.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.cze.2025 11:23:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 107  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2011 21:32:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2010 21:52:54
Posty: 262
Lokalizacja: Warszawa
damianko napisał(a):
Widział w końcu ktoś to auto?

http://otomoto.pl/audi-s6-plus-C17626455.html


a koledze ciężko przeczytać chociaż kilka ostatnich postów ??

_________________
V8 D11 4.2 quattro 6gang manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2011 12:00:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2011 21:22:32
Posty: 5
maccthepimp napisał(a):
damianko napisał(a):
Widział w końcu ktoś to auto?

http://otomoto.pl/audi-s6-plus-C17626455.html


a koledze ciężko przeczytać chociaż kilka ostatnich postów ??


Kolega przeczytał nawet cały wątek ale dowiedział się tylko że gazownia do wyrzucenia lub wymiany.


Pozdrawiam
Damian


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2011 20:44:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2011 20:43:18
Posty: 6
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
damianko napisał(a):
maccthepimp napisał(a):
damianko napisał(a):
Widział w końcu ktoś to auto?

http://otomoto.pl/audi-s6-plus-C17626455.html


a koledze ciężko przeczytać chociaż kilka ostatnich postów ??


Kolega przeczytał nawet cały wątek ale dowiedział się tylko że gazownia do wyrzucenia lub wymiany.


Pozdrawiam
Damian


oj tam gazownia do wymiany. Pewnie reduktor dołożyć, albo wsadzić dwa nowe no i wtryski. Wtedy to wyjdzie jakoś trochę ponad kafla, to w porównaniu do całej instalki nie jest aż taka masakra. W najgorszym wypadku jeszcze miedziany przewód do wymiany ale to jest wiecej roboty niż kosztów. Nie sądze żeby z resztą instalki było coś nie tak.

_________________
jest: BMW E34 525i M50b25

Już prawie uzbierałem na S6 C4 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 20:18:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2011 21:22:32
Posty: 5
Tak jak mówisz. Instalacja jest na jednym reduktorze więc i wtryski pewnie nie będą jakieś super/extra.

Mi do końca miesiąca pojawi się przelew na koncie i wtedy na pewno pojadę obejrzeć to auto bo jest obiecujące a przy troszkę niższej cenie będzie jeszcze bardziej obiecujące.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 20:47:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
j@cek napisał(a):
hubos21 napisał(a):
j@cek napisał(a):
http://allegro.pl/show_item.php?item=1567281268
Nieźle wygląda i cena adekwatna.


troche kiepskie foty zrobił a dobre zdjęcia to połowa sukcesu i czy ta zwykła kierownica od A6 fabrycznie była?

Dobra cena :) , kiera fabrycznie taka też była.
Kolor super.... będę na śląsku to obejrzę ;)


Pojawiła sie na ślasku jakies 3 lata temu. Wtedy sprzedawałem swoje A6 i szukałem S6/ A8. Widziałem ja 3 razy i kiedys dorwałem goscia bo byłem ciekaw czy jej niechce sprzedac. Odp..Nie... Te 3 lata temu była idealna, piekna, cudna. Jak jest teraz nie powiem bo jej od tamtej pory nie widziałem.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 21:23:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2011 20:43:18
Posty: 6
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
damianko napisał(a):
Instalacja jest na jednym reduktorze więc i wtryski pewnie nie będą jakieś super/extra..


W takiej sytuacji auto jeździło na ubogiej mieszance, a wiadomo czym to skutkuje. Pytanie jak długo tak jeździło...

_________________
jest: BMW E34 525i M50b25

Już prawie uzbierałem na S6 C4 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 21:37:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Zapek90 napisał(a):
damianko napisał(a):
Instalacja jest na jednym reduktorze więc i wtryski pewnie nie będą jakieś super/extra..


W takiej sytuacji auto jeździło na ubogiej mieszance, a wiadomo czym to skutkuje. Pytanie jak długo tak jeździło...


Nie gadaj bezedur człowieku :/

To że jest jeden reduktor nie oznacza ze auto jeździ na ubogiej mieszance.

