.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 23:39:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regeneracja pompy oleju 2.8
PostNapisane: 07.cze.2005 14:14:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
Witam wszystki mam takie pytanie czy w tej pompie mozna wymienic tylko sprezyne i tlok zaworu zeby poprawic jej dzialanie czy jeszcze cos mozna dolozyc moze ktos wie gdzie mozna kupic te podzespoly oprocz ASO lub calą pompe(w tym rzeszowie to nic nie maja) albo moze caly silnik
bo jezeli cisnienie na niskich obrotach zmierzone manometrem rzedu 0,3bara na rozgrzanym silniku to nie wina pompy to cos nie tak musialo by byc z silnikiem
Prosze o podpowiedz
Dziekuje

_________________
Audi c4 2.8Q gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 14:28:20 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
pewnie panewki puszczaja cienienie oleju i dlatego pompa nie wyrabia ... ciezko jest zajezdzic pompe tak wiec szukaj calego silnika

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 15:22:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
0.3 bara na wolnych to juz bardzo źle. Skoro to panewki to chyba powinno coś łomotać, chyba ze jednak to pompa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 15:56:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
Gdyby to byly panewki podejrzewam ze silnik powinien wydawac dziwne odglosy (glosne stukanie klekotanie lub cos w tym stylu) a on pracuje bardzo dobrze bez zadnych stukow niewazne czy na zimnym czy na cieplym jezeli sie myle niech mnie ktos poprawi

_________________
Audi c4 2.8Q gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 17:18:51 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ja Ci nie kaze wymieniac tego silnika ale dobrze radze , moze za ktoryms razem jak bedziesz walczyl z cisnieniem oleju dojdziesz ze to nie pompa ... ale wtedy bedziesz juz ubozszy o pare zlotych ... zrobisz jak uwazasz a jezeli chcesz sie przekonac to zdejmij miske olejowa i sprawdz sobie panewki ... jedyny tak duzy odbiornik cisnienia oleju zeby moc zbic cisnienie prawei do zera .... a lomotac nic nie bedziedzie bo olej jest , znikome bo zni kome ale cisnienie jest wiec poki sie to kreci to bedzie chodzic ale fakt ze glosniej niz sprawny silnik , niemniej jednak nie bedzie to lomoc czy stuki

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 21:01:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
Wsumie zastanawialem sie nad zmiana silnika kiedys mailem kupic 1.8T ale podobno bylo by zbyt duzo problemow z jego przeszczepem
ostatnio myslalem na 2.5TDi 150KM lub cos w stylu biturbo (podobny jest do 2.8 plus maly dodatek dwie turbiny :D do 2.8) ale znowu do tych silnikow trzeba by caly osprzet typu nowa instalacja komputer itp. moze komus udalo sie do takiego modelu C4Q2.8 wlozyc cos innego moze ma ktos jakies ciekawe propozycje
Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi

_________________
Audi c4 2.8Q gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 21:26:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
A jeszcze jedno panewki chyba nie uszkadzja sie z godziny na godziny pamietam ze w jeden dzien mialem cisienie na wskazniku 2,5-3bar(+- 1bar)przy niskich obr a dwa dni pozniej po przejechanym okolo 50km zaczal sie moj problem ze slabym cisnieniem zedu 0.3-0.8bar i oczywiscie sygnalizacja ze cisnienie spadlo ponizej krytycznej wartosci , nigdy wczesniej cisnienie nie spadlo ponizej 2.5bar

_________________
Audi c4 2.8Q gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 07:18:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Hmm to naprawde dziwna sprawa. Ja jednak zdjąbym miske i zerknął co sie tam dzieje. Może coś ze smokiem pompy sie stało i nie zasysa jak trzeba.
Panewki tak czy inaczej byłoby słychac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 08:17:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
napisales ze cisnienie mierzone manometrem zewnetrznym...

ale wiem ze czujniki cisnienia oryginalne wkrecone w silnik potrafią sie uszkodzić, prawdopodobnie zakleić i mocno zanizają, znajomy tak miał!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 10:09:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
tak ale sprawdzalem manometrem i niestety ten sam efekt choc co ciekawe cisnienie nie spada rowno z rosnaca temperatura tylko silnik jak sie nagrzeje do 90st troszke pochodzi ciagle trzymajc jakies 1.7bar(odczyt z manometru) i nagle gwaltownie spada do 0.3-0.4bar

_________________
Audi c4 2.8Q gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 11:53:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
Witam
Kurde szukam silnika i szukam ale nic konkretnego nie moge znalezc jezeli chodzi o 2.8 ale znalazlem cos takiego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54689884 jest to 90Q z silnikiem 2.3 20V gosc sprzedalby ja za 4,5tys
a szperajac po forum stwiedzic mozna ze to sa bardzo dobre silniki. Mam ogolnie takie pytanko czy ktos mial C4 z 2.3 20V bo kupilbym to od goscia i przelozyl bym silnik a cala reszte zawsze mozna na czesci rozsprzedac
POZDRAWIAM

_________________
Audi c4 2.8Q gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 14:04:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2003 08:20:31
Posty: 115
Lokalizacja: Olsztyn
witam,
mam to samo - 0,6 bara. kupiłem pompe i od niej zaczne. wyeliminowałem czujniki.
zmiana oleju też ma wpływ - jeżeli na mineralu jeździł a teraz na półsynt. to wypłucze co nieco..
poza tym smok od pompy może byc przypchany - jednym słowem trzeba w bebechy smoczycy zajrzeć.

_________________
było - b3 2.0 16v quattro'91
było - C4 2.8 AAH - ośka w automacie
jest - A6 ACK quattro w sedanie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: