Witam!
Moja niunia ledwo dycha - eh te falujące obroty - po prostu to jest chyba problem numer jeden w B3! Czy któryś z forumowiczów ma na stanie te gumowe wężyki które idą "wewnątrz" bloku silnika (jedna prosta i druga karbowana), czy może da się je jakoś zastąpić zwykłym gumiakiem (chociaż wątpie ze względu na panującą tam temperaturę....
Druga sprawa - dzisiaj tam troszke majstrowałem i zauwazyłem że opaski na tych wężykach są lekko dokręcone czy tak ma być?
Trzecia sprawa pomyślałem o zdjęciu tych wężyków i ewentualnym zalepieniu dziurki silikonem termoodpornym - czy to zda egzamin? Silikon taki wytrzymuje ok. 350 stopni Celsjusza...
Pozdro
Olo
_________________ był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat. jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM
|