Nie będe Ci wyjaśniał dlaczego sie mylisz bo mi sie nie chce ale za to odsyłam twoja osobe do google.pl i tam po małym wysiłku dowiesz sie dlaczego nie masz racji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 22:50:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Pawlo napisał(a):
Nie gadaj bezedur człowieku :/

To że jest jeden reduktor nie oznacza ze auto jeździ na ubogiej mieszance.

Nie będe Ci wyjaśniał dlaczego sie mylisz bo mi sie nie chce ale za to odsyłam twoja osobe do google.pl i tam po małym wysiłku dowiesz sie dlaczego nie masz racji.


To dlaczego masz u siebie w Plusiaku założone dwa reduktory skoro na jednym autko jeździłoby bez problemu :?: :):

Plus z ogłoszenia już w zeszłym roku miał kulejącą instalkę, więc jeśli sprzedający do tej pory tego nie ogarnął, to czarno widzę ogólny stan auta :|

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 23:02:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
lucas3512 napisał(a):
Pawlo napisał(a):
Nie gadaj bezedur człowieku :/

To że jest jeden reduktor nie oznacza ze auto jeździ na ubogiej mieszance.

Nie będe Ci wyjaśniał dlaczego sie mylisz bo mi sie nie chce ale za to odsyłam twoja osobe do google.pl i tam po małym wysiłku dowiesz sie dlaczego nie masz racji.


To dlaczego masz u siebie w Plusiaku założone dwa reduktory skoro na jednym autko jeździłoby bez problemu :?: :):

Plus z ogłoszenia już w zeszłym roku miał kulejącą instalkę, więc jeśli sprzedający do tej pory tego nie ogarnął, to czarno widzę ogólny stan auta :|

Jak reduktor nie daje rady silnik podbiera wache.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 23:25:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
w zależności od marki instalki i od instalatora jak reduktor nie daje rady to:
1. instlka podlewa benzynką
2. przełącza się całkowicie na benzynkę (trzeba zgasić i odpalić, żeby znowu był gaz)

opcja 2 to np. landi renzo omegas z padającym ze starości reduktorem lub dużo większym zapotrzebowaniem niż reduktor wydala.

Od siebie dodam iż reduktos dwustopniowy w landi renzo bez problemu 300 koni obsługuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2011 01:25:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
BiLu napisał(a):
Jak reduktor nie daje rady silnik podbiera wache.


Wszystko się zgadza Bilu, ale jaki jest sens takiej instalki?
Poza tym, wątpię by o takie "niedomaganie" chodziło w tym Plusiaku.
Zresztą, co my tu dyskutujemy, jak to było w zeszłym roku, a teraz pewnie autko hula jak szalone :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2011 05:45:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2011 21:22:32
Posty: 5
oj panowie wróżycie znów. Ja na 100% zabiorę auto na hamownie i wtedy zobaczymy co tam jeszcze zostało, no chyba że sprzedający nie będzie się zgadzał to wtedy się rozejdzemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2011 06:52:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
lucas3512 napisał(a):
Pawlo napisał(a):
Nie gadaj bezedur człowieku :/

To że jest jeden reduktor nie oznacza ze auto jeździ na ubogiej mieszance.

Nie będe Ci wyjaśniał dlaczego sie mylisz bo mi sie nie chce ale za to odsyłam twoja osobe do google.pl i tam po małym wysiłku dowiesz sie dlaczego nie masz racji.


To dlaczego masz u siebie w Plusiaku założone dwa reduktory skoro na jednym autko jeździłoby bez problemu :?: :):


Nastepny który nie rozumie :):

Zeszłej zimy miałem awarie reduktora a mianowicie elektrozaworu reduktora co za tym idzie jeździłem przez 3 miechy na jedym (nie chciało mi sie robić , za zimno było)

Skład mieszanki na jednym parowniku był idealny ale przy wykorzystaniu ponad 80% mocy spadało ciśnienie i podpierał się PB, poprostu jeden reduktor nie wyrabiał wydajnościowo (ciśnieniowo). Jeżdząc normalnie jeden reduktor wydoli bez problemu a adaptacja sondy (skład mieszanki) bedzie tak samo idealnia jak na dwóch.

Rozjaśniło się troche ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2011 10:41:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2011 20:43:18
Posty: 6
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pawlo napisał(a):
Rozjaśniło się troche ????


No mi się rozjaśniło już jakiś czas temu, jak zobaczyłem odczyty sondy lambda u siebie na Valtekach. Cały czas na ubogo, a na benzynę przełączała się dopiero, jak już było całkowite przegięcie. Jak ktoś już powiedział instalka instalce nierówna.

_________________
jest: BMW E34 525i M50b25

Już prawie uzbierałem na S6 C4 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2011 10:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2010 08:34:39
Posty: 54
Lokalizacja: Białystok
Nowy "nie wymęczony" Plusiak na allegro link : http://otomoto.pl/audi-s6-s6-plus-326-km-C18645050.html

_________________
Audi S4 B5 2.7TT jest :)
Audi S6 Avant 4.2 v8 Quattro 1997r-było
Audi A6 Avant 2.5 Tdi 180km Quattro Manual 2000r/swap 1.9tdi+chip
Audi 100 Avant 2.0td 1989r :) bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2011 10:52:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Zapek90 napisał(a):
Pawlo napisał(a):
Rozjaśniło się troche ????


No mi się rozjaśniło już jakiś czas temu, jak zobaczyłem odczyty sondy lambda u siebie na Valtekach. Cały czas na ubogo, a na benzynę przełączała się dopiero, jak już było całkowite przegięcie. Jak ktoś już powiedział instalka instalce nierówna.


Zgadza się , instalka instalce nie równa a wyklepany elektrozawór jakim jest valtek to juz tragedia nie mniej i na valtekach mozna jeździć i nie bedzie ubogo. Kwestia ustawienia mnożnika. Inna sprawa precyzja dawkowania valtek vs valtek , szybkość itp ;) Temat tak obszerny ze nie warto sie tutaj nad tym rozpisywać.


Nowy plusiak. gdzieś już widziałem tego włocha w ogłoszeniach jakiś czas temu i tez był do poprawek lakierniczych ;)

ps Coś mu płynów ustrojowch ostro brakuje a te 120000 tyś nalotu to on miał ale pewnie około 2002 roku ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2011 21:13:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Pawlo napisał(a):
Nastepny który nie rozumie :):

..........

Rozjaśniło się troche ????


Mi nie musiałeś nic wyjaśniać, gdyż doskonale wiem o co chodzi :):

Za to Ty sam sobie przeczysz:
Parę postów wyżej piszesz:
Pawlo napisał(a):
Nie gadaj bezedur człowieku

To że jest jeden reduktor nie oznacza ze auto jeździ na ubogiej mieszance.


A teraz:
Pawlo napisał(a):
Skład mieszanki na jednym parowniku był idealny ale przy wykorzystaniu ponad 80% mocy spadało ciśnienie i podpierał się PB, poprostu jeden reduktor nie wyrabiał wydajnościowo (ciśnieniowo). Jeżdząc normalnie jeden reduktor wydoli bez problemu a adaptacja sondy (skład mieszanki) bedzie tak samo idealnia jak na dwóch.


Przy gazie nie może być czegoś takiego jak podpieranie się gazoliny PB.
Ma być dobrze i to bez półśrodków. Nie pojmuję, jak można jeździć autem na 80% mocy i to Plusem, który aż się prosi by pedał gazu szorował po asfalcie, bo powyżej instalacja nie wyrabia :peace:
Więc nie pisz, że przy Audi S6 Plus z 326KM mocy jeden parownik wyda ;)

P.S. Tak tylko chciałem z Tobą chwilkę podyskutować - zdrówka życzę ;)

EOT:
Tego włocha z linka też już gdzieś widziałem, nie wart tej kasy.
Opłacić, zarejestrować, to już lepiej od ziomala z klubu brać :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2011 02:29:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
lucas3512 napisał(a):
Pawlo napisał(a):
Nastepny który nie rozumie :):

..........

Rozjaśniło się troche ????


Mi nie musiałeś nic wyjaśniać, gdyż doskonale wiem o co chodzi :):

Za to Ty sam sobie przeczysz:
Parę postów wyżej piszesz:
Pawlo napisał(a):
Nie gadaj bezedur człowieku

To że jest jeden reduktor nie oznacza ze auto jeździ na ubogiej mieszance.


A teraz:
Pawlo napisał(a):
Skład mieszanki na jednym parowniku był idealny ale przy wykorzystaniu ponad 80% mocy spadało ciśnienie i podpierał się PB, poprostu jeden reduktor nie wyrabiał wydajnościowo (ciśnieniowo). Jeżdząc normalnie jeden reduktor wydoli bez problemu a adaptacja sondy (skład mieszanki) bedzie tak samo idealnia jak na dwóch.


Przy gazie nie może być czegoś takiego jak podpieranie się gazoliny PB.
Ma być dobrze i to bez półśrodków. Nie pojmuję, jak można jeździć autem na 80% mocy i to Plusem, który aż się prosi by pedał gazu szorował po asfalcie, bo powyżej instalacja nie wyrabia :peace:
Więc nie pisz, że przy Audi S6 Plus z 326KM mocy jeden parownik wyda ;)

P.S. Tak tylko chciałem z Tobą chwilkę podyskutować - zdrówka życzę ;)



he, no tak :) szkoda polemizować bo dalej nie rozumiesz.

Faktycznie, zdórwka :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2011 20:29:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2009 10:50:03
Posty: 50
Lokalizacja: Lublin
http://otomoto.pl/audi-s6-C18953339.html

Pytanie z ciekawości - co to za panel klimatronica ??? :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2011 21:05:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
lucas3512 napisał(a):
Pawlo napisał(a):
Nastepny który nie rozumie :):

..........

Rozjaśniło się troche ????


Mi nie musiałeś nic wyjaśniać, gdyż doskonale wiem o co chodzi :):

Za to Ty sam sobie przeczysz:
Parę postów wyżej piszesz:
Pawlo napisał(a):
Nie gadaj bezedur człowieku

To że jest jeden reduktor nie oznacza ze auto jeździ na ubogiej mieszance.


A teraz:
Pawlo napisał(a):
Skład mieszanki na jednym parowniku był idealny ale przy wykorzystaniu ponad 80% mocy spadało ciśnienie i podpierał się PB, poprostu jeden reduktor nie wyrabiał wydajnościowo (ciśnieniowo). Jeżdząc normalnie jeden reduktor wydoli bez problemu a adaptacja sondy (skład mieszanki) bedzie tak samo idealnia jak na dwóch.


Przy gazie nie może być czegoś takiego jak podpieranie się gazoliny PB.
Ma być dobrze i to bez półśrodków. Nie pojmuję, jak można jeździć autem na 80% mocy i to Plusem, który aż się prosi by pedał gazu szorował po asfalcie, bo powyżej instalacja nie wyrabia :peace:
Więc nie pisz, że przy Audi S6 Plus z 326KM mocy jeden parownik wyda ;)

P.S. Tak tylko chciałem z Tobą chwilkę podyskutować - zdrówka życzę ;)

EOT:
Tego włocha z linka też już gdzieś widziałem, nie wart tej kasy.
Opłacić, zarejestrować, to już lepiej od ziomala z klubu brać :peace:


chodzi tylko i wyłącznie o to, że nie będzie czegoś takiego jak jazda na ubogiej miesznace bo jak trzeba to się podpiera benzyną, wiadomo, że tak nie powinno być a na pewno nikt nie jeździ PLUSem czy czym kolwiek wykorzystując non stop 100% mocy, instalacja musi być tak zrobiona żeby zawsze wydolić ale chyba lepiej jak przy awarii reduktora doleje benzyny


Ostatnio edytowano 15.maja.2011 21:06:01 przez hubos21, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 107  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: