.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 00:43:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z audi 200
PostNapisane: 03.cze.2005 08:44:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
witam , nie nogę sobie poradzic z układem zapłonowym ,zgineła mi iskra,dałem komputer do naprawy i wymieniłem czujnik na kole zamachowym i dalej nic,sprawdzilem cewke,oraz moduł jak podaje prąd to iskra jesto czywiście bezpośrednio z cewki atak jak powinno być nic się nie dzieje jest jeszcze chyba coś uszkodzone mam silnik 2,2 turbo jak by ktoś pytał :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 09:01:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
A sprawdziłeś impulsator halla? U mnie była podobna sytuacja i kumpel doszedł do tego że hall nie dawał impulsu...

Pozdr.

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 09:04:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
auto postawiłem do elektryka i jutro ide zobaczyć co zdziałlał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 09:13:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
To powodzenia życze, napisz później jeśli możesz co było bo jestem ciekaw...

Pozdr

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 09:18:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
dzwoniłem przed chwila i nic nie znalazł ,ale wieczorem będzie akie auto i chce podmieniac cześci aby sprawdzić.ps. jak zdiagnozować w aparcie czy chodzi haal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 09:35:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
w instalacji TSZ-H musisz włożyć końcówki woltomierza między styki 3 i 6 podłączonej wtyczki (czyli zdjąć gume z wtyczki) modułu, włączyć zapłon i przekręcić ręcznie wał zgodnie z kierunkiem obrotów. Woltomierz powinien wahać się między 0 a 2 V.

Pozdr

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 09:36:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
aha, i kabel WN z cewki wyjąć z aparatu i podłączyć do masy.

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 09:38:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
ale rozumie że wtyczki przy aparacie zaplonowym a gdyby zakrecić rozrusznikiem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 09:47:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
nie, chodzi mi o wytczkę przy module sterującym, a rozrusznikiem nie bardzo bo nie zdążysz odczytać wartości, ale możesz spróbować.

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 10:05:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
sprawdzę jutro bo idę do pracy ,chyba że elektryk mnie uprzedzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 10:11:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
jak bedzie to komputer, czy mozna wstawić cewkę z modulem od golfa 2 żeby ominąć komputer i czy to zda egzamin,jak bedzie podawać iskre wodpowiednich momentach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 10:20:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
raczej nie, bo jak padł komputer to nawet jeśli zrobisz zapłon na boku to nie będzie chodził wtrysk i kicha tak czy tak, a poza tym do zapłonu też mają znaczenie czujnik położenia wału bo wyznacza moment zapłonu. Ale jeśli wytrysk chodzi to komputer jest raczej ok. U mnie było mniej więcej to samo i okazał sie Hallotron. Pogadam jeszcze z kumplem dziś może on coś jeszcze wymyśli.

Pozdr

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 10:27:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
wtrysk raczej chodzi pompa sie załancza tylko iskry braktylko zastanawia mnie to że na kole zamachowym są dwa czujniki od czego ten drugi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 10:47:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Czarny200 napisał(a):
wtrysk raczej chodzi pompa sie załancza tylko iskry braktylko zastanawia mnie to że na kole zamachowym są dwa czujniki od czego ten drugi


obydwa zczytują polozenie wału. (jeden co obrot punkt, a drugi 5 punktow na obrot) obydwa musza byc sprawne i podlaczone, do tego jeszcze czujnik halla w rozdzielaczu zaplonu musi dzialac poprawnie. pomijajac ze znak w rozdzielaczu musi zgadzac sie mniej wiecej (tak 0,5cm tolerancji) do znaku na kole zamahowym.

sprawdz czy we wtyczce idacej do modulu tranzystorowego przy cewce sa impulsy wyzwalajace zaplon. z tego co kiedys mierzylem, mac zapuszcza tam impulsy tak do 3,5-4v na jednym z przewodow (poza tym masa i zasilanie) podczas krecenia silnikiem. najlepiej oscyloskopem sie wpiąć. w ten sposob bedzie wiadomo czy WN masz uszkodzone czy bardziej w strone maca i czujników.

tutaj masz wykresy:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... eform.html

jak przesledzisz wszystkie punkty to znajdziesz usterke:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... start.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 08:16:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
niestety auto stoi dalej idę dziś sam coś poszukac bo elektryk powiedział że sobie z tym nie poradzi i mam odebrać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 08:18:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
czy czujniki na kole zamachowym mogą mieć różne opory


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 08:22:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
idę teraz pogrzebać z tym aparatem zapłonoiwym jak cos dowiem się więcej to napiszę,te auta które elektryk sobie przyprowadził to 100 więc nic z jego planów podmianki :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 10:41:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
cześć , dopierp wróciłem od elektryka i jak podaje plus od strony komputera to iskra jest więc chyba komputer dalej nie chodzi chyba ,że ktoś ma jakies pomysły mile widziane :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 21:54:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
Wiitam jeśli ktos ma jakiś pomysł to niec napiszę ,bo ni mogę sie doczekać już kiedy ruszę z garazu. :////


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 22:30:59 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a wymieniales aparat zaplonowy ? ... skoro podejzenie pada na czujnk halla w aparacie to najprosciej ejst go wymienic ... tylko zroc uwage zeby na pierscieniu w aparacie byla odpowiednia ilosc wyciwec ... sa aparaty z jednym wycieciem i sa aparaty z 5cioma wyciaciami ... zrob to , jak bedzie dalej problem to chyba b edziesz musial auto odstawic do elektryka ... ale do elektryka ktory zna sie na tym a nie liczy ze mu sie uda

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: