.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 19:29:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak to jest naprawde z LPG??
PostNapisane: 08.cze.2005 21:09:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 00:05:23
Posty: 50
Lokalizacja: TBG/KRK
Dzisiejsza technika instalacji gazowych pozwala nam na coraz to lepsze osiągi , coraz czesciej spotykam sie z opinią , ze Lpg jest lepszy od benzyny , słyszałem równiez ze na Lpg ma wyzszy moment obrotowy , albo ,ze na początku jest przyrost mocy a po przejechaniu np.50 tys , silnik zaczyna coraz to gorzej chodzic ... hmmmm jak jest naprawde ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jak to jest naprawde z LPG??
PostNapisane: 08.cze.2005 21:20:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
MŁODY_ŚWIESTA napisał(a):
Dzisiejsza technika instalacji gazowych pozwala nam na coraz to lepsze osiągi , coraz czesciej spotykam sie z opinią , ze Lpg jest lepszy od benzyny , słyszałem równiez ze na Lpg ma wyzszy moment obrotowy , albo ,ze na początku jest przyrost mocy a po przejechaniu np.50 tys , silnik zaczyna coraz to gorzej chodzic ... hmmmm jak jest naprawde ??


Gaz 4 generacji - sekwencja - 0 [zero] problemów
Elastyczność i przyspieszenia takie same jak na benzynie.
Przejechane ok100tkm na LPG i nic sie nie dzieje :P

Wybór należy do Ciebie

Aha no i place 1.65 za L a nie 3.9 :peace:

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 21:31:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 00:05:23
Posty: 50
Lokalizacja: TBG/KRK
a czy od strony technicznej silnik nie traci nic swojej wytrzymałosci ?? , i ile mniej , wiecej mogło by kosztowac załozeie instalacji gazowej (4 generacji) ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 21:36:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
MŁODY_ŚWIESTA napisał(a):
a czy od strony technicznej silnik nie traci nic swojej wytrzymałosci ?? , i ile mniej , wiecej mogło by kosztowac załozeie instalacji gazowej (4 generacji) ??


Traci katalizator i układ wydechowy na bank... ale i tak to jest tańsze jak jazda na PB... A co czego chcesz tą sekwencje, bo chyba nie do Cinqecento??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 21:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 00:05:23
Posty: 50
Lokalizacja: TBG/KRK
do Ciquecento to się nawet tego nie opłaca zakładac , chodzi mi o dwa modele samochodów jeden to Fiat Uno 1,0 a drugi to Audi 2,3 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 21:45:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
MŁODY_ŚWIESTA napisał(a):
a czy od strony technicznej silnik nie traci nic swojej wytrzymałosci ?? , i ile mniej , wiecej mogło by kosztowac załozeie instalacji gazowej (4 generacji) ??


W dobrym zakładzie do 4cyl to koszt obecnie 3300zł [Warszawa]
W h...jowym założą za 2800 a potem stres,stres ...... i wydatki

Silnik jeśli jest eksploatowany zgodnie z książką serwisową i ma zalewany
odpowiedni olej to nic nie traci.

Elementy podatne na zużycie na LPG:
- świece
- przewody zapłonowe
- kopułka, palec

ew auto może zacząc brać troche oleju. U mnie w firmie mamy Pandy VAN LPG. Juz po przebiegu 5000km trzeba bylo dolac 0,5L oleju.

Takze trzeba wliczyć i to w kalkulację.

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 21:50:38 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
lpg ma wysza liczbe oktanowa i spala sie w wiekszej temperaturze , czyli przy dobrym programie mozna go strosowac do silnikow z duza kompresja bez obnawy o wystepowanie spalania stukowego , niemniej jednak podwyzszona temperatura gazow oraz sklad gazow powoduje szybsze zuzywanie sie katalizatora i korozje wydechu jezeli takowy jest od wewnatrz nieocynkowany , Audi ma wydechy zabezpieczone przed korozja obustronnie wiec stosowanie lpg dla wydechu nie ma specjalnie negatywnego skutku .... z reszta i tak mowimy o tak marginalnych problemach ze w zasadzie to te usterki ktore sa wynikaja prawie zawsze z innych czynnikow takich jak wiek auta i jego ogolne zuzycie oraz niedbalosc przy wykonywaniu prac serwisowych

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2005 22:47:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Buaaaaahhhaaaa Uno 1.0 na gaz?? Proszę, nie żartuj... przecież instalka przewyższy wartość samochodu :peace:
...a jeśli chodzi o 2.3 to tylko III generacja... wiesz... na forum jest taka funkcja "SZUKAJ" i "FORUM FAQ" - poczytaj a później zadawaj pytania... do 2.3 nie założysz sekwencji... no chyba, że jesteś aż takim magikiem :D a dlaczego to znajdź sam :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 06:40:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 00:05:23
Posty: 50
Lokalizacja: TBG/KRK
spoko poszukam a co do Una to nie moje auto i nie moj problem tylko pytam , poniewaz moj dziadek uwzioł się ze trzeba załoztc Gaz ... ale jak mu powiem cene to cyba pozostanie przy benzynie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 10:32:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2005 15:38:28
Posty: 129
Lokalizacja: EL/RBR
Z Audi nie mam doświadczenia bo gaz założyłem kilka dni temu, jeśli chodzi o uno - czasami używam seicento 900 (nie jest moje) które na gazie ma zrobione ok. 130 tyś. i śmiga bez problemów (całkowity przebieg ok. 220 tyś.), jedyna zmiana jaka nastąpiła to że silnik bardziej sie grzeje ale nie wiem czy to wina gazu bo chlodnica jes w podłym stanie, instalacja była montowana w serwisie fiata, koszt ok. 2400

