.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 07:18:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: co zrobic przy okzaji wymiany uszczelki pod głowicą
PostNapisane: 23.cze.2005 21:01:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2004 21:20:43
Posty: 438
Lokalizacja: Toruń
musze wymienić uszczelke pod głowicą i co radzicie zrobić przy okzaji tej wymiany sam doszedłem do wniosku żę na pewno wymienie uszczelniacze mechanik powiedział że wymiana uszczelniaczy i uszczelki to koszt około 250 zł plus uszczelki i poradzcie mi co jeszcze by można zrobić i najlepiej powiedzcie ile te rzeczy kosztują jestem studentem i mój budrzet jest troche ograniczony

_________________
w126 560SEC
r129 600SL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 21:05:51 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
najlepiej zrob regeneracje glowicy ze sprawdzeniem jej a jezeli masz problem z budzetem to nic nie rob :> ... to nie jest zadna wymowka ...albo cos robisz dobrze od poczatku do konca albo wogole

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 21:30:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2004 21:20:43
Posty: 438
Lokalizacja: Toruń
ile mniej więcej koszuje regeneracja głowicy, coś zrobić musze bo jak kupiłem auto to zaproponowali mi zalac pół syntetykiem i to chyba rozszczelniło silnik bo teraza bierze 1 litr oleju na 1000km i jest jeszcze objaw że na zimnym silniku jest szybszyniz na rozgrzanym

_________________
w126 560SEC
r129 600SL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 22:43:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
...to ja się podepnę pod temat...

U siebie w V-ce będę robił całą górę łącznie z wymianą prowadnic, sprawdzeniem wszytskiego itd., natomiast co zrobić z dołem? Wiem, że któryś pierścionek dał ciała bo jak wyjmę bagnet na pracującym silniku to troszeczkę dymi (no nie jak z komina, ale jednak)... nie mówiąc o wciąganiu olejku... Hans :diabel: , co najlepiej dłubnąć przy okazji? Już wiem, że panewki i sprawdzić trzeba pompę oleju, ale czy cosik jeszcze można zrobić by o temacie zapomnieć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 07:17:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
"i jest jeszcze objaw że na zimnym silniku jest szybszyniz na rozgrzanym"-
no właśnie o co chodzi z tym że na zimnym lepiej idzie niż na ciepłym???-ja tak mam w zasadzie od kiedy mam autko

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 08:59:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2004 22:34:33
Posty: 45
Lokalizacja: Wadowice
Daniel8888 - posluchaj Hansa, facet sie zna jak malo kto- mi swego czasu silnik bral olej, winne byly uszczelniacze - zrobilem remont glowicy w fachowym zakladzie ( sprawdzenie szczelnosci,planowanie, szlifowanie gniazd zaworow, wymiana prowadnic oraz wymiana kilku innych dupereli ktore kosztuja grosze) laczny koszt wyniosl ok 800 zl, ale autko smiga az milo, zupelnie inny wozek, nie bierze ani grama oleju, pracuje poezja, sama radosc z jazdy. Nie zaluje tej kasy.

_________________
der Audi B3 - 1,8PM 1990. +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 14:05:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
Birko wiem że odstawiłes do dobrego warsztatu bo sam ci go poleciłem :D , ale pytam co jest grane że na zimnym lepiej idzie niż na ciepłym? bo to jest jakaś chyba bolączka k-jetronica? bo spotkałem sie z tym problemem już wiele razy

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 14:24:23 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
@ Daniel, pelna regeneracja glowicy moze Cie wyniesc kolo 400 pln plus jej zdiecie i zalozenie i uszczelki, paski itp .
@ Grzes , poprostu zrob cala gore a jezeli chodzi o pierscienie to sprawdz konkretnie na ktorym cylindrze bierze olej bo byc moze ze jest zapieczony lub pekniety pierscien olejowy , mozesz wyjac tlok lub tloki i sprawdzic stan pierscieni. co do panewek i walu to nic nie ruszaj , poki chodzi i nie klepie jest OK i niech tak zostanie , pompe mozesz profilaktycznie sprwdzic mierzac cisnienie oleju i ewentualnie wymieniajac zaworki upustowe w glowicach
@Gietek
poprostu jest zle ustawiona mieszanka na cieplym silniku lub masz stare swiecei , kopulke palec kable WN ...ale to juz nie ten temat :!!:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 17:12:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
hans napisał(a):
@ Grzes , poprostu zrob cala gore a jezeli chodzi o pierscienie to sprawdz konkretnie na ktorym cylindrze bierze olej bo byc moze ze jest zapieczony lub pekniety pierscien olejowy , mozesz wyjac tlok lub tloki i sprawdzic stan pierscieni. co do panewek i walu to nic nie ruszaj , poki chodzi i nie klepie jest OK i niech tak zostanie , pompe mozesz profilaktycznie sprwdzic mierzac cisnienie oleju i ewentualnie wymieniajac zaworki upustowe w glowicach


Co do pierścieni to będą wymieniane na bank! Mój mechanik też powiedział, że zmierzy ciśnienie i jak będzie okej to panewki zostaną, tylko nie wiem czy warto, bo to może okazać się pozorna oszczędnośc... Jakie są przeciwskazania wymiany panewek? Nie chcę za pół roku znowu parcha ruszać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 18:23:29 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to ze panewki sa juz ulozone do walu i jak to ruszysz i zle cos poskladasz to Ci sklepie panewki , zatrze wal i bedziesz mogl se zupy nagotowac z silnika

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: