.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 20:34:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 16v ACE] Szarpanie
PostNapisane: 29.lip.2010 14:08:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2010 17:55:30
Posty: 14
Witam, mam taki objaw że jak jadę jednostajną prędkością przy minimalnie wciśniętym pedale gazu to strasznie mi szarpie autem, normalnie skacze jak kangur, po odpięciu regulatora biegu jałowego bądź nastawnika przepustnicy objaw ustaje, czy to znaczy że któryś z tych elementów jest uszkodzony? wymieniłem oba i dalej to samo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2010 14:51:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
masz lpg? części, które wymieniałeś sa nowe, czy używane bo mogłes trafić już zepsute, ACE można sprawdzić za pomocą VAGa, umnie pokazało właśnie, że mam walnięty stycznik biegu jałowego czyli ten czujnik pod przepustnicą, piszesz, że też go wymieniłeś ale wydaje mi się, że ważne jest też jak go ustawisz, bo możesz zrobić tak, że będzie łapał zaraz po muśnięciu pedału gazu a możesz zrobić tak, że będzie rozłączał później i wydaje mis się, że to ma wpływ ale pewien nie jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2010 15:02:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2010 17:55:30
Posty: 14
Gazu nie mam, a te części to na używki podmieniłem, pod Vaga podpinałem, ale żadnych błędów nie ma. Mówisz żeby przestawić ten stycznik, żeby później rozłączał?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2010 21:28:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
krzaA6 napisał(a):
Gazu nie mam, a te części to na używki podmieniłem, pod Vaga podpinałem, ale żadnych błędów nie ma. Mówisz żeby przestawić ten stycznik, żeby później rozłączał?


ja jak go wymieniałem to tez ustawiłem żeby od razu łapał ale delikatnie mi niekiedy szarpnie więc nosze sie z zamiarem, żeby go przestawić ale jakoś nie moge sie zebarć, myślałem, żeby sprawdzić w innym ACE jak tam fabrycznie jest ja kupiłem całą przepustnice z 80 nie wiem czy też z ACE czy 6A bo koleś mi to wysłał i nie było jedengo podciśnienia i musiałem przełozyć sam czujnik a fabrycznie to jest ustawione i śrubki są zamalowane żółta farbką


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2010 14:52:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2010 17:55:30
Posty: 14
No u mnie jest plomba w postaci właśnie żółtej farby, tak więc nie ruszałem tego. A może to być wina krokowgo? Bo jak jego odłączę to też nie szarpie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2010 15:14:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
krzaA6 napisał(a):
No u mnie jest plomba w postaci właśnie żółtej farby, tak więc nie ruszałem tego. A może to być wina krokowgo? Bo jak jego odłączę to też nie szarpie


to wymieniałeś całą przepustnice? krokowy warto podmienić na inny dla próby ale skoro jak odłączysz jest dobrze to raczej w nim samym problem nie leży a może w sygnałach jakie dostaje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2010 15:19:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2010 17:55:30
Posty: 14
Tak, wymieniałem z całą przepustnicą, krokowego podmieniałem i dalej to samo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2010 18:21:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
zalogowałem się na forum a6 80tki elektrody i widze, że w większości ACE jest ten problem ale jak narazie nie rozwiązny, na forum 80tki zaczeli kręcić tą gruszką ze sprężynką co jest pod przepustnicą i niby pomogło, nie wiem sam, na moje to sterowanie krokowcem jest nie takie tylko, że auto dobrze zapala, jeździ na PB i Lpg, ja chyba wymienie czujnik niebieski bo z tego co wiem to ma wpływ na układ stabilizacji wolnych obrotów, krokowiec dostaje sygnał z ECU? czy jak to jest, może jakaś mądrzejsza głowe coś podpowie i czy ten stycznik przy przepustnicy trzeba jakoś ustwić specjalnie? hmmmmm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: