.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 22:11:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Balans obrotów jałowych A4
PostNapisane: 27.kwi.2005 21:29:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2005 19:43:47
Posty: 13
Inny temat. Otóz moja dziewczynka na wolnych obrotach troche buja. Nie trzyma równo na 820 tylko tak od czasu do czasy wskakuje na 850 i spada albo na 800 i wzrasta.

Mam jeszcze VW POLO i obroty na wolnych sa tak rowne ze nawet nie przeskoczom o 10 obortów

Czy winna moze byc przybrudnawa przepustnica ( ostatnio przy wymianie filtra zauwazylem ze jest czarna na gardzieli przepustnicy )

Acha swiece sa nowe , a kable sa w idealnym stanie , az szkoda wymieniac
przebie 130 tys 1,6 benzyna 101 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 07:05:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2004 14:34:26
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
Ja jestem właśnie po czyszczeniu przepustnicy i silnika krokowego, teraz wolne obroty mam na poziomie 900 (mechanik powiedział że tak może być przez jakiś czas) i nadal zdarza się im nagle podskoczyć do 1000. Przedtem gdy zatrzymywałem się na światłach czasami wachały się w granicach od 800 do 1000. Inii wspominali jeszcze o sondzie lambda ale mój mechanik powiedział, że sonda lambda nie ma nic wspólnego z wolnymi obrotami.

_________________
A4 `95 1.8T (AEB)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 08:18:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
wyczysc przepustnice i zrob adaptacje Vag - Com'em i bedzie po problemie :)

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 08:49:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2005 19:43:47
Posty: 13
Dzieki za podpowiedz . Mysle ze faktycznie zaczne najpierw od tej naprostszej rzeczy czyli czy czyszczenia i VAG potem napisze jakie sa efekty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 09:42:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
-> tylko jak będziesz robił adaptację to nie zapomnij o spełnieniu 4 warunków żeby adaptacja została przyjęta....
- wypucowana przepustnica oczywiście
- silnik ponad 80 st C
- brak błędów w ECU
- ustawienia pierwotne

powodzenia ;)

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 10:41:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
lolek2 napisał(a):
-> tylko jak będziesz robił adaptację to nie zapomnij o spełnieniu 4 warunków żeby adaptacja została przyjęta....
- wypucowana przepustnica oczywiście
- silnik ponad 80 st C
- brak błędów w ECU
- ustawienia pierwotne

powodzenia ;)


Popieram: :peace: powinno pomóc na 99% , słyszałem gdzieś kiedyś że powinno to się robić podczas każdej wymiany oleju (chodzi o częstotlowość oczywiście)

---
pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 16:37:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2005 11:17:46
Posty: 1
lolek2 napisał(a):
- ustawienia pierwotne


Witam.

Mam podobny problem i mam pytanie które ustawienia w VAG'u mam ustawić na pierwotne?

Będe wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: