Rozbierałem 3-sekcyjną (3 przewody, wspomaganie hamulca) z C3. Może twoja jest podobna. Mam też zbędną 2-sekcyjną (wspomaganie hamowania podciśnieniem)- nie da się ich prosto zamienić.
Moja rada wstępna:
1. Poluzuj pasek napędzający pompę i zdejmij go z kółka pasowego.
2. Spróbuj poruszać kółkiem pasowym góra/dół - jeśli jest naprawdę minimalny luz - to dobrze, jeśli luz przekracza ok. 0,3 mm to wytarta jest panewka i pompa długo nie pociągnie (może 500-3000 km).
3. Innym stukaniem przejmował bym się w zależności od aktualnej sytuacji finansowej.
Zasada pracy "tej - C3" pompy jest prosta: wałek osadzony w dwóch panewkach (różnych) mimośrodem umieszczonym na środku napędza 8 promieniowo rozmieszczonych tłoczków (cofanych sprężynami), które pompują olej pod ciśnieniem do urzadzeń wspomagających.
Pompa jest bardzo wrażliwa na zanieczyszczenia i drobinki wytartej panewki "lawinowo" przyśpieszają jej zużycie. Są tam jakieś siateczki filtrujące, ale o średnich "oczkach".
Na stronie
http://www.audi200.plakietki.pl/index1.html
jest opis rozbiórki pompy.
Zestaw naprawczy (uszczelki i simmering) z ASO oryginał ok. 150 zł, podróbka za ok. 15 zł (nie załatwił sprawy, bo uszczelki były trochę za cienkie). Uszczelki trzeba wymienić jeśli pompa cieknie i po każdej rozbiórce. Można też kupić linki z gumy olejoodpornej o średnicy 2,5 mm (ok. 1 zł) i klej cyjanopan do gumy (ok. 2 zł). Docinamy odpowiedni odcinek i sklejamy "w palcach" trzymając przez 15 sekund. Inna możliwość to zakup arkusza gumy olejoodpornej (0,5 m2 za 15 zł) i wycięcie odpowiednich krążków.
Należy pamiętać, żeby O-ringi zakładać na oczyszczone i SUCHE powierzchnie.
U mnie pompa nie ciekła, ale miała wyrobioną panewkę przy kole pasowym i duży luz (ok. 0,8 mm). Po rozbiórce okazało się, że tulejka jest wytarta do zera(!) i przypomina w przekroju literę " C ", ale simmering oleju nie przepuszczał!
Naprawa uszczelnień jest w miarę prosta.
Naprawa układu mechanicznego wymaga dostępu do precyzyjnych przyrządów pomiarowych (mikrometry), tokarki (małej), materiału na tulejki.
Najprościej szukać mało "zdartej" używki 200-400 zł, zamontować i zależnie od efektów: jeździc lub naprawiać tę wyjętą.
Nic mi tak nie popsuło humoru przy Audi, jak ta pompa, jej konstrukcja i szukanie innej pompy!
Powodzenia