiedz mi co ma pasek klinowy do AAH ? .... przeczytaj moj post powyzej dokladnie .... a poza tym jezeli pasek zerwie Ci przy wysokich obrotach a wczesniej zacznie go strzepic to duze prawdopodobienstwo ze wirujace jeszcze nie oderwane kawalki beda uderzaly i zahaczaly elementy przylegle a w tym przypadku rozrzad ..... wiec jezeli taki kawalek urwie sie i wpadnie miedzy pasek rozrzadu a ktores kolko to o przestawienie rozrzadu nie trudno

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 21:26:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
hans napisał(a):
jak juz sie czepiamy piwrdol Magster to powiedz mi co ma pasek klinowy do AAH ? .... przeczytaj moj post powyzej dokladnie .... a poza tym jezeli pasek zerwie Ci przy wysokich obrotach a wczesniej zacznie go strzepic to duze prawdopodobienstwo ze wirujace jeszcze nie oderwane kawalki beda uderzaly i zahaczaly elementy przylegle a w tym przypadku rozrzad ..... wiec jezeli taki kawalek urwie sie i wpadnie miedzy pasek rozrzadu a ktores kolko to o przestawienie rozrzadu nie trudno


Berz nerwów, czy klinowy czy wielorowkowy, wiadomo o co chodzi. Twoje wytłumaczenie o wkręcających się strzępach w pełni mnie satysfakcjonuje.

Peace

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 21:28:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no jednak nie bez roznicy bo klinowy zanim zacznie sie strzepic , predzej peknie u sie urwie a wielorowkowy bedzi esie strzepil

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 21:46:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
No wiem wiem ze wielorowkoy ale tak w pospiechu pisalem :) a okazalo sie ze rozrzad przestawiony,mchanik ktory wymieial 18 tysiecy temu rozrzad i klinowy wszysko ustawil i samochod dalej nie daje znaku zycia,a zaneidbania nie bylo,kolega przyprowadzil samochod z niemiec i wlasnie wszystko powymienial,od wilu lat w moej okolicy ten mechanik jest najlepszy nigdy nikomu nic nie spartolil,wiec to musial bys jakis dziwny przypadek z tym ze pasek sie porwal,oslony wszyski sa, a stalo sie to przy predkosci mniej wiecej 50km/h wiec co teraz jest do zrobenia? planowanie glowicy, usczelki, zawory i co jeszcze? i mniej wiecej jaka cena czesci, jak ktos wie co i jak to porsze o odpowiedz.

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 22:15:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
hans napisał(a):
no jednak nie bez roznicy bo klinowy zanim zacznie sie strzepic , predzej peknie u sie urwie a wielorowkowy bedzi esie strzepil


Daruj, chodziło mi o funkcję jaką spełnia a nie sposób zrywania się.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 22:27:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
aha i jeszcze jedna sprawa wyszla, znajomy ma kompletne glowice od 2.6 ABC czy jest jakas szansa zeby to pasowalo?

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 23:37:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Co do głowic nie mam pojęcia - naprawa podejrzewam 1500-2000 aby to dobrze zrobić bo zakładam, że była kolizja w silniku...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 06:36:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
u mnie pasek pękł przy 220 na hamowni u mastersa ale nic
absolutnie sie nie stalo... moze mialem szczescie?

vag już byl?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 07:29:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurcze to juz z 3 przypadek o którym słysze, że w wyniku zerwania wielorowkowego rozrząd sie posypał.
Skoro juz masz dobrze ustawiony, to może zakręć kołem ręczni co by wyczyć ewentualne opory wyczuć. Sprawdzcie ćiśnienie sprężania, zapłon i paliwko, bo może przy okazji coś innego sie wysrało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 08:31:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
no wlasnie kolem bylo krecone i nie czuc zadych oporow ani stukow, rozrzad ustawiony,a silnik dalej nawet nie pierdnie. kolega zabral fure od mechanika b w tym tygodniu nie ma sianka na remont,wiec moze wstawi w sobote, wiec jak jzu cos bedzie wiecej wiadomo to napsze jak sprawa sie rozwinela.

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 09:39:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
To sprawdzie na vagu czy aby hall sie nie sypnal.

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 09:58:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
a co to takiego ten czujnik Hall?

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 09:59:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
MaC napisał(a):
a co to takiego ten czujnik Hall?


czujnik halla (hallotron) - położenia wału korbowego
dlatego pytałem czy vagowaliście autko...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 10:46:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Halla masz z tyłu prawej głowicy jak stoisz przodem do silnika. Jeśli jest walnięty nie bedziesz miał iskry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 14:56:55 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zmien mechanika na takiego ktory wie co to VAG i pierwsze co robi to diagnozuje komputer przy takim aucie . poza tym zmierz kompresje .... dziwne mam odczucie ze mechanik skasuyje Cie za ta wiedze ktore my sie teraz z Toba dzielimy ... ot polska rzeczywistosc :|

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: