Witam! Na tym forum jestem nowy (cześć wszystkim) ale odrazu przechodzę do rzeczy!
Na wstępie tłumaczę się łaj zaczynam nowy już dość znany i szeroko opisywany temat. Mianowicie jestem posiadaczem B3 80 silnik 1.8 NE z gaźnikiem Keihin I (czyli najprostsza rzecz! i nie ma tam tych wszystkich urządzonek).
A więc jest tak:
nie spadają mi obroty biegu jałowego tylko trzymają 1400 a ostatnio zatrzymują się na 1600. Po ostrym przegazowaniu wszystko wraca do normy. Jak silnik przestygnie znowu jest ok a wystarczy że ujadę kawałek znowu to samo! Dzieje się tak na gazie, kurcze na benzie jeszcze nie sparawdzałem ale w najbliższym czasie sprawdzę tylko paliwka doleję bo chyba coś malutko jest.
Gdybyście mieli jakieś sugestie byłbym wdzięczny. A jest tam coś takiego jak czujnik położenia przepustnicy? A może to podciśnienie? Sam nie wiem icon_sad.gif
Pozdro...
Wiktor
|