Miejsc jest oczywiście 20x więcej, niż samo zawieszenie

podałem to tylko jako jedno z tych, które mogą mieć ślady 'agresywnej jazdy'. Choć i nawet przy tym, jeśli auto było odpowiednio 'regenerowane' , to samo 'agresywne jeżdzenie' autem nie znaczy, że to 'rzęch'. - poczytaj Forum Faq - tam masz dużo tematów, na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie Audic, - przede wszystkim silnik - czy nie ma wycieków (jeśli silnik jest myty - daj gościowi 50 w łapę, jakbyś się miał wycofać i zróbcie min. 50 km przy 'ostrej jeździe', żeby dobrze dźwignąć ciśnienie zagotowanego oleju, i jeszcze raz po tym przejrzeć silnik, czy nie ma wycieków (jeśli są drastyczne nieszczelności, to będzie już je widać), kręcić auto powoli na cały zakres obrotów, na luzie jak i ze skrzynia, słuchać, czy nie stuka przy dodawaniu/odejmowaniu gazu na wys. obrotach, zawieszenie - tuleje w wahaczach to mały pikuś, sprawdź poduchy pod silnikiem/skrzynią, czy nie puszczają jedn. napędowej przód-tył (lewarek), pogoń kilka razy autko ze startu przy maksymalnym skręcie, czy mechanizm tylni, przeguby są ok (przód i tył również, bo mogą być odwrócone)dokładność/równość zamykania się wszystkich drzwi/klapy czy nie są popodmieniane (jeśli gość twierdzi, że nie było dzwona) - czy tak samo się zamykają, czy nie opadają w dół w momencie zamykania (z wyłączeniem oczywiście drzwi kierowcy, bo zawsze są bardziej zużyte, i nie zawsze może to znaczyć, że są niechlujnie podmienione), itp, itd. - jeszcze raz - z dobrym lakiernikiem przejrzyć blachę, bo przy tych cenach aut karton Heinekena 0,6l, czy Ballantaine to żaden wydatek. No i nic nie zastąpi oczywiście wizyty u diagnosty, jeśli decyzja będzie zbliżać się ku temu.
i duużo dużo więcej rzeczy.... jak z każdym autem