.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 23:37:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Komunikat z VAG-a
PostNapisane: 08.mar.2004 19:51:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2003 20:08:00
Posty: 20
Lokalizacja: Kaszuby
Samochód prawie zupełnie stracił moc. Podłączyłem się do komputera.
Z VAG-a odczytałem w aucie uszkodzenie czujnika G80. Jest to jakiś czujnik położenia iglicy (ang. needle lift sensor).
Czy ktoś może wie gdzie go szukać, ewentualnie może zna jakiś numer katalogowy.

_________________
Allroad C5 2.5 V6 TDI BAU
A6 C4 2.5 TDI AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2004 20:39:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2003 20:08:00
Posty: 20
Lokalizacja: Kaszuby
chyba znalazłem.
Zdaje się, że jest on na czwartym wtryskiwaczu (w 1.9 TDI na trzecim).

_________________
Allroad C5 2.5 V6 TDI BAU
A6 C4 2.5 TDI AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Spadek mocy i blad g80
PostNapisane: 09.cze.2005 21:57:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2005 10:31:06
Posty: 26
Lokalizacja: Gdańsk
Mam podobny problem ze spadkiem mocy i ten sam blad w sterowniku. Jak sie zakonczyla ta historia? Co trzeba bylo zrobic?

_________________
Pozdrawiam,

tmark

Audi 80 B4 '92 1,9 TDI
BMW 530d touring '01
Było: Wartburg 353 kombi, dwusuw '85 :)), MB W123 240 D '81, Ford Orion 1,8 D '91, VW Passat '93 1,9 D kombiak, Poldek 1,6 GLE '92 :))))))), 126p '87, Skoda Favorit 1,3 '93, MB 250 TD '91 (W124) (śmiertelny strzał)
____________________________________
Poszukuję pompy wtryskowej do 1z (0 460 404 998 / 028 130 108 M)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2005 22:04:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wymiana wtrysków. a konkretnie końcówek wtryskiwaczy

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2005 10:57:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2005 10:31:06
Posty: 26
Lokalizacja: Gdańsk
Gdzie to dobrze zrobic w trojmiescie? Czytalem ze w TDI jest jakas trudnosc z wymiana samych koncowek. Poza tym blad idzie z czujnika - zastanawiam sie czy on wogole nie padl - komputer podczas analizy wogole nie podaje kata ustawienia wtrysku - wiec pewnie czeka wymiana calego wtryskiwacza.

_________________
Pozdrawiam,

tmark

Audi 80 B4 '92 1,9 TDI
BMW 530d touring '01
Było: Wartburg 353 kombi, dwusuw '85 :)), MB W123 240 D '81, Ford Orion 1,8 D '91, VW Passat '93 1,9 D kombiak, Poldek 1,6 GLE '92 :))))))), 126p '87, Skoda Favorit 1,3 '93, MB 250 TD '91 (W124) (śmiertelny strzał)
____________________________________
Poszukuję pompy wtryskowej do 1z (0 460 404 998 / 028 130 108 M)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadek mocy i blad g80
PostNapisane: 13.cze.2005 10:21:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2003 20:08:00
Posty: 20
Lokalizacja: Kaszuby
tmark napisał(a):
Mam podobny problem ze spadkiem mocy i ten sam blad w sterowniku. Jak sie zakonczyla ta historia? Co trzeba bylo zrobic?

Okazało się, że to nie ten problem. Po skasowaniu błądu nigdy się już nie pojawił. Problemem był pedał i linka przyspieszenia. Linka się blokowała, dodatkowo jescze podsunął się pod pedał gazu taki gumowy dywanik (zimowy) i nie było pełnego zakresu zmian położenia.

_________________
Allroad C5 2.5 V6 TDI BAU
A6 C4 2.5 TDI AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: