.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lip.2025 02:48:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ng regulacja blaszki w przepływomierzu?
PostNapisane: 07.cze.2005 00:40:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
witam!! a wiec postanowiłem wyregulowac klapke w przepływomierzu w silniku NG no wiec tak jak jest napisane blizej kabli od wtryskiwaczy 1,9mm od krawedzi niby wszystko tak jak byc powinno a nie moge odpalic samochodu czy to w wyniku mojej złej regulacji ustwiłem ja w tej samej mniej wiecej pozycji co wczesniej i tez nic z tego nadal nie moge odpalic auta co jest dodam ze ja troche pod prostowałem i wypolerowałem na polerce czyzby to była tego winna i co zrobic zeby w koncu odpaliła?

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 07:22:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wyjmij filtr i pokrywke filtra powietrza. przy odpalaniu niech ktos od dolu lekko podniesie tą klapkę, powinien zapalic, jak odpali to sprobuj cos doregulować.

a co sie stalo ze przestal odpalac na benzynie?? miales strzał na gazie??
jak tak to poszukaj, moze masz gdzies nieszczelność i ssie lewe powietrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 09:35:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Polecam lekturę tutaj:

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... ozdzielacz

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 11:39:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ta "blaszka" to bardzo precyzujny element jak Ty sobie ja prostowałes polerowałeś i nie wiem co tam jeszcze to marnie widze ta całą regulacje :zly:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 17:14:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
zgadza sie " Mały" chyba narobiłem sobie bigosu ale coz trudno stało sie oddałem samochod do mechanika moze on ja wyreguluje a z mojej strony to praca nad nia polegała na wyprostowaniu ale chociaz była skrzywiona to paliła i jezdziła teraz nie mozna jej odpalic! wiec tak to jest jak sie chce przedobżyc no coz moja wina! mechanik powiedział mi ze trzeba dokładnie trafic z ułozeniem jej i wcale ze fabryczne 1,9 i 1,2 mm wcale nie musza działac izgadzam sie z tym bo sam tak ustwiałem i nici

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 21:21:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Zakres luzu, zakresem, a całe ramię przesuwa się na potencjometrze i to powoduje złą pracę regulatora, gięcie potem samej sprężyny gówno daje za przeproszeniem, bo w momencie odpalania i tak blaszka jest podciśnieniowo ciągnięta w górę do granicy luzu. On musi mieć na starcie te mniej więcej 0,2-0,3V, a jak komuś strzela LPG to przestawia wszystko. Powiem więcej, niech twój mechanik sprawdzi tłoczek wchodzący do regulatora, bo widziałem sporo regulatorów, w których puszcza po strzale w tym miejscu paliwo. Że regulatory są nierozbieralne, to pytanie czy pozwoli się na utraty paliwa, czy po prostu zmienia głowicę lub cały regulator...


Pozdrawiam

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 22:01:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Sprinter napisał(a):
Zakres luzu, zakresem, a całe ramię przesuwa się na potencjometrze i to powoduje złą pracę regulatora, gięcie potem samej sprężyny gówno daje za przeproszeniem, bo w momencie odpalania i tak blaszka jest podciśnieniowo ciągnięta w górę do granicy luzu. On musi mieć na starcie te mniej więcej 0,2-0,3V,

Pozdrawiam

tyle ze gdzie mam sprawdzic ile ma te wspomniane przez ciebie 0,2-0,3 V i jak mozesz to opisz mi dokładnie co i jak zrobic?

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2005 11:05:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Od strony błotnika dochodzi do regulatora 3-pinowe złącze (schowane dość mocno) i na dwóch pinach sprawdzasz napięcie (środkowy + prawy). Patrzysz co masz w spoczynku jak blaszka leży z ramieniem, a co jak w zakresie luzu podciągniesz ją do góry. Przy okazji przeciągasz też ramieniem maksymalnie do góry i patrzysz czy w całym zakresie płynnie zmienia się napięcie (do około 5V, chociaż u mnie nawet do 7V było), bo jak ma gdzieś przerwę, to potencjometr do wywalenia.

Co do samej regulacji to opsiałem w moim poście na ten temat, wyżej dałem linka.

Pozdro

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: