.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 20:34:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 15:42:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
No Polska rzeczywistosc, a fura juz nie stoi u mechanika tylko u kolegi w domu bo to nie moj samochod, ja tu pisze za niego bo on nie ma dostepu do Internetu, w sobote bedzie sianko i bedzie VAG,a czy Hall mogl walnac wlasnie przez to co sie stalo? Aha i jeszcze sprawa z tymi glowicami czy od @.6 beda pasowac,bo jest dospep do tkaich,mniue wiadomo jeszcze czy beda potrzebna,ale jakby co to chyba lepsze rozwiazanie wlozyc cale glowice niz grzebac sie z tamtymi? Jak myslicie?

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 16:48:39 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
:D... dowiedz sie najpierw dlaczego auto nie odpala a nie losujesz ze glowice sa do wymiany ? ... czyzbys mial w tym jakis interes ? :): :P

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 21:05:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
no i wszystko jasne glowice trzeba sciagac,teraz tylko zostanie kwestia ile zaworow trzeba robic

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2005 20:29:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2005 20:39:20
Posty: 8
Witaj
U mnie stało się ostatnio to samo. Oczywiście jak nie chce odpalić a rorząd jest "niby dobrze" ustawiony sprawdź tak jak mówią koledzy VAGiem żeby była pewność że z elektroniką jest O.K bo w takim przypadku na darmo nie ma co grzebać przy silniku (jeżeli to mogę ci dokładnie opisać na co zwrócić uwagę i czego szukać-jeżeli chodzi o brak wtrysku i iskry-bą są usterki gdzie auto nie odpali a VAG nic nie wykryje,zerwany pasek mógł coś uszkodzić, mechanik też:). Mechanika silnika: Rorząd możesz mieć dobrze ustawiony-znaki odniesienia itd. mogą pasować i można tak sobie to sprawdzać w nieskończoność ale to może być mylące i w tej sprawie bez znaczenia-dlatego że zerwany pasek powoduje czasem zastopowanie zębatki z przodu wału korbowego do której przykręcone jest koło pasowe co powoduje(tak jak u mnie)(sprawdź czy nie jest poluzowan aśruba z przodu wkręcona w wał korbowy mocująca zębatkę) ścięcie klina zębatki i jej obrót względem wału korbowego - obrót nawet o ponad ćwieć obrotu w tym silniku nie spowduje spotkania się tłoków z zaworami dlatego też wizualnie wyglądają wszytkie ustawienia z zewnątrz O.K rozrusznuikiem będziesz kręcił sobie do woli a auto i tak nie odpali - jedynie można zauważyć że silnik jakby lżej chodził-brak odpowiedniego sprężania ponadtoi w takim wypadku czujnik położenia wału korbowego nie zgrywa się z sygnałami generowanymi przez czujnik na wałku rorządu z tyłu z prawej strony patrząc od przodu i nie daje iskry ani wtrysku a wydaje się jakby naprawdę uszkodziło się coś z elektroniką - jak jeszcze autka nie urochomiłeś mogę ci precyzyjne opisać co jak gdzie ustawić . pozdtawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2005 20:49:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Dzieki za wyzerpujaca odpowiedz, ale tak sie sklada ze dzis popoludniu dowiedzialem sie ze juz glowice zdjete i 10 zaworow pogietych, zawory zamowione 40 zl sztuka, zamowil 12, 2 uszczelki pod kolektor wydechowy 80 zl 2 sztuki, rolka napinacza rozrzadu 160 zl,rolka napinacza paska wielorowkowego 150 zl, uszczelki pod glowice 200 zl 2 sztuki, pasek wielorowkowy 80 zl, pasek rozrzadu 200 zl,700 zl robocizna,jutro maja odebrac czesci i zaczac skladac,zobaczymy jak sie to skonczy. Miejmy nadzieje ze bedzie OK.

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 07:29:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jeśli koleś ma troszke dzięgów to niech przy okazji powymienia uszczelniacze, oringi wałków itp. Do tego obrobka głowic i będzie fiukać aż miło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 09:19:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
a ile mniej wiecej ksoztuja te uszczelniacze wałów? Nie wiem czy bedie chcial to robic bo 2 tysiace to neicodzienny wydatek,ale calkiem moliwe ze warto.

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 09:33:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Nie pamiętam, ale to już groszowe sprawy. Naprawdę warto powymianiać przy okazji wszystkie uszczelnienia, żeby sie potem nie okazało że z oringu wałka cieknie :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 17:21:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
do kompleu warto by wymienić szpilki głowicy - są jednorazowe

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 01:35:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
fura juz naprawiona 2000 zika w portfelu mniej ale smiga jak trzeba

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 12:09:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
fura niby chodzila dobrze,ale przejechane byly tylko 2 km a jak sie okazalo teraz jak stoi na luzie (a jest to automat) to wszystky chodzi elegancko,ale jak tylko wrzuci sie D to biegni strasznei dlugo ciagna zanim przeskoczy na nastepny i wogle ledwo sie kula a obroty dochodza do ponad 5000 tysiecy, samochod znow stoi i tego samego mechanika i zobaczymy czy cos wymysli,moze jakies podcisnienei gdzies sie odczepilo albo nie wiem juz co

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 12:43:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Może po tych wcześniejszych zajściach komputer przeskoczył w jakiś tryb awaryjny (limp mode) i trzeba go teraz zresetować VAG'iem?

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 12:49:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Albo odpiąć od akku na dłużej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 12:58:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Racja! :peace:

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 18:27:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
podbno jakas kostke podpieli odwrotnei i juz niby dziala, nie widzialem jeszcze le kolega dzwonil i mowil ze jest OK zobaczymy jak pojedzie kilka kilometrow dalej :) mam nadzieje ze bedzie gitara

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: