Czesc,
W logu 004BS wczesniejszym masz na LATE kat 0.4-08
z opisem w naglowku BTDC
W logu 004BS (rozgrzany) ma podobne wartosci ale
w naglowku jest ATDC - kompletnie inna strona
To stary numer wynikajacy z durnoctwa nowych vagcomow (zamiast pisac wartosci z + lub - wartosci sa zawsze dodatnie a strona jest w naglowku w logu 004BS najczesciej z przypadku)
Pytanie: wchodzac do 004BS (nie logowanie do CSV) co widzisz gdy kat przestawia sie na LATE -
ATDC czy BTDC?
Jezeli ATDC to znaczy, ze formalnie masz kat ustawiony poprawnie, jezeli masz kat BTDC to jest on ustawiony zle (poza 0-4ATDC) i wymaga poprawienia (wiecej o kacie masz w watku na dole mojego posta)
Jezeli chcesz uciac wszelkie niejasnosci dotyczace kata wtrysku zaopatrz sie w wersje VAGCOMA 311.2 (tam nie ma ATDC BTDC ale wartosci z minusem lub plusem: minus to ATDC a z plus to BTDC - nie ma zadnych jajek z interpretacja, wszystko jasne)
Na podstawie tego co widac w 004S, niezaleznie od tego czy to strona ATDC czy BTDC w 004BS jest to i tak kompletnie niespujne/nielogiczne (wartosc kata aktualnego w 004S jest poza zakresem z 004BS) co mogloby wynikac (moim zdaniem)
- z uszkodzenia samej pompy vp44*)
- rabanki-kaszanki w sofcie (na poziomie zmian w samym sofcie czy adaptacjach)
- jakiegos bledu w vagcomie ktorego uzywasz, samej transpormacji csv itp
Przedlagnij "adaptacje (opcja w vagcomie pozwalajaca zmieniac rozne rzeczy bez zmiany samego softu) - czy tam nie namotano czegos
Powiniem wejsc jeden z kodow dostepu
26231, 26281, 26282, 26252, 26232, 26281, 26242, 26241, 26282, 26252, 26261, 26262
(po nieudanej probie logowania wylacz zaplon i odczekaj chwilke)
Kanaly istotne od 1 do 5
dla kanalow generalnie wartosc defaultowa to 32768, dla kanalu 01 jest to 42768
Jezeli masz inne wartosci znaczy ze ktos tam w jakims celu "majtal" wiec spisz co bylo, wprowadz wartosc defaultowa i zapamietaj (bedzie gorzej - przywrocisz)
wiecej masz w
http://www.diagtronik.pl/forum/login.ph ... 5e581f6daa (usera zalozyc musisz)
http://www.tdi-tuning.pl/forum/printvie ... d114b91e67
i zloguj ponownie wtedy (rozgrzany normalnie)
001S
004S
004BS
Pozdrawiam,
Przemek
*) wyjechales od mechanikow, ktorzy przeciez doswiadczenie z takimi motorami maja spore (takze dzieki swego czasu aktywnemu marketingowi prowadzonemu na tym forum), nie chce mi sie wierzyc, ze nie potrafia ustawic kata wtrysku, auto widac nie trzyma stabilnie wolnych obrotow, do tego cos mowisz stuka, gasnie i ogolnie zadowolony nie jestes, wartosci w logu 001 sa poza norma (to jednak jest moze pochodna dziwactw kata wtrysku) - jest prawdopodobne ze masz uszkodzona (zle zregenerowana) VP44