_________________
Audi 80 B-4 2.0E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 12:39:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Wcześniej na instalce II genaracji w Fiacie Brava zrobiłem 40 tyś bez problemu. Obecnie w Audi 10 tyś. bezproblemowo. Natomiast kolega w b3 z silnikiem 2.0 kupił z przebiegiem 100 tyś, teraz ma 350 tyś i dalej pomyka na gazie :diabel: :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 17:17:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 00:05:23
Posty: 50
Lokalizacja: TBG/KRK
mam pytanie do 666 dlaczego zuzyciu są podatne
-przewody zapłonowe
- kopułka, palec


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 17:43:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
MŁODY_ŚWIESTA napisał(a):
mam pytanie do 666 dlaczego zuzyciu są podatne
-przewody zapłonowe
- kopułka, palec


jazda na lpg wymaga idealnej instalacji elektrycznej w samochdzie.
jesli ktorys z tych elementow kuleje mozliwe sa strzały w kolektor
a takze nierownomierna praca. dlatego te elementy wyminiamy czesciej

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 19:56:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 00:05:23
Posty: 50
Lokalizacja: TBG/KRK
dziekje za wszystkie odpowiedzi za nurtujące mnie pytania , napewną beda grały kluczowe znaczenie esli chodzi o załozenie gazu do auta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 20:09:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2005 17:50:38
Posty: 37
Lokalizacja: stolica
i tankuj na shellu :-)

testowałem wszystkie stacje małe duże na shellu powergass zawsze równy i przy 2.8 w mieście na innym gazie palił 16 na shellu pali 14,5 - 15 a raz na trasie szok 10 litrów... naturalnie zalezy jaka instalacja ale u mnie fakt jest faktem powergass all the way

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 20:35:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
666 zapomniałeś dodać filtr powietrza qry także trzeba częściej wymieniać , za to filtr paliwa rzadziej :)
do tego dochodzi też filtr gazu

GrześB napisał(a):
...a jeśli chodzi o 2.3 to tylko III generacja...

nie zgodze się z tym jeżeli tam ma 20V to i IV gen założy bo już nie ma mechanicznego wtrysku

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 20:40:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2004 20:00:10
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków
rastavibe napisał(a):
i tankuj na shellu :-)

testowałem wszystkie stacje małe duże na shellu powergass zawsze równy i przy 2.8 w mieście na innym gazie palił 16 na shellu pali 14,5 - 15 a raz na trasie szok 10 litrów... naturalnie zalezy jaka instalacja ale u mnie fakt jest faktem powergass all the way

pozdr

U mnie na lpg z Shella pali o prawie 2 L mniej gazu niż z innych stacji markowych(o małych prywatnych szkoda pisać).Gwarantują stałą mieszankę !

_________________
Obrazek
2.0 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 21:29:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
silnik niby cos traci, ale cena litra gazu jest o ponad polowe tansza. Nic nie czuc spadku mocy, ani momentu na gazie nie czuc gazu jak sie stoji w korku(jak w polonezie) a jezeli chodzi o katalizator to ostatnio sprawdzalem, mialem spaliny w normie i to na 5+(zalozone magnetyzery) i olejcie takie gadki ze silnik sie zrobi jak papier, lepiej daj 1,85zl za litr gazu niz 4,33 za litr paliwa POZDRAWIAM
P.S.
mam instalacje BRC zamontowana w Koninie

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2005 09:10:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2005 21:05:41
Posty: 63
Lokalizacja: Wyszków
doradzcie, ktorej generacji gaz sie nada do 1,6 w A4... jestem w kropce i nie wiem co mam zrobic... jakie ceny sa w waszych miastach
doradzcie rowniez gdzie najlepiej zakladac instalke w okolicach: badz Jabłonny, badz Nowego Dworu Maz.

_________________
Audi A4, 1.6 + OMEGAS Landi Renzo
Audi A4, 1.9 tdi avant
Audi A4 2.0tdi avant, 2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2005 10:36:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
najlepiej do takiego motorka 3 lub 4 generacja
spokojnie 3 wystarczy bo i tak to nie jest rakieta
a gdzie zakładać w tamtych okolicach to niestety ale nie wiem
po za tym uzywaj szukaczki bo o gazie było pełno i jaki gaz do silników też wejdź na forum FAQ tam szybko znajdziesz!!

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: