.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 17:40:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Batory :)
PostNapisane: 06.cze.2005 10:32:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Strzaleczka,
Znalazlem nieszczelnosc (pekniecie 1.5cm) na wezu cisnieniowym od intercoolera do kolektora dolotowego.. nie wiem czy takie male pekniecie moze byc przyczyna tego kopcenia przy mocniejszym depnieciu ??? I czy tak sie dzieje przy dziurze za intercoolerem, przed, czy moze jeszcze przy dolocie z filtra do turbiny?
Jak na razie szukam tego weza lub czegos w jego miejsce ale czy ktos moze odpowiedziec na pytanie lajkonika w TDi....
DLACZEGO TO TAK KOPCI JAK MA NISZCZELNOSC ?


Pzdrw
Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 10:40:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
kopci bo powietrze ucieka przez nieszczelnosc a komputer wysterowuje dawke do ilosci powietrza jaka dostarczona bylaby szczelnym dolotem.
inaczej - za duzo paliwa a za malo powietrza do jego calkowitego spalenia

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 10:59:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie radził bym tak jeżdzic bo turbina moze nie wytrzymać , zaklej ten wąz izolacja i załuz kilka metalowych opasek obok siebie, i w miedzyczasie szukaj nowego.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 12:26:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
A to niby czemu turbinka mialaby wysiasc?
Dostaje info ile ma dmuchac i dmucha...a to ze ucieka powietrze bokiem to juz chyba tylko silnik nie przepala tego dostaje od kompa...
No chyba ze tam jest jakas korelacja....ze turbo dmucha, silnik dostaje tylko czesc powietrza, wiec komp kaze dmuchac mocniej...prosze o sprostowanie :D


Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 12:46:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:42:51
Posty: 529
Lokalizacja: Wrocław/Syców/Chrząstawa Wlk
A ja zupełnie z innej beczki... Pytanie do autora wątku...
Dlaczego temat postu brzmi "Batory" :?:
Czy to jest jakaś tajna nazwa dziurawej turbiny ;)

_________________
Audi 80 b4 Avant 1.9TDi '93
VW Passat B5 FL Variant 1.9TDI (AVF) 4 motion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 12:48:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Hehehhehehe
Depnij mocniej przy nieszczelnym dolocie a zostawisz za soba chmure jak Batory z komina :peace:

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 12:53:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:42:51
Posty: 529
Lokalizacja: Wrocław/Syców/Chrząstawa Wlk
NemeretH napisał(a):
Hehehhehehe
Depnij mocniej przy nieszczelnym dolocie a zostawisz za soba chmure jak Batory z komina :peace:
Neme


:D :D :D :D dzięki za wyjaśnienie...
Skojarzenie rewelacyjne :!: :!: :!:
Chyle czoła przed autorem :) :peace:

_________________
Audi 80 b4 Avant 1.9TDi '93
VW Passat B5 FL Variant 1.9TDI (AVF) 4 motion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 13:58:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2004 15:52:09
Posty: 167
Lokalizacja: Święte Miasto
Przerabiałem w zeszłym tygodniu.
Auto osłabło.
Winny był wąż tuż przed kolektorem ssącym.

Szukałem kilka godzin.
Wreszcie kupiłem za 11,50PLN wąż z FSO 1500
od wlewu paliwa, lecz zanim założyłem,
w specjalistycznej firmie od hudrauliki siłowej
kupiłem wąż olejoodporny średnicy 50mm zbrojony,
ze sprężyną. W detalu za pół metra nie był tani.

A rozleciał się właśnie taki z FSO bez zbrojenia
- wystarczył na ok. 15kkm.

_________________
ubogi krewny OOOO - Passat Variant 2003 tdi/AVB
było A4/TDI=1Z+?/1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 14:29:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
hermtos napisał(a):
NemeretH napisał(a):
Hehehhehehe
Depnij mocniej przy nieszczelnym dolocie a zostawisz za soba chmure jak Batory z komina :peace:
Neme


:D :D :D :D dzięki za wyjaśnienie...
Skojarzenie rewelacyjne :!: :!: :!:
Chyle czoła przed autorem :) :peace:


to chylisz chyba przed mastersem ;)

a rurke koniecznie wymienić!!!

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 14:57:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Tez mie sie wydaje ze to Mastersowe okreslenie :diabel:

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 22:55:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Wiec jeszcze raz...

A to niby czemu turbinka mialaby wysiasc przy nieszczelnym dolocie?
Dostaje info ile ma dmuchac i dmucha...a to ze ucieka powietrze bokiem to juz chyba tylko silnik nie przepala tego dostaje od kompa...
No chyba ze tam jest jakas korelacja....ze turbo dmucha, silnik dostaje tylko czesc powietrza, wiec komp kaze turbinie dmuchac mocniej...prosze o sprostowanie bo wiedzy nigdy za wiele!


Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 23:01:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
praca turbiny sterowana jest nad/podcisnieniami wiec jesli w dolocie jest nizsze cisnienie zaworek sterujacy praca turbiny "zmusza" ja do wiekszego pompowania - wiecej spalin idzie na wirnik, szybciej obraca sie turbinka itd... az do smierci turbiny ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 23:13:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
no to jutro postaram sie cos wywalczyc tasma izolacyjna i pilnie biore sie za szukanie czegos na podmiane dziury!

Dzieki za wszelkie info!

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 07:13:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
obrazowo koledzy zrobcie mala dziurke w baloniku i starajcie sie go nadmuchac i utrzymac objetość... potem zwiekszcie dziurke i
dmuchajcie dalej... zobaczycie wtedy o co turbince chodzi :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 19:10:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Wylapalem zbiegle kuce (mysle ze niemalo) :peace:
Wymiana weza cisnieniowego - 55zl z 3 mocnymi opaskami w firmie zajmujacej sie hydraulika silowa.

Neme

PS.Chyba przestalo kopcic :D

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: