.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 22:12:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.3E mech.wtr. nie pali na ciełym silniku
PostNapisane: 02.cze.2005 21:57:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2005 17:12:06
Posty: 21
Lokalizacja: Krasnystaw
Witam!Moja 100-tka 2.3E 89r.nie pali gdy silnik jest ciepły.Ani na benzynce ani na gazie.Trzeba ją naprawdę pomęczyć albo poprostu poczekać,jak długo to zależy od panującej temperatury.Rano gdy jest zimna pali z dotyku-strzał kluczyka-niezależnie od tego czy jest na benzynie czy na gazie.Ogólnie auto niezbyt dobrze chodzi na benzynie,wolne obroty ma ok,ale niezbyt chętnie wkreca się na obroty.Przy szybszym dodaniu gazu dławi sie.Proszę o pomoc.Pozdrowionka!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2005 23:26:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
kiedy wymieniałeś świeczniki??

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 16:53:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2005 17:12:06
Posty: 21
Lokalizacja: Krasnystaw
Wymieniłem świece,przewody i kopułkę,ale to nic nie dało


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 19:28:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2005 19:37:43
Posty: 77
Lokalizacja: Cukrownia Krasnystaw
Auto: Audi s4 2,2T 1992r
kup jakieś audi,lepsze :diabel: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 19:34:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2005 19:37:43
Posty: 77
Lokalizacja: Cukrownia Krasnystaw
Auto: Audi s4 2,2T 1992r
napisz nowy temat :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 20:15:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
Sprawdz instalacje podcisnienia tzn wszystkie wezyki przy takim trojniku z silnikiem krokowym czy nie sa sparciale i lapie lewego powietrza. Tez tak mialem (w silniku KV). A co do benzyny to moze miales strzal gazu i przeplywka sie wygiela wiec tez mozesz to zobaczyc pod guma od odmy.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 20:24:12 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
czujnik temperatury , wlacza wtrysk rozruchowy i przy odpalaniu zalewa silnik ... to taka moja teoria ... jak nie bedzie chcial odpalic na cieplym , odlacz wtyczke od wtrysku rozruchowego , to ten pomiedzy bodajze 2 a 3 kanalem na kolektorze ssacym

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 23:53:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
jest na stace diagnostyczna i sprawdź dopływ powietrza na analizatorze spalin, ja miałem taki sam objaw w b4 2,3 NG zimny palił super ale jak si rozgrzal to ciężko bylo :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 00:13:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
1) tak jak mowi hans - wtryskiwacz rozruchowy laduje caly czas,
2) zle ustawiony rozrzad,
3) lewe powietrze i inne rzeczy o ktorych napisali inni,

ale 1 i 2 to najwazniejsze z tego wszystkiego na pierwszy plan do sprawdzenia.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 09:02:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
Jest opcja zeby wykluczyc wtryskiwacz, tylko trzeba sprobowac odpalic samochod na samym gazie masz taka pozycje w centralce od gazu wtedy wykluczysz wtryskiwacz- jesli nie odpali a jezeli zapali bez problemu to wymieniasz wtryskiwacz.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 22:27:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2005 17:12:06
Posty: 21
Lokalizacja: Krasnystaw
niestety nie mam w cenyralce takiej opcji,zeby odpalić na samym gazie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 09:04:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 13:07:46
Posty: 81
Lokalizacja: Racibórz
Sprawdz elekrtozawor na reduktorze - moze przpuszczac gaz

_________________
Audi 80 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 20:47:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
ja mam taki sam problem (audi 100 C4 2.3) na zimnym odpala ok a na ciepło nie chce, wtedy odpalam na gazie przełączając pstryczkiem na centralce od gazu, na początku też nie wiedziałem że można zapalić na gazie. U mnie jest taka kombinacja przełączenia na tym pstryczku dopiero się przełacza na sam gaz. Powiedz jaką masz instalcję gazową, na pewno jest sposób odpalenia na samym gazie jeszcze się z taką instalką nie spotkałem żeby nie było. A tak poza tym ja dalej walczę z tym problemem zapalania auta na ciepłym silniku. Wymieniłem: oba czujniki temperatury na nowe ten na dwa styki 52zł, na cztery styki 270,06 zł orginał z salonu Audi bo nigdzie nie można kupić takiego, sprawdziłem węże od powietrza....i nic. Zastanawiające jest to że jak ściągnę wtykę z tego czujnika na dwa styki to pali bez problemu, czy przyczyną będzie ciągłe podawanie paliwa przez wtrysk rozruchowy który zalewa???? czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 22:48:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2005 17:12:06
Posty: 21
Lokalizacja: Krasnystaw
Mam najprostszą instalacę LOVATO "na śrubę" bez komputera.W cenyralce są trzy pozycje,środkowa niby jest do odpalania na gazie,ale spece od gazu mówią że w rzeczywistości silnik odpala na benzynie i dopiero póżniej przełącza sie na gaz.Zresztą można tą zmianę zaobserwować po diodach na centralce.A gdy w zbiorniku zabraknie benzyny,silnik nie odpali,niezależnie czy jest zimny czy ciepły-sprawdzałem.Jutro spróbuje odłączyć ten czujnik temperatury.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 23:01:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
mialem taka sama. w pozycji 0 (srodkowej) odpala na samym gazie tzw awaryjna. mozesz sobie sprawdzic w instrukcji jak masz papiery do gazu. Z tego co pamietam to pozycja I jest do jazdy na benzynie a II przelacza z benzyny na gaz po osiagnieciu zadanych obrotow. jezeli na srodku wogole ci nie odpala samochod to gazownicy cos spieprzyli i tu posluchalbym Hansa i sprawdzil wtryskiwacz rozruchowy. Bo z tego co napisales to masz instalke Igen bez kompa i wg mnie tam byla opcja odpalania na samym gazie, zreszta ja teraz mam nowsza instalacje i takze jest opcja odpalania na samym gazie. zreszta zawsze mozna wyjac bezpiecznik od pompy paliwa i wtedy zxobaczysz czy na gazie odpala.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 23:08:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
w b4 2,3 NG miałem też instalke że na gazie silnika nie można było odpalić :| każdy się kłócil przełanczał przełocznik na rózne pozycje i nići z tego, a bezpiecznik jak od pompy się wyjmnie też nic nie da :/

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 23:21:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
To juz sam nie wiem. :/
A co do bezpiecznika to chodzilo mi o to ze jak go wyjmiesz a samochod odpali to raczej na gazie. Myslalem ze poprostu kolega odpala bryke a nie wie ze na samym gazie ale jesli jest taka instalka to ja sie poddaje. Nie mam wiecej pomyslow a nie bede sie wymadrzal jesli juz nie mam pojecia co to moze byc.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 08:19:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Sprawdz zawor wolnych obrotow-przeczysc go .

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 22:02:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2005 17:12:06
Posty: 21
Lokalizacja: Krasnystaw
Ściągnąłem wtykę z czujnika temperatury,tą na dwa styki i problem znikł,STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ.AUTO ZAPALA ZA KAŻDYM RAZEM,czyli wtryskiwacz rozruchowy cały czas podawał paliwo.Ciekawe co będzie kiedy zrobi się zimno?Na razie założyłem mały włącznik,tak w razie gdyby nie chciała zapalić i żebym nie musiał podnosić maski gdzies na mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 20:41:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
A jest jakiś sposób aby jakoś zregenerować ten wtrysk rozruchowy czy trzeba go wymieniać na nowy no i jaki w przybliżeniu koszt????


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: