.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 12:22:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z Audi 80 B3 Pomozcie
PostNapisane: 08.lip.2005 14:04:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2005 14:01:25
Posty: 18
Hejka. Mam pytanie. Od pewnego czasu mam problem z moim Audi 80 b3. Zakupilem model z roku 89 z silnikiem 1,8S i od pewnego czasu auto zaczelo mi duzo palic.Srednio na trasie bierze mi 10l a w miescie jeszcze wiecej.
Na poczatku usterka zaczela sie od tego ze spadaly mi obroty przy zmianach biegu i wysprzegleniu, spadaly mniej wiecej do 400 rpm a pozniej bylo juz znacznie gorzej bo przy wcisnieciu sprzegla spadalo szybko z obrotow i gaslo. Bylem u kilku mechanikow i nic nie znalezli.W tej chwili auto sie uspokoilo poniewaz zmniejszylem mu poziom w komorze plywakowej na gazniku i przestalo mi gasnac. Ale tak samo jak dam mu ostro kopa to pozniej przy wysprzegleniu przez chwile odnosze wrazenie jakby sie dusil. Swiece i wydech od pewnego czasu zrobil mi sie czarny. Mam wymienione przewody wysokiego n i swiece i ustawiony zaplon i wyregulowany gaznik ale dalej auto bardzo duzo pali i ma czarne swiece i wydech. Prosze pomozcie jezeli ktos z Was spotakl sie z takim problemem u siebie.Z gory dziekuje i pozdrawiam. Moj email to : prodigy@o2.pl :( :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 15:11:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
kurde gdzies na necie o tym czytałem i chyba to był czujnik temperatury.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2005 11:17:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2005 14:01:25
Posty: 18
Tak wlasnie sobie mysle ze zaraz pojde sprawdzic ten czujnik. Ale troche nie bardzo rozumiem do czego on jest. Bo to jest silnik 1,8S czyli z gaznikiem keihin i tam ma 3 czujniki dwa na gorze rury wchodzacej do silnika i jeden na dole ktory gdzies idzie przewodami. I nie wiem czy to samo bedzie robic u mnie ten walniety czujnik co w silniku na wtrysku. Bo na wtrysku steruje wtryskiem a w ganizku nie wiem jak on tam to steruje pewnie tylko podgrzewa jeza ktory znajduje sie pod gaznikiem..Kurcze juz nie wiem co robic. :/ :| :( :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2005 11:54:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
Ja bym jeszcze sprawdził gume pod gaźnikiem.

Odnośnie regulacji gaźnika to mi kiedyś f(l)achowcy też tak wyregulowali gaźnik że gasł silnik jak wrzucałem na luz. Problem był w tym że dysza regulacyjna powietrza została wkręcona na maksa, a wystarczyło wymienić guma pod gaźnikiem i wtedy dokonać regulacji.

Ps.
Też mam gaźnik Keihin I

_________________
Audi 80 B3 1,6 '87.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: