.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 23:37:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problemik z gazem
PostNapisane: 16.cze.2005 11:29:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2004 21:18:32
Posty: 280
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam serdecznie!

Mam taki problem, który pojawił mi się całkiem niedawno. Mam A80 B4 2.0 ABK (115KM) automat. Założyłem n iedawno gaz jakieś miesiąc temu.
Po pierwsze dużo pali mi tego gazu, średnio około 15 litrów. Może że to automat i dop tego laczki 205? Ale problem o który mi chodzi jest inny.
Kiedy samochó odpalam i nieważne jest czy jest zimny czy ciepły, jak przełącze na gaz, to najpierw traci moc na gazie jak by sę kończył, jak przycisne pedał gazu to pojawi się strzał. dopiero muszę troche jechać na benzynie, a potem przełączając na gaz on powoli dochodzi do siebie i jest dale dobrze. jak się jednak zatrzymam zgasze chwile postoje to te cuda znowu się dzieją. Dodam że na wolnych chodzi sobie bardzo dobrze. Na paliwie też idealnie cały czas. Zmieniłem świece na nowe. Gazownik mi powiedział, że albo sonda lambda, albo mam zobaczyć palec i kopułkę.
Jak ktoś wiedział i chciał pomóc?
Dzięki
Pozdrawiam

_________________
Było
A100 2.3 E+gaz 90' (2xkradzione)
A80 Coupe 2.3 '89
A80 B4 2.0 automat 92/93' (ukradli).
Audi 80 TDI Avant.
A4 2.8 V6 '96
A6 Avant 2.8 V6 '98
A6 Avant 2.7 Biturbo Quattro '99
teraz:
A6 Avant 3.0 ASN Quattro '02
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 13:19:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Więc wygląda to na jakiś błąd (w centralce gazu), który kasuje się po wyłączeniu silnika i gdy uruchomisz silnik i przełączysz na gaz to centralka wariuje i przełączając na benzynę (na chwilę) nastepuje pewnie jakaś rejestracja (lub usunięcie/odłączenie?) tego błędu, która pozwala na jazdę na gazie. :/
Jaka to instalka?

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 17:22:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2004 21:18:32
Posty: 280
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jest to instalacja firmy Tomasetto, tej drugiej generacji.
To wygląda tak, że po odpaleniu samochodu i przłączeniu na gaz mogę kawałek jechać, ale zaraz następuje jakby odcięcie gazu tak jakby się kończył. Co ciekawe jednak, kiedy zahamuję samochód chodzi na gazie równo, ale jak przyspieszę znowu to się powtarza. Dopiero, kiedy przejade troche na benzynie bo na gazie się nie da, to on po przełączeniu znowu na gaz powoli dochodzi do siebie. Co to może być?

_________________
Było
A100 2.3 E+gaz 90' (2xkradzione)
A80 Coupe 2.3 '89
A80 B4 2.0 automat 92/93' (ukradli).
Audi 80 TDI Avant.
A4 2.8 V6 '96
A6 Avant 2.8 V6 '98
A6 Avant 2.7 Biturbo Quattro '99
teraz:
A6 Avant 3.0 ASN Quattro '02
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 17:30:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
zla jakosc mieszanki gaz powietrze.
jezeli autko strzelio to podepnij sie do VAGa i zobacz co z przepływka. Nawet jeden strzal moze ja uszkodzic.
A jak autko sie ma na PB??

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemik z gazem
PostNapisane: 16.cze.2005 17:37:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 16:43:15
Posty: 135
Maciej napisał(a):
Na paliwie też idealnie cały czas.
;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 19:08:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
piszesz że założyłeś miesiąc temu więc na gwarancji niech się gazownik martwi albo załuż w miejsce kroka srubę wyreguluj i będziesz wiedział czy elektronika, ew krok. czy szukać w reduktorze .czy inst zapł

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 20:21:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2005 23:31:40
Posty: 62
Lokalizacja: Łódź
:!!:
Cytuj:
Jest to instalacja firmy Tomasetto, tej drugiej generacji.
Panie, dobrze Ci poradze... skop pan dupe temu gazownikowi i wyrzuc ten reduktor tej firmy na smieci.... Nawet Polonez za bardzo nie chce jezdzic na tych reduktorach, poniewaz sa za malo wydajne a ty do takiego pieknego autka nie dosc ze zakladasz amice to jeszcze taki zlom!!! Instalacje o 100-300zl drozsze pozadnej firmy np. Lovato, Landi Renzo, BRC... Jakl tylko da rade to wymien na inny, ja w poldziu TOMASETTO zajezdzilem juz dwa, teraz mam 3 iczekam konca.... kiedy w koncu zarzadam innej firmy- piep... sie strasznie... Szybkiego konca meczarni z TOMASEETTO. :(
Powodzonka... :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 20:24:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2005 23:31:40
Posty: 62
Lokalizacja: Łódź
DOdam, ze pioerwszy w przeciagu dwoch miesiecy a ten drugi jeszcze gorszy... po miesiacu...- jak tak dalej pojdzie to polonez bedzie mial ciagle nowa instalacje- bo za kazdym razem daja nowy reduktor i odnowa sie zaczyna gwarancja...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 23:13:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2004 21:18:32
Posty: 280
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ci co zakładali to Tomasetto mówili że są najlepsze. Chciałem BRC ale oni stwierdzili że są tych Tomasetto tak pewni że dają gwarancje na 2 lata, a na inne tylko rok.
Kiedy byłłem ostatnio u nich i mówiłem o tym problemie, oni podłączyli inst. do komputera i niby nic się nie dzieję. jutro do nich skoczę i ich przyduszę.
Dzięki za porady!

_________________
Było
A100 2.3 E+gaz 90' (2xkradzione)
A80 Coupe 2.3 '89
A80 B4 2.0 automat 92/93' (ukradli).
Audi 80 TDI Avant.
A4 2.8 V6 '96
A6 Avant 2.8 V6 '98
A6 Avant 2.7 Biturbo Quattro '99
teraz:
A6 Avant 3.0 ASN Quattro '02
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 03:25:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
mialem podobny problem z moja b4 :P

na poczatku jak zalozylem instalke to nie dawalem spokoju gazownika bo spalanie 5litrow i zadnego kopa to troche nie tak, wiec kombinowali i kombinowali raz sie z gosciem przejechalem z laptopem i mowil ze juz lepiej nie wymysli i powiedzial ze ustawi mi ze bedzie szybciej reagowal na wcisniecie pedalu gazu... i po tym czasie minimalnie szybciej reagowal

jednak na zimnym silniku- zawsze i na cieplym-sporadycznie po dodaniu gazu jakby sie krztusil nie chcial jechac pomagalo 1 lub 2 krotne przelaczenie na benzynke i bylo spoko.... pojechalem do gazownika kazalem zeby zrobil tak jak bylo i problem zniknol...

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 14:34:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
Męćż gazowników łaski nie robią muszą zrobić żeby bylo elegancko ale zapomnij że bedzie jak na benzynce :zly: ja mam instalke Elpigaz II gen. z kompem Voila Plus po pierwszym 1000 km mi zaczął gasnąć i takie tam ale pojechalem do gaziarzy i i wyregulowali kazałem jescze zwiekszyć dawke gazu i teraz fajnie jeździ :D

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 14:46:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
pinczer a ile Ci pali?????

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 20:52:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2004 21:18:32
Posty: 280
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogólnie muszę powiedzieć że jestem zadowolony. Pracuje prawie tak samo jak na bendzynce. Na wolnych pracuje sobie równiutko, nie ma żadnych falowań obrotów, jak przełączy się już na ten gaz to prawie nie ma różnicy co do kopa, chociaż teraz nieco wyczuwam. Ogólnie to jest automat i dlatego też jest nieco wolniejszy (tak mi się wydaję) i więcej pali. także od tej strony nie mogę się skarżyć.
Ma ktoś z was może B4 2.0 w automacie? Ile Wam pali?
Dzisiaj z gazownikami nic nie załatwiłem bo ich nie było.
Pozdrawiam serdecznie!

_________________
Było
A100 2.3 E+gaz 90' (2xkradzione)
A80 Coupe 2.3 '89
A80 B4 2.0 automat 92/93' (ukradli).
Audi 80 TDI Avant.
A4 2.8 V6 '96
A6 Avant 2.8 V6 '98
A6 Avant 2.7 Biturbo Quattro '99
teraz:
A6 Avant 3.0 ASN Quattro '02
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2005 22:34:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2005 23:31:40
Posty: 62
Lokalizacja: Łódź
:) Widze jednak, ze niektorzy to tu nie maja problemow jednak... a t6eraz zasadnicze pytanie? czy zawsze tankujesz na tej samej stacji??? Sproboj zatankowac gaz shell-a najlepiej na traktorowej- sprawdzona ale maja drogo bo po 1,75zl. Ale wypal to co masz w zbiorniku do zera i sie tam przejedz... zatankuj... i sprawdz. Wiem ze audi B2 80ka nie chciala ani jezdzic ani palic na gazie z innych stacji, a jak juz pracowal to strasznie nierowno i obroty skakaly na biegu jalowym 750-900, byly wlasnie problemy z moca i takie tam, strzelal... Przez przypadek zatankowalismy na Shellu bo nam braklo i nagle obroty staly sie rowne i podskjoczyly do 1100, nagle znalazla sie moc, zaczal odpalac i jezdzic :diabel: A pozniej trzeba bylo jechac na regulacje, aby zmniejszyli obroty i skrecili mieszanke, bo byla za bogata i spadlo nawet spalanie :)Takze sproboj, moze cos ci to pomoze... Nie jestem mechaniorem, ale u mnie tez sa ogromne roznice w zaleznosci jaki gaz zatankuje ;) Pozdrawiam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2005 10:03:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
Guzik_777 nie wiem ile pali po zwiększeniu dawki ale wcześniej 11.5-16 zależy jak się jeżdzi raz wyszło 10 ale wydaje mi się że nie dobili gazu na stacji. LqS ma racje jakość gazu ma ogromny wpływ na spalanie jak miałem łade różnica była nawet 6 Ltrów na 100km!!! tak więc tankuje tylko na BP i małej przetestowanej stacji gazu po drodze do pracy.

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2005 12:28:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2004 20:00:10
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków
LqS napisał(a):
:) Widze jednak, ze niektorzy to tu nie maja problemow jednak... a t6eraz zasadnicze pytanie? czy zawsze tankujesz na tej samej stacji??? Sproboj zatankowac gaz shell-a najlepiej na traktorowej- sprawdzona ale maja drogo bo po 1,75zl. Ale wypal to co masz w zbiorniku do zera i sie tam przejedz... zatankuj... i sprawdz. Wiem ze audi B2 80ka nie chciala ani jezdzic ani palic na gazie z innych stacji, a jak juz pracowal to strasznie nierowno i obroty skakaly na biegu jalowym 750-900, byly wlasnie problemy z moca i takie tam, strzelal... Przez przypadek zatankowalismy na Shellu bo nam braklo i nagle obroty staly sie rowne i podskjoczyly do 1100, nagle znalazla sie moc, zaczal odpalac i jezdzic :diabel: A pozniej trzeba bylo jechac na regulacje, aby zmniejszyli obroty i skrecili mieszanke, bo byla za bogata i spadlo nawet spalanie :)Takze sproboj, moze cos ci to pomoze... Nie jestem mechaniorem, ale u mnie tez sa ogromne roznice w zaleznosci jaki gaz zatankuje ;) Pozdrawiam...

Masz rację.Shell gwarantuje (!)taki sam skład mieszanki.Mnie na tym gazie pali 1-2l mniej niż nagazie z innych stacji.Mam instalkę od roku i nie było żadnych problemów.W lipcu tamtego roku jechałem do Dźwirzyna i tankowałem z przymusu tylko na stacjach Petrochemii Płock do tego jeszcze to były prywatne stacje...Lepiej nie mówić o spalaniu i jeżdzie.Na koniec podróży w Kołobrzegu miałem "wystrzał" Bogu dzięki nic się nie stało silnikowi.Dobrze,że "grzyb" zadziałał.Tylko Shell ew.BP.

_________________
Obrazek
2.0 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2005 13:14:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2005 23:31:40
Posty: 62
Lokalizacja: Łódź
Hehehe, zgdza sie- z AMICA nie ma zartow... Najlepiej tankowac z jednego zrodla, gdyz kazdy dostawca paliwa (hurtownik) inaczej je miesza (kiedys ktos mi tlumaczyl jakie tam sa proporcje, ale ja i tak tego nie sprawdze :( ) POLSKIE REALIA (promocja o 3grosze kazdy zadowolony bo tanio tankuje ale sie niezastanowi co i jaki efekt w spalaniu bedzie???) ;) Takze dla amici rada jest jedna- posprawdzac na poczatku stacje, wybrac ta ktora jest najlepsza i dopiero jechac na regulacje, a pozniej tankowac tylko w tym samym zrodle- innej opcji nie ma ;) jak chcesz jezdzic oooo z amica dlugo...dlugo...dlugo... No i bez rezania oczywiscie ;)

Pozdrowionka :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: