.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 06:41:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi lapie temperature
PostNapisane: 13.cze.2005 19:11:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Dzis zauwazylem ze audi zlapalo niepokojaca temperature - to juz drugi raz.
Jade przez miasto - korki naturalnie ogromne. Cieplo na dworze.
I po jakims czasie audi lapie temerature 100 stopni a nawet 105. Potem spadlo bo juz po korkach normlana droga i normlanie do 90 stopni.
Gdy jade trasa czy to 100 czy 160km/h nie lapie takiej temperatury. Gdy nie raz mocniej sie przycisnie - jakis maly wyscig ze znajomym tez nie lapie temeratury.
W piatek/sobote dopiero bede mogl podjechac do mechanika ale na co sie przygotowac?
Termostat sie zawiesza? wentylator slabo kreci? Bede w stanie sam jakos to sprawdzic?

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 19:16:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 16:43:15
Posty: 135
No to chyba normalne jak stoisz w korku to temperatura troche idzie w gorę, a jak suniesz jednostajnie po trasie to od razu spada.. Chociaz no wlasnie te 105 to moze i troche sporawo..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 19:21:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
to ze temp. wyzsza to ja wiem ale chyba powienien wlaczyc sie wentylator i chodzic i powienna utrzymywac sie w granicach ~90stopni ?

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 19:28:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 16:43:15
Posty: 135
Ale wiatrak w ogole sie nie wlącza?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 19:48:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
No slyszalem go pare razy wiec sie wlacza :)

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 19:54:51 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wymien plyn chlodzacy, termostat i pompe wody a sprawdz czy nie masz chlodnicy zamulonej

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 22:07:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
hans dobze że nie zaproponowełeś wymiany OOOO heheheheheh :peace:

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 22:23:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
nie wiem jak jest w a3 ale dla 2.8 100-105 w korku to normalna praca silnika...
wiem bo wymienilem wszystko na nowe i sie nic nie zmieniło u mnie (a myslalem ,ze mam cos nie tak :D )
ps. wymienilem:
chlodnice valeo (nówka)
termostat (ASO)
pompa wody (SKF)
PŁYN CHLODNICZY (Hepu)
włacznik wentylatora (oryginał ASO)
weże
czujnik temperatury (ASO)
zegar w liczniku :D
Chyba ze mam przekłamania na zegarach

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 22:25:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
hm no to nie wiem. Jutro po stoje ostro w korku zoabczmy do ilu dojdzie :)

A inni userzy a3 do jakich temperatur wam dochodzi?

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 22:48:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
u kolegi w1.8t jest stale 90 max 93 stopnie

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 23:05:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
czyli cos nie halo. No dobra w sobote oko fachowca oceni

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 23:44:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
a ja bym bardziej brał pod uwage takie rzeczy jak włąsciwe sterowanie mieszanką dokładnie mówiąć to co odpowiada za nią.
zły skład mieszanki (zbyt uboga) skutecznie podnosi temperaturę, choć w tym przypadku nie powiedziałbym ze koniecznie to jest.
temperatura silnika powinna sie wahać w granicach 90

może warto sprawdzić też styko od wentylatora bo może nie zawsze dobrze załącza

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 09:17:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dokładnie jak j@cek napisał: 100-150 w korku to normalka. Przynajmniej dla V6.
Poszukaj danych na temat zalącznia wentylatora w 1.8T i będziesz widział.
Gdyby mieszanka była za uboga non stop miałby kłopot z temperaturą, a tu mówimt o upalnych dniach i staniu w korach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 09:20:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
150 stopni?
U mnie wyskalowane jest do 120 :)
Ale cos nie moge znalesc specyfikacji do turbo dot. tempratury

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2005 09:06:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
to chyba mialo byc 105 :P klawiszki sie pomyliły. Mam ten sam problem, ale juz doszedlem do tego dlaczego temp w korkach utrzymuje mi sie na poziomie ok 101 stopni. W mojej dwusetce sa trzy biegi wiatraka. Pierwszy załączany klimą lub po wylączeniu auta, drugi tryb zalączany jest przy temp okolo 94 stopnie o ile dobrze pamietam (wylacza sie ponizej 90),a trzeci wlacza sie przy temp ok. 101-102 stopnie. Temp w kokrkach stoi mniej wiecej na 101 stopniach, czyli wiatrak chodzi na pelnych obrotach na trzecim biegu. Padl mi prawdopodobnie przekaznik lub czujnik zalaczajacy drugi tryb. Nie moge dojsc tylko, ktory przekaznik to jest i gdzie jest ten czujnik. Pozdro

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2005 10:35:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 11:27:12
Posty: 23
Lokalizacja: Gdańsk
TERMOSTAT - ALE STAWIALBYM NA KLOPOTY Z WLACZANIEEM SIE WENTYLATORA

_________________
AUDI 100 2,3 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2005 11:39:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
ja mam wszyto sprawne i w korkach dochodzi mi do 105 stopni!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2005 12:07:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
A dzis jechalem upal 30 stopni jak nie wiecej przez cale miasto i temperatura 90 stopni i ani deka wiecej.
Wiec chyba narazie wizyte u mechanika odpuszcze

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2005 12:39:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Jesli odnajdziesz pod maską czujnik włączający wentylator, to możesz sprawdzić, czy oba biegi wiatraka są OK (każdy bieg włączany jest przez inny przekaźnik) trzeba zwierać "na krótko" styki we wtyczce - dwie kombinacje (z trzech możliwych) powinny uruchamiać dwie różne prędkości.

A przy okazji: w moim traktorze mam wyrezany przełącznik, którym DODATKOWO w każdej chwili mogę włączyć śmigło (np. gnam po trasie ale wiem, ze chwilę wjadę do zakorkowanego centrum). Więc studzę się a'priori ;-)

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2005 13:47:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
ok, ale gdzie jest ten termozalacznik z trzema pinami?? Rozumiem ze o ten chodzi. Moze byc tez walniety przekaznik. Podpowie mi ktos gdzie szukac termozalacznika trzy pinowego i przekaznikow??

P.S. Wyczytalem jeszcze ze jest jakis termozalacznik dwupinowy i to niby tez mam gdzies.... cholera czemu to takie przekombinowane

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: