.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 22:12:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaki silnik ???
PostNapisane: 07.cze.2005 13:29:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.cze.2005 13:25:27
Posty: 7
Lokalizacja: Częstochowa
Witam.
To moj pierwszy post, wiec jak cos nietak, to prosze nie krzyczec:P
Mam zamiar kupic Audi Coupe. W zwiazku z tym, ze jestem biednym studentem, trzeba bedzie zalozyc gaz:P No i teraz powstaje pytanie : kto poleca jaki silnik oraz jak wybrane jednostki znosza zgazowanie, ile pala. Najlepiej, zeby nie trzeba bylo wymieniac kolektora, bo fundusze ograniczaja:)
2.0
2.0 16V
2.3
2.3 20V
2.6
2.8
Starszy ma B4 80 2.0 (bez gazu) na automacie i jest troche przymulony;/ Nie wiem, czy to wina automatu, czy taka jednosta napedowa.
Prosze napisac swoje sugestie, jesli ktos sie na tym zna:D
Z gory dzieki za odpowiedz:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 13:44:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2005 14:11:36
Posty: 37
Lokalizacja: Wawa
Podam ci po swoim przykładzie też nie dawno kupiłem audi wybierałem między 2.6 a 2.8 Wkońcu udało mi się wybrać i zostało przy 2.8 Gaz zwykły z komputerem pali ok 13-14 litrów w mieście osiągi mmm to mi się podoba :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 13:47:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 09:01:10
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Kiepska sprawa. nie wiem jak z silnikiem 2.0, ale w silnikach 2.3 i większych w grę wchodzi tylko instalka gazowa III i IV generacji. Koszt w zaleznści od ilości cylindrów od 3.6 tyś. zł.
A silniki w niuniach raczej nie są oszczędne.
2.3 E na 100km - 9-12 l benz, 10-13l gazu

Pozdro :P

_________________
Dajewo Nubir - tymczasowa mobilność
BMW R1100 RS - do wietrzenia pach
Audi 100 C4 2.3E - PJD 04.10.2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 15:18:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
To zależy czego oczekujesz. Chcesz sportowo to 2.3 20V, komfortowo z zacięciem sportowym 2.8. Jeśli ma być ekonomiczny o przyzwoitych osiągach to 2.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 17:26:45 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
im mocniejszy silnik tym zwykla instalka bedzie bardziej go dlawila wiec jezeli ma byc tanio to albo 2.0 albo 2.3 10V ... inne silniki to juz wiekszy wydatek na wtrysk gazu a i tak sam zdecydujesz co zrobisz ... to jest tylko dobra rada

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 18:06:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
hans napisał(a):
im mocniejszy silnik tym zwykla instalka bedzie bardziej go dlawila wiec jezeli ma byc tanio to albo 2.0 albo 2.3 10V ... inne silniki to juz wiekszy wydatek na wtrysk gazu a i tak sam zdecydujesz co zrobisz ... to jest tylko dobra rada


Sluchaj kolegi... :D
A tak powaznie- gazowanie 2,3 20V zwykla instalka go zmuli i bedziesz tylko narzekal, wiec jesli nie stac Cie na wtrysk gazu to daj sobie luz w wiekszymi silnikami i poszukaj 2,3 10V- fajny silnik, gang 5 garów i fachowiec zagazuje go z tego co wiem bez wiekszych klopotow

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 10:16:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mozesz sprobowac instalke na mieszaczu... ale

zamontuj mieszacz firmy BRC , system blos. tam nie ma zwezki, jest tylko jakas klapka ktora sie uchyla... :) takze nie bedzie muliło, takze nawt 2,3 20v jak bedzie z czyms takim to po przelaczeniu na benzyne powinien miec seryjne osiagi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 11:58:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Lukasik napisał(a):
mozesz sprobowac instalke na mieszaczu... ale

zamontuj mieszacz firmy BRC , system blos. tam nie ma zwezki, jest tylko jakas klapka ktora sie uchyla... :) takze nie bedzie muliło, takze nawt 2,3 20v jak bedzie z czyms takim to po przelaczeniu na benzyne powinien miec seryjne osiagi.


Masz jakies doswiadczenie w temacie 20V i tej instalki??

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 12:11:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
martab99 napisał(a):
Masz jakies doswiadczenie w temacie 20V i tej instalki??


niestety nie. sam jeszcze szukam informacji. poza tym ciezko z dostaniem tych urzadzen.

widzialem dwa golfy z takim mieszaczem.

jeden golf2 2,0 16V, poza gazem ma dostawioną instalacje NOS. wszystko smiga jak nalezy:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 13:57:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Lukasik napisał(a):
mozesz sprobowac instalke na mieszaczu... ale

zamontuj mieszacz firmy BRC , system blos. tam nie ma zwezki, jest tylko jakas klapka ktora sie uchyla...


Dosc wyczerpujacy opis... Wyglada ciekawie.
Moze znawcy LPG sie wypowiedza...?
http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=5828

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 16:36:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
ja polecałbym albo 2.0 16V 140 kucy z instalką wtrysku gazu bez problemu
2.3 10V 136 kucy także z wtryskiem gazu powienien palic w mieście tak koło 11-14 L ja jak jeżdże bardzo ostrożnie to pali mi 11.5 L gazu jak gniotę toi potrafi nawet 16 skotłować średnio pali mi 12 - 13 L LPG w mieście
coupe powinno mniej palić z racji tego że jest lżejsza nie pakuj tylko miksera zwykłego bo będzie Ci wiecej palił niz na wtrysku i będzie dużo bardziej mułowaty!!!

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 19:26:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Niedawno pozbylebrat jakis czas temu sprzedal coupete z 92 z silnikiem 2.0. co ciekawsze mial tam instalke zalozona we wloszech tez z 92 czyli pierwsza generacja i przy ekonomicznej jezdzie wychodzilo mu 15 litrow w trasie a gdy wciskal to i szlo do 20. Jezdzil po mechanikach, gazownikach i jedynie udalo sie zejsc o 2 litry. Kazdy z fachowcow lapal sie za glowe i kazal wymienic instalke na nowsza.

Wiec polecam ci silnik 2.3 - moze nie pali najmniej ale za to ma wystarczajaqce osiagi by zawstydzic wiele nowych samochodow a w dodatku dzieki jego pracy z pewnoscia przyprawia cie o szybsze bicie serca. Pieciocylindrowka brzmi przepieknie!!!

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: