.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 09:23:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wymiana przegubu
PostNapisane: 05.lip.2005 09:33:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
No cóż strzela mi prawy przegub przy skręcie-wiadomo trzeba wymienić.

I teraz moje pytanie co lepsze: jakaś tania podróba-nowa, czy orginał ze szrotu?

_________________
Audi 80 B3 1,6 '87.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 11:30:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
Zapytaj siebie jak szybko jeździsz i jak bardzo chcesz się czuć bezpiecznie .

Ja wybieram orginał - nowy g:) i juz mam

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 11:56:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
Vanilla I tylko że w grę wchodzi też brak kasy, jak bym ją miał to nie zadawał bym takiego pytania.

_________________
Audi 80 B3 1,6 '87.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 12:01:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 00:13:21
Posty: 21
Lokalizacja: Lublin
Witam
Moje zdanie nie kupuj takich żeczy na szrocie tu chodzi o bezpieczeństwo ja u siebie w b3 też miałem przegub do wymiany i kupiłem nowy (jeżdże z dzieckiem) fakt że to kosztuje:
160 zł przegub, 34 zł osłona, 50zł zbieżnośc
wcześniej w golfie wymieniłem przegub na uzywany ze szrotu i po pół roku mi pękł aż kulki się wysypały pod osłonę na zakręcie samochód zachrobotał stanoł i kicha.
Pozdrawiam

_________________
Audi 80 B3 1,8 90 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 12:14:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
gegosz napisał(a):
Vanilla I tylko że w grę wchodzi też brak kasy, jak bym ją miał to nie zadawał bym takiego pytania.


To kup nowy-zastępczy- są w intercarsie
ale nie używany - nie wiadomo do końca w jakim jest stanie i co już przeszedł

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 19:57:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Tak jak powiedzieli wyżej. Nie ma co oszczędzać. Przegub za 150 zł i koszta dodatkowe i masz problem z głowy na min. 3 lata. A tak kupisz używkę i po miesiącu możesz być w punkcie wyjścia a uboższy o 100 zł.

Niewarto.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 20:51:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
tylko nowy.
a czy oryginal....
ja obydwa założyłem niedrogie zamienniki, i -o dziwo- trzymają - jeden juz drugi rok. Jak chcesz oszczędzić, wymień sam - upierniczysz sie po łokcie, ale masz stówe w kieszeni i frajde że pomogłeś niuńce. Zobacz w archiwum - opisywalem swoją przygode z przegubami i sworzniami :-)
Jak masz sworzeń na 3 śruby wkręcany (od b3 w góre chyba tak jest? u mnie nie :8) to nie zmieni ci sie chyba zbieżność bo sworzeń wyląduje w tym samym miejscu... chyba :-) MNożesz tez męczyć sie nie wyjmując sworznia, a wahacz z tulejek - wtedy na pewno :-) A jak nie, to wydaj 30 zł na regulacje ;-) Tylko pomęcz sie z opaskami i wmień osłone na nową, nap****** dołaczonego smaru ile sie da - i przegub naprawde sporo przezyje ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 20:56:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
Używane możesz kupić blachy, szyby, silnik krokowy itp, ale elementy odpowiedzialne za układ jezdny, jak tarcze hamulcowe, klocki, amortyzatory, przeguby itp. to wg mnie lepiej tani odpowiednik niż orginał ze szrotu, z niewiadomo jaką historią.

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 21:19:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Tak sobie czytam i mysle w jaki sposób przegub rzutuje na bezpieczeństwo???. Przecież on nawet jak sie urywa to auto poprostu przestaje jechac , ani nie rozchodzą sie koła na boki , ani nie zablokuje koła poprostu sie rozleci i tyle.Pozatym z regóły przed urwaniem klika rok wcześniej wiec tylko chyba naprade chytry uzytkownik auta dopuszcza stan zeby sie urwał.A i po co ustawiac zbierznośc po jego wymianie??? chyba tylko zeby pare złotych zostawic. Ja osobiście kupił bym oryginalna urzywke (z mozliwościa zwrotu) wszystko dokładnie umył dał nowa manzetę i smar , a nie kupował włoskich cudaków . Po umyciu bedzie widac czy na koronce sa wycięte delikatne rowki jeżeli tak mozna odrazu go oddać bo bedzie klikał.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 21:32:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
kolega kiedys ukrecil przegub na przejezdzie kolejowym - nie bylo mu wowczas do smiechu :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 22:20:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 09:59:49
Posty: 43
Przegob tylko nowy przecierz w przebóbie robią sie wrzery dlatego kuleczki sie blokuja i jak sie puszcza to tak strzela i jak kupisz na szrocie to musiał bys go rozebrac i zobaczyc czy ma wrzery bo jak ma to po co ci kolejny złom w aucie ktory wytrzyma troche albo i odrazu bendize to samo ja bym brał tylko nowy .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 22:37:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Oj tam nie straszcie! Ja kupiłem regenerowane preguby z półośkami i hula aż miło - gwarancja na rok - ale orginał :)

Wewnętrzych przegubów nie ma na rynku... więc jak nie ma opcji to lepsze po regeneracji niż ze szrotu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2005 09:26:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
No to będzie nowy zgodnie z Waszymi sugestiami.
Wielkie dzięki.

Ps
Dzwoniłem do sklepu i kosztuje 140 zeta(nowy z gumą, smarem i opaskami).

_________________
Audi 80 B3 1,6 '87.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: