Z tego co pamiętam, w tym silniku ustawia się wał na GZP w pierwszym cylindrze, a wałek: wstępnie, tak żeby oba zawory na tym cylindrze były zamknięte, a później dokładnie wg wycięcia widocznego po zdjęciu pokrywy zaworów i półokrągłej zaślepki (pod uszczelką pokrywy) od tyłu bloku. Na 100% teraz nie pamiętam, ale chyba tak było. Opis jest np. w książce "VW Golf - budowa, eksploatacja, naprawa" albo w jakiejś innej z tej serii dotyczącej VW i Audi.
Jeśli nadmiernie grzeje się kolektor wydechowy, to zawory otwierają się "za późno", jeśli robi "pufff" w ssący, to za wcześnie. Jak jest bezkolizyjny, to możesz trochę pokombinować, ale lepiej poszukać książkę i sprawdzić. Jeśli znajdę to zrobie skan i przykleję na forum, ale nie wiem czy moja książka już "nie dostała nóg". Pozdrawiam.
_________________ “Life in every breath, that is Bushido". "Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek". http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU
|