.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 13:38:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Slabo sie zbiera od 3500 obr...
PostNapisane: 04.cze.2005 18:07:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
2.0 ABT na LPG, 1 generacja(?).
Przyjechalem do W-wy, postawilem furke na parkingu, polecialem na Ukraine, wrocilem po 12 dniach, odpalam, niby ok. Pierwsze swiatla pokazaly, ze jednak nie wszystko ok. 5000 obr i kupa, jadac na Plonsk, jakos mi sie do 160 ropedzil, ale z kazdym dniem jest gorzej, dzisiaj juz jest wspomniane 3500 - 4000. Dodam, ze spokojnie dodajac gazu jakos sie wkreca nawet do 6500, jednak buta nie ma.
Sprawdzone:
1. Po rozpieciu wydechu przed katalizatorem - 0 efektu,
2. Zwiekszanie, zmniejszanie dawki gazu - brak reakcji,
3. Rozrzad ustawiony OK, kąt wyprzedzenia 6',
4. Filtr gazu i powietrza ok...
5. Nowa kopulka, palec, swiece, all zmieniane z miesiac temu...
6. Pewne jest to ze juz niewyrabiam...

Czy moze byc przyczyną nieszczelny wydech (i to ostro luzne sruby), tuz za kolektorem? Czekam na jakies propozycje. Bo fachowcy wszelakiej masci odsylaja mnie:
1. Mechanicy do gazownikow,
2. Gazownicy do mechanikow...

Problemem generalnie jest brak pompy paliwa (mimo 20 l w baku nie wiedziec czemu sie zjarala), uniemozliwiajacy sprawdzenie silnika na czyms innym niz LPG i stwierdzenie, ze silnik i osprzet jest OK. Membrany w parowniku zmieniane na jesieni 2004. Zwykle jakos sobie sam daje rade, ale tu juz jakos moja percepcja wymiekla. Z gory dzieki za sugestie. Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 18:12:17 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
przedmuchy na kolektorze moga byc przyczyna spadku mocy auta i emitowac problemy z wkrecaniem sie na wyzsze obroty

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 18:49:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Czyli generalnie, jak wywale caly wydech to nie bedzie sie wogole wkrecal na obroty?

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 19:08:20 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
bedzie ale ciezko
wydech jest po to taki a nie inny aby wywolac efekt akceleratora spalin a jezeli go zmienisz i zaklocisz ten proces to moze sie auto wlasnie tak zachowywac ze nie bedie sie wkrecac na obroty i nie bedzie mialo mocy ... co innego w silnikach z turbo gdzie akceleratorem jest wirnik turbiny

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 10:15:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dokładnie. Kiedyś jechałem z kumple Golfikiem i rura na łączeniu z kolektorem sie rozsypała. Makabra, auto wogóle jechać nie chciało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 10:46:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Mam nadzieje ze to to... Mam rozsypane uszczelki przy mikserze, moze tam lapie lewe powietrze, ale objaw jest, jakby mu wachy brakowalo...

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 19:02:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
A jesli nie to, to co w nastepnej kolejnosci...?

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 13:14:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Dokrecilem sruby i nic, coz mozna sprawdzic dalej? Jak jest zimny to ma jakis takie ciagaty do normalnej pracy....POMOCY.....

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 13:47:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
czujnik temperatury cieczy ... i nie sugeruj sie tym ze wskaznik dziala ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 14:37:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2004 15:52:09
Posty: 167
Lokalizacja: Święte Miasto
Nie wiem co to za silnik ten ABK, ale walczyłem z podobnymi objawami ze dwa lata w VW.

Po pierwsze:
Zakładam że pompka zatapialna w baku!
kup samą pompkę (bez wsporników) od poloneza lub innego daewoo (ok200zł),
najlepiej od poldka z systemem wtrysku Bosch.
Wydatek ma dostateczny a problemów z zamontowaniem raczej nie będzie (jedyna trudność to "wydłubać" ze zbiornika starą).

Po drugie:
Pierwsza generacja to bez sterownika mikroprocesorowego gazu?
To miałeś na myśli?

Stawiam na zbyt ubogą mieszankę.
Parownik może mieć za mały wydatek
szereg przyczyn - lewe powietrze, przytkanie kanałów, usterka sprężyny w parowniku, itd...
lub kupiłeś zasyfiony gaz i z dnia na dzień filtr gazu jest bardziej zabity.

Może tez być przytkany wydech, po rozsypaniu się bebechów któregoś tłumika, utkneły w następnym.

Jeśli ABK ma sondę lambda a gaz sterownik to
zdechła sonda, albo przerwa na którymś kablu do sterownika,
pogubił oprogramowanie itd...

Szczególnie mi pasuje to że jak zimny to lepiej (mieszanka bogatsza od ssania i słabszego odparowania gazu), jak ciepły to dupa.

Nie wchodził Ci nikt do auta przez te 12 dni?

_________________
ubogi krewny OOOO - Passat Variant 2003 tdi/AVB
było A4/TDI=1Z+?/1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 18:27:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Hehehe, nikt nie wchodził... dzisiaj rano już nie chciał ruszać... Koszmar... Postawiłem na zrobienie w h...ja gazownika i powiedziałęm, że coś z gazem i wogóle.... i że na bank coś z gazem... Rozebrał parownik... i oczom moim ukazał się taki syf, że o ja pie...lę....... SZOK, chodzi duuużo lepiej, nie ma dołów w obrotach, jest ok... Ale pomny tego co widziałem na katalizatorze (połowa zatkana jakimś białym syfem) jutro zmieniam go na tłumik... Dzięki za rady...Pozdawiam..

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 21:38:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
silniki 2.0 ABT to nie rakiety maja tylko 90KM, ale za to maja duzy moment obrotowy w niskich zakresach obrotow ogolnie POLECAM (sam takich jezdze)
P.S.
"nie wysilony silnik = trwaly silnik"

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2005 06:31:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Krychu, te E po 2,0 to chyba nie halo, co? Skoro 90 KM to nie E... A kata wywalam bo jest zabity, i sama podswiadomosc czuje, ze gorzej idzie.. hehehe.. Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: