.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 22:14:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2,3 20V sciaga mi pasek rozrzadu qrdefaken , co jest grane?
PostNapisane: 13.cze.2005 23:05:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2004 03:06:06
Posty: 38
Lokalizacja: Tczew
Witam wszystkich w moich kolejnych perypetiach w walce z wymarzonym Audi 90 Quattro. Silnik 2,3 20V 7A. Juz niby wszystko ok ale sciaga mi pasek rozrzadu jak na zalaczonej fotce. Wymienilem juz pompe wody , ktora jest jednoczesnie napinaczem, rolke prowadzaca i kolo walka rozrzadu oraz pasek. Niestety nadal po zakreceniu rozrusznikiem pasek wbija sie w aluminiowy odlew glowicy na rysunku zaznaczony jako "tarcie" i zrobil juz dosc porzadne wyzlobienie. Przyczyn moze byc mnostwo, ale pytam , bo mam nadzieje ze moze juz ktos z Was walkowal podobny temat. Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki, bo nie mam juz sil wrzucac kasy w cos, co nie przynosi rezultatow, a z takim paskiem strach jezdzic:
http://www.fokus.gower.pl/r.jpg <--- kliknijcie na link bo mi sie image nie chce wstawic :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 00:45:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
zmieniałeś już te elementy 2 razy rozumiem.
ale może przyczyna jest w samej rolce prowadzącej bo: mam wrażenie ze rolka podczas dokręcania sie w jakiś sposób ustawia.
może nie mam tu racji bo jest montowana właściwie na stałe ale w nije jest tak jakby: do połowy gwint-przerwa- tuleja bez gwintu (patrząc w środek) i w momencie dokręcania przerwa powinna sie zmniejszyć, a rolka ustawić :) >>> tak mi się wydaje. a u ciebie może jest to np zle dokręcone ( wnioskuje po oględzinach rolki :peace: )
Zgodnie z kierunkiem obrotu wału to na koło rozrządu pasek prowadzi tylko rolka, bo na wale jest ustawiane.

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 00:56:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2004 03:06:06
Posty: 38
Lokalizacja: Tczew
No wlasnie glowkowalem w podobny sposob, ale nawet w chwili rozpaczy podlozylem pod rolke kawalek blaszki tak zeby kierowala pasek na maksa w druga strone i nic z tego. Poprostu po rolce prowadzacej pasek przechodzi "plecami" czyli gladka strona i nie ma szans przeciwstawic sie silom kol zebatych. Nawet bardzo mocne wrecz abstrakcyjne wygiecie rolki nic nie pomoglo. Dobra ja juz chyba pojde spac bo rezanie od rana mnie czeka i prosze o jakies pomocne uwagi , bo od rana mecze mechanikow i badam ceny zdjecia i sprawdzenia glowicy i walu i tych wszystkich madrych dupereli wewnatrz , ktorych nazw zapomnialem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 05:27:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ciesz się że do środka jak u mnie kiedyś było, przyczyną była pompa
wtryskowa, musiała mieć minimalne skrzywienie, po wymianie jak ręką
odjął a wcześniej mechanik kombinował kilka razy i zawsze ściągało
w jedną albo drugą jeśli nie zaraz po założeniu to po paru kkm

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 06:28:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
to może sprawdz jeszcze pompę wody bo to drugi element który mógłby mocno sie do tego przyczynić. może dostaje jakiegoś przekosu :/
chyba ze koło wałka rozrządu jakoś krzywo by siedziało ? tyle ze ono jest montowane tylko w jeden sposób.

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 08:15:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2004 03:06:06
Posty: 38
Lokalizacja: Tczew
Maciu no ciesze sie ze do sredka ;p hehe ;) zawsze mogloby byc gorzej a tak ma sie na czym oprzec.
Marek - pompa jest nowa i nic to nie dalo. Kola tez sa nowe. Jedyne moje i kilku mechanikow podejrzenia, to brak tuleji ustalajacych glowice no i wtedy moze gorne kolo walka isc lekko ze skosa, ale bez sciagniecia glowicy nie ma jak tego sprawdzic, jade do Audiczki i poprobuje metody powolnego krecenia kolem recznie - moze zobacze w ktorym momencie to zaczyna skrecac. Trzymajcie kciuki, bo niedlugo chyba sciaganko glowicy cos tak czuje;/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: