.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 14:49:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80 B4 90 KM Wymiana silnika
PostNapisane: 06.cze.2005 12:29:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2005 12:22:19
Posty: 1
Witam posiadam Audi 80 B4 90KM 92r Chce w nim wymienic silnik na zwawszy.
Jedyna mozliwosc to przypuszczam ten 115 konny i chcialbym znac jego oznaczenie i ew. wasze opinie. Czy oplaca sie zmienic, czy bedzie odczuwalna roznica, jakie koszty, na co zwrocic uwage.....

Dziekuje za zainteresowanie.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 13:05:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
jak dla mnie to daj sobie spokoj z wymiana z 90 na 115, bo to "skorka za wyprawke".
ale niech sie wypowiedza znawcy ;)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 14:29:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
A mozna chyba zalozyc glowice od ABK + wtrysk, wiazki, ECU, dolot itp. itd. reszta powinna chyba pasowac...Moim zdaniem nieadekwatny naklad pracy/kosztow do uzyskanej mocy...jak cos to juz lepiej 2.0 16V :-)
A z drugiej strony...popatrzcie na ABK Pana Krawata. Zapiernicza niezle :)) Moje ABT nigdy tak nie bedzie :) Wiec moze jednak sie oplaca ?

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 15:25:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
witam!
miałem ten sam problem z silnikiem ABT, ale po dłuższym zastanowieniu sie, zmieniłem zdanie, i nadal mam ten sam siliczek! Jedynie co by sie opłacało wymienić to wałęk, na sportowy i splanowanie głowicy! Nie opłaca sie wymiane silnika 90 ps na 115, lepiej jakbyś pomyślało o 16V takie były tez montowane w B4 i miały 136 PS!!!

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 23:26:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> panie jak masz sportowe ambicje to odrazu trzebabylo sobie kupic 2,0 16V albo 2,8 v6 a nie sie czepiac przeszczepu silnika w 2,0 poza tym jakie masz tam wyposazenie ze oplaca ci sie silnik zmieniac ;-)


Co jeszcze moge dodac....opcja SZUKAJ i nie dziekuj tylko czytaj zanim piszesz na jakis temat bo sam poruszalem ten temat kiedys :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: