.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 23:32:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kontrola i wymiana napinacza lancuszka rozrzadu
PostNapisane: 14.cze.2005 14:17:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Witam,
Jak w temacie ,szukam przyczyn dziwnych odglosow mojego silniczka,
myslalem,ze to popychacze ale w 90% jest to napinacz lancuszka na walkach rozrzadu.

Moje pytanko - czy to sie da sprawdzic po otwarciu pokrywy glowicy.
I zeby wymienic ten napinacz trzeba podniesc walki ,aby uwolnic lancuszek.
Tutaj podalem pliki w formacie mp3 z odglosami stukania po zapuszczeniu i chrobotania

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... bea1643570

Tam tez opisalem moj przypadek.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 20:56:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
A moze ktos wie jak to dziala ?
Albo namiary na jakis dokument w necie.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 21:05:25 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
cisnienie oleju wraz ze wzrostem obrotow powoduje wypchnienie ramienia co z kolei powoduje przestawienie kata lancuszka wzgledem walkow a tym samym zmiana kata walka wzgledem drugiego walka

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 21:26:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Tak,ale co reguluje sterownik.
Dochodza dwa przewody od komputera.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 21:39:37 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
tego dokladnie nie wiem ale najprawdopodobniej jest jakis zawor i przy przekroczenu pewnych obrotow cisnienie oleju robi swoje

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: