.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 13:15:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Spadek mocy w TDI
PostNapisane: 09.cze.2005 12:33:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 07:53:15
Posty: 24
Lokalizacja: Wa-wa
Posiadam A3 1,9 turobognojek AHF, od wczoraj zuważyłem że nie ma wcale kopa tzn. że kręci ale bardzo słabo do 2200 a potem jakby wogle mocy nie było. Zajechałem do gości podłaczyli pod Vag i okazało się że ciśnienie ma 1,2. Sprawdziełem zaworki (na podmiankę) i bez zmian zajrzeli do turbiny żeby łopatki sprawdzić i podobno wszsytko tam gra. Gdzie jeszcze szukać przyczyny ??? Komp pokazywał że przepływomierz padaka ale Prierburg, a one mają podobno dożywocie. Może ktoś z was już miał taki problem. Z góry Dzięki za pomoc.

podro
Tony

_________________
A3 17' Reggie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 12:37:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2005 09:35:55
Posty: 45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Sprobuj wyciagnac wtyczke z przeplywki i zobacz czy lepiej bedzie szlo. Wczoraj ten sam problem byl w golfie ojca mojej dziewczyny. Nie szlo ujechac odpialem przeplywke i jest lepiej, tyle ze ma polowe mocy teraz. :| Przeplywka do wymiany.

_________________
A3 1.9TDI
Low&Slow Team - H&R inside


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadek mocy w TDI
PostNapisane: 09.cze.2005 13:05:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Tony napisał(a):
Komp pokazywał że przepływomierz padaka ale Prierburg, a one mają podobno dożywocie.

Co to znaczy 'dożywocie'? Dożywotnia gwarancja? To niech ci dadzą nowy. Skoro komp zanotował błędy odn. przepływomierza, to nie bez przyczyny.

Jeśli po odłączeniu przepływomierza auto chodzi tak samo jak i przed, to najpewniej jest on skopany.

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 13:42:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 07:53:15
Posty: 24
Lokalizacja: Wa-wa
Czyli jak odłącze przepływomierz i bedzie tak samo żle chodził tzn że tto on do wymiany ??

_________________
A3 17' Reggie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 22:38:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
a ktore zawory sprawdzales?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 01:17:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 12:32:53
Posty: 315
Lokalizacja: lubelskie
Tony napisał(a):
Czyli jak odłącze przepływomierz i bedzie tak samo żle chodził tzn że tto on do wymiany ??

bez przeplywki powinien troszke lepiej chodzic i jezeli to zauwazysz to na pewno (99%) winny jest przeplywomierz - inna przyczyna braku mocy moze byc zawor N75

ps. tez mam A3 z AHF'em ;-)

_________________
A3 1.9 TDi
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 13:50:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 07:53:15
Posty: 24
Lokalizacja: Wa-wa
No i odpiełem przepływkę i bez zmian, zaworki sprawdzone na podmiankę i też bez zmian hmm coż jeszcze zostało ???

_________________
A3 17' Reggie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 14:46:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Zeby miec pewnosc, ze to przeplywomierz, to nalezy zamontowac sprawny (wiem z doswiadczenia). Inna przyczyna moze byc katalizator (zapchany) albo EGR (caly czas puszcza spaliny i auto nie jedzie).
Zawory. Sa dwa wredne: jeden od EGR, a drugi od sprezarki; sa one ze soba powiazane. Sprawdz oba (i miej pewnosc, ze na pewno zostaly sprawdzone).

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: