.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 13:03:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2010 10:29:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Nikt się nie podłączył nigdy, bo nikt nie próbował.
Nie mostkowałem, nic mi o tym patencie nie wiadomo - wyjaśnij proszę. Jedynie robiłem próby łaczenia się tylko na K lub tylko L.
Zmierzyłem też przejście linii z Obd do wtyczki ECU i jest OK.

_________________
Audi 80 quattro B2 (4.2 AEC)
http://www.youtube.com/user/konradviper


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2010 08:36:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Zmostkowałem i można powiedzieć, że jest sukces, nie do końca ale jest.
W każdym razie dzięki za podpowiedź.

Teraz łączy się bez problemu pod warunkiem, że silnik nie pracuje (włączony zapłon) Jeśli pracuje to się nie połączy. Jeśli połączy się na wyłączonym silniku to po uruchomieniu silnika się rozłącza i nie połączy się więcej.
Jesli połącze się na wł zapłonie, to kiedy chce obejrzeć błędy to zastanawia się dłuższą chwilę i wywala komunikat coś "too many communication errors" - na vag-com 311, a na polski vag przy próbie podejrzenia błędów po prostu zrywa połączenie.

Jakieś dalsze pomysły macie?

_________________
Audi 80 quattro B2 (4.2 AEC)
http://www.youtube.com/user/konradviper


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 23:10:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
A nie lepiej dołożyć parę złotych i kupić vcds 908? nie trzeba nic kombinować, przestawiać i cudować i łączy się nawet z bardziej topornymi sterownikami jak np. hella z ABC albo stare 1Z

PS.

Fajne masz te b2 :)

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2010 15:33:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
podpinam się pod ta sama motorownia audi s6 c4 ,interfejs łaczył się ze wszystkimi sterownikami jakie były w aucie teraz łączy się ze wszystkim oprócz silnika wywala brak komunikacji ktoś ma jakieś pomysły dodam że inny interfejs też się nie łączy czyli to nie wina interfejsu

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: