.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 21:45:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2005 15:31:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
pawel 525 napisał(a):
rolki i napinacze co ile tys trzeba wymieniać?


Razem z paskiem

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: jestem już po wymianie......
PostNapisane: 05.cze.2005 09:15:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2005 19:35:01
Posty: 147
Lokalizacja: Legionowo
witam,

chciałem się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami na temat wymiany rozrządu w c 4 2.5 tdi, w częściach wyglądało to tak 2 x pasek Conti( rozrząd+pompa) oraz 2 napinacze i 2 rolki(skf). Podobno w przypadku rolek od paska pompy można trochę przyoszczędzić, ale zaleca się je też wymienić. Pompa wody była na szczęście OK. Cała robota kosztowała mnie 250 zł w dorym warsztacie pod Wawą, a części z niewielkim rabatem to 950 zł. Poprzednio miałem Golfa III tdi i przyznaje, że tam wymiana było o wiele bardziej "przyjazna" co najmniej finansowo, ale jak ktoś tu słusznie zauważył nie ważne żeby było tanio tylko wygodnie :)

_________________
Pozdrawiam
Darek
Audi C4 2.5 TDI 93r. 6 gear: 05.2005 - 09.2008
Audi C4 2.5 TDI AEL Quattro 96' : 08.2008 -07.2011
Audi 90 quattro 2.3 NG 88': 2012-2013
Audi S2 coupe 91': 2013-2014


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 09:56:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Uuuu to kiepskie dojscie do czesci masz albo ten rabat niewielki...

Moj komplet:
2x pasek Gates
1x rolka ok 120zl
2x napinacz ok 120zl szt.
2x zimmering (wal i walek)
1x kolo paska rozrzadu 60zl
1x kolo pasowe na wal 900zl

Komplet 1650zl + robocizna (z wymiana kola pasowego) 250zl :D
Mechanika dopisze do polecanych bo jest bardzo OK cenowo i solidny gosc.


Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 10:55:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
NemeretH napisał(a):
Uuuu to kiepskie dojscie do czesci masz albo ten rabat niewielki...

Moj komplet:
2x pasek Gates
1x rolka ok 120zl
2x napinacz ok 120zl szt.
2x zimmering (wal i walek)
1x kolo paska rozrzadu 60zl

Czyli 750 zł


Ja powyższe rzeczy (firmowe) zapłaciłem 595 zł (paski Bosch, kółka INA) :P

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 11:13:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Z kolem zebatym i zimmeringami ? :D

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 11:17:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Zapomnialem o pompie wody !
Pompa 150zl ale nie pasowala...ciekawe jakim cudem skoro podawalem nr. z ETKI przy zamowieniu...chyba ktos cos popieprzyl :/
Na szczescie stara byla w stanie tip top :D
Czyli wychodzi 600zl za rozrzad....czyli to samo :peace:
Tez wzialem rolki INA a paski GATES bo takie byly. Za to kolo pasowe mam oryginalne OOOO :D

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 11:28:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
NemeretH napisał(a):
Z kolem zebatym i zimmeringami ? :D


Tak, z kołem i zimmeringami. A pompa SFK to 140 zł do tego :) I pasowała bez problemu, nr wzięte z etki i potwierdzone w katalogu papierowym :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 11:29:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
NemeretH napisał(a):
Na szczescie stara byla w stanie tip top :D


Moja też była niby OK, ale ponieważ jest to punkt krytyczny rozrządu to stwierdziłem że nie ma co oszczędzać tych paru złotych....

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 12:11:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Fuck.
To mi zle koles w katalogu sprawdzil :|

Mam nadzieje ze mie to nie strzeli :|


Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 12:20:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
NemeretH napisał(a):
Fuck.
To mi zle koles w katalogu sprawdzil :|
Mam nadzieje ze mie to nie strzeli :|


Ty juz limit pecha wyczerpałeś kołem pasowym :P

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 09:47:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2004 14:42:40
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
Dopiero poznaje ten silnik wiec nie denerwójcie sie jak zadaje 'banalne' pytania.
W gre wchodzą finanse,co tu gadać troche sie przeliczyłem,moje pytanie dotyczy paska pompy i jego napinaczy i rolek,Pasek rozrządy wymieniam po pierwsze ,a pompy moge odłozyć w czasie ? (jakies dwa miechy) najwyzej jak peknie to samochód zgasnie bez jakis wiekszych usterek?




pawel 525
C4 2,5AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 12:25:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Piotrek, czym się różni wg Ciebie "pasek rozrządu" od "paska wielorowkowego" :?:
bo piszesz, że oba trzeba wymieniać

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 12:27:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
cygaro-avant napisał(a):
Piotrek, czym się różni wg Ciebie "pasek rozrządu" od "paska wielorowkowego" :?:
bo piszesz, że oba trzeba wymieniać

Za "pasek wielorowkowy" uznaje sie pasek napedzajacy alternator i klime.

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 13:10:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Aaaaaaa.... Dla mnie pasek rozrządu był paskiem wielorowkowym, a pozostałe (do klimy, wspomagania i alternatora) to paski klinowe...
dzięki :peace:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 15:40:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
pawel 525 napisał(a):
Pasek rozrządy wymieniam po pierwsze ,a pompy moge odłozyć w czasie ? (jakies dwa miechy) najwyzej jak peknie to samochód zgasnie bez jakis wiekszych usterek?


Nawet nie chcesz wiedzieć co się może stać jak pęknie pasek albo pompa się rozwali..... (czytaj: będzie bardzo drogo). A co do wymiany pompy np. za 2 miesiące to pewnie że możesz, ale weź pod uwagę że rozgrzebanie rozrządu w 2.5TDI to jets trochę roboty.... i ty ją 2 razy wykonasz, a jak wnioskuję z twojej wiedzy to nie ty a mechanik i pewnie weźmie za samą wymianę pompy conajmniej tyle co ta pompa kosztuje... więc nie wiem czy to dobry pomysł :)

cygaro-avant napisał(a):
Dla mnie pasek rozrządu był paskiem wielorowkowym, a pozostałe (do klimy, wspomagania i alternatora) to paski klinowe...


A w którym miejscu pasek rozrządu jest wielorowkowy?? No chyba że poprzecznie wielorowkowy ;) :diabel: A AAt i AEL nie mają już pasków klinowych, wszystko jest napędzane jednym długip paskiem wielorowkowym.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 16:13:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
cos mi dzwoni (ale musze to sprawdzic) ze pasek rozrzadu powinno sie zmieniac co 60 a od pompy co 90tys.
Albo odwrotnie :)

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 20:25:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
co do wymiany oleju z minerala na syntetyk - to ja to zrobilem
bylo 15w40 - jest 10W60
i nic sie nie rozszczelnilo :)
a co do rozrzadu - to wlasnie skonczylem moje 100 000 - wiec wymieniam - jka instrukcja przykauje - co 100 000.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 23:04:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Ataman70 napisał(a):
- jka instrukcja przykauje - co 100 000.


Instrukcja mówi chyba o 90 000 km.... ale słyszałem tez wersje że pierwsza wymiana po 90 000 a następne co 60 000....

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 23:12:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
W oryginale i od nowosci to moze i co 90-100tys...ale jednak strzezonego strzeze....wole zmienic po 60tys i spac spokojnie niz miec nadzieje, ze zamienniki przejada 90.

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 18:35:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
sprawa jest pilna

potrzebuje komplet do wymiany rozrzadu
+ UWAGA !!!!!!!!!!!!

kolo pasowe :D

tez mi sie zypnello :)

kto moze zalatwic te potrzebne czesci i za ile?
czekam na info!!!!!

sprawa pilna!!

